|
|
<44 16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 15:12 | |
| - Clouddust schreef:
- @Merel, Ik zou me als ik jou was eerst aanmelden in een clan :3 (als je dat nog niet gedaan hebt).
Verder heb ik heeeeel weinig tijd sorry T^T maaarrrr welkom op warrior cats lol xDD @Badgerkit', ah wat vervelend :c Dat was ik inderdaad net van plan :') Geen probleem. |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 15:13 | |
| - Badgerkit' schreef:
Whooops. Probably ga ik eind van t jaar naar mavo of blijf ik zitten. Was het te moeilijk op havo of heb je je best gewoon totaal niet gedaan? Bij het eerste is het niet anders en bij het tweede is het tja... jammer. |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 15:14 | |
| - Badgerkit' schreef:
Whooops. Probably ga ik eind van t jaar naar mavo of blijf ik zitten. niet leuk :c zelf heb ik ook eens een jaar moeten overdoen ik heb zin om Owlflight of Shademind weer actief te maken |
|
| |
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 15:15 | |
| @Merel ahahah top xD
@Anouk in de derde zou het pas echt zuur zijn, ook als je net je profiel hebt gekozen en er dan nog niet mee kunt werken (als je blijft zitten dan). Gelukkig sta ik wel op overgaan met één onvoldoende voor wiskunde maar die kan ik nog ophalen als ik mijn best doe, gelukkig doe ik nu wiskunde dat bij mijn niveau past ^^ |
|
| |
Danibeest & Lolobeest ♥ 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 15:16 | |
| @ Clouddust; Valt wel mee. Tis alleen een vrij grote afdaling, maar wat ik nu doe lukt gewoon niet en ik voel me meer thuis in de mavo klas. Ben er vrij blij mee xD @ Hellhound; Vooral het eerste :') @ Mazepaw; Dat lijkt me rot ja. Ik wil liever naar mavo dan blijven zitten. |
|
| |
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 15:17 | |
| Ah dan is dat wel fijn c: dan kan je meer op eigen niveau werken en zo
Ik zit nu in 3 gymnasium, maar ik heb voor Grieks gekozen (als enige van mijn klas met nog een ander meisje en in de andere gym/vwo klas zijn ook maar twee kiezers dus we hebben met zn vieren privéles xD) omdat Latijn opeens heel erg slecht ging, dus dat is wel een opluchting xD |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 15:19 | |
| - Badgerkit' schreef:
@ Clouddust; Valt wel mee. Tis alleen een vrij grote afdaling, maar wat ik nu doe lukt gewoon niet en ik voel me meer thuis in de mavo klas. Ben er vrij blij mee xD @ Hellhound; Vooral het eerste :') @ Mazepaw; Dat lijkt me rot ja. Ik wil liever naar mavo dan blijven zitten. hopelijk lukt het in mavo dan beter^-^, en ja, ik kon moeilijk naar een lagere richting gaan omdat ik toen nog maar op de lagere school zat ( het was trouwens echt niet mijn schuld dat ik een jaar moest overdoen ) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 15:20 | |
| @Hanna, wat was er gebeurd dan? (wordt zeer nieuwsgierig na het lezen van de kleine lettertjes) xDD |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 15:22 | |
| Ahw Hanna dat is echt vervelend, waarom dan?
Ah ja dan is het wel beter om naar mavo te gaan dan ja ^^
Ik heb nog nooit op misschien blijven zitten/lager gaan gestaan op het einde van het jaar, plus nog nooit een onvoldoende op het einde van het jaar. Haal er wel regelmatig en sta er ook best wel eens een maar die haal ik wel weer op. Ik ben begonnen op Havo in de 1ste en daarna Vwo gaan doen en nu zit ik in de 3e |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 15:22 | |
| - Clouddust schreef:
- @Hanna, wat was er gebeurd dan? (wordt zeer nieuwsgierig na het lezen van de kleine lettertjes) xDD
ik zat op een slechte school, en dan wou ik naar een betere school, maar ik had niet genoeg kennis om in het vijfde te zitten, dus moest ik naar het vierde :/ |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 15:23 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Clouddust schreef:
- @Hanna, wat was er gebeurd dan? (wordt zeer nieuwsgierig na het lezen van de kleine lettertjes) xDD
ik zat op een slechte school, en dan wou ik naar een betere school, maar ik had niet genoeg kennis om in het vijfde te zitten, dus moest ik naar het vierde :/ Ah zo dus, dat is helemaal irritant, door je school gewoon... |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 15:25 | |
| - Hellhound schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Clouddust schreef:
ik zat op een slechte school, en dan wou ik naar een betere school, maar ik had niet genoeg kennis om in het vijfde te zitten, dus moest ik naar het vierde :/ Ah zo dus, dat is helemaal irritant, door je school gewoon... yeah, ik was er ook best boos over... 2500 posts^-^ |
|
| |
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 1195 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 15:30 | |
| PROFICIAT! Cinder heeft er bijna 1000, btw Hanna, nu mag je niet meer posten xD Het getal moet mooi blijven! |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 15:32 | |
| - Cinderpaw* schreef:
- PROFICIAT! Cinder heeft er bijna 1000, btw Hanna, nu mag je niet meer posten xD Het getal moet mooi blijven!
muhahahaaa xD alvast gefeliciteerd, btw c: |
|
| |
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 1195 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 15:34 | |
| NO Hanna! Nu is het verpest, geweldig. Nu moet je snel tot de 3000 geraken, er is geen andere oplossing :'D |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 15:36 | |
| Congratz Hanna en alvast congratz Emma ^^
Ik moet meer posten met Hell alleen ik heb geen topics meer en ik wil ook hondentanden en de volgende twee zijn kinda moeilijk: Een nieuwe member werven & Een account killen |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 15:42 | |
| - Cinderpaw* schreef:
- NO Hanna! Nu is het verpest, geweldig. Nu moet je snel tot de 3000 geraken, er is geen andere oplossing :'D
lukt wel >:3 ik laat Mazie niet doodgaan vooraleer hij de 3000 haalt xD niet dat ik van plan was om hem te laten sterven, ofzo^-^ zou ik Shademind actief maken? of Owlflight? ik zit echt heel erg hard te twijfelen en ik wil weer een actieve wc'er :/ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 16:02 | |
| Zo net een gevecht met een kartonnen doos achter de rug... mijn handen doen nu pijn xD |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 16:04 | |
| Hanna voor wie heb je het meeste inspiratie en wil je het liefste eigenlijk weer actief zijn? |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 16:17 | |
| - Hellhound schreef:
- Hanna voor wie heb je het meeste inspiratie en wil je het liefste eigenlijk weer actief zijn?
Allebei evenveel :/ daarom twijfel ik ook zo hard |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|