|
|
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 mei 2015 - 21:37 | |
| Heya Maartje, how are yaaa? |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 mei 2015 - 21:41 | |
| Goed hoor ^^ Ben helaas niet zo actief geweest de afgelopen dagen.. Zit erover na te denken om Mousefur te laten doodgaan en verder te gaan met een Mousekit. :/ |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 mei 2015 - 21:51 | |
| Goed om te horen ^^ Hmm een char dood laten gaan en met een kitten voor de zelfde beginnen kan heel leuk zijn maar ook riskant, als die nieuwe niet word zoals de oude ben je de oude ook meteen kwijt... |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 mei 2015 - 22:34 | |
| Nu lekker Dracula kijken met Paps <3 Dat wordt leuk (: |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 mei 2015 - 23:32 | |
| |
|
| |
31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 mei 2015 - 23:35 | |
| - Fisheye schreef:
- https://i.imgur.com/FB35YL0.gif
Ik wilde iets serieus gaan tekenen en toen gebeurde dit xD Haha ik vind het wel grappig, heb dat ook heel vaak begin ik serieus eindig ik met iets wat juist het tegenovergestelde was. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 mei 2015 - 23:37 | |
| - Crucial schreef:
- Fisheye schreef:
Ik wilde iets serieus gaan tekenen en toen gebeurde dit xD Haha ik vind het wel grappig, heb dat ook heel vaak begin ik serieus eindig ik met iets wat juist het tegenovergestelde was. Het begon redelijk serieus, tot ik bij de armen en benen aankwam xD En toen vond ik dat het leek of Daemosone (dat karakter) aan het dansen was en toen heb ik er dus dat van gemaakt c': |
|
| |
31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 mei 2015 - 23:43 | |
| - Fisheye schreef:
- Crucial schreef:
- Fisheye schreef:
Ik wilde iets serieus gaan tekenen en toen gebeurde dit xD Haha ik vind het wel grappig, heb dat ook heel vaak begin ik serieus eindig ik met iets wat juist het tegenovergestelde was. Het begon redelijk serieus, tot ik bij de armen en benen aankwam xD En toen vond ik dat het leek of Daemosone (dat karakter) aan het dansen was en toen heb ik er dus dat van gemaakt c': Haha prima toch is het iig nog wat geworden :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 mei 2015 - 23:50 | |
| - Crucial schreef:
- Fisheye schreef:
- Crucial schreef:
- Fisheye schreef:
Ik wilde iets serieus gaan tekenen en toen gebeurde dit xD Haha ik vind het wel grappig, heb dat ook heel vaak begin ik serieus eindig ik met iets wat juist het tegenovergestelde was. Het begon redelijk serieus, tot ik bij de armen en benen aankwam xD En toen vond ik dat het leek of Daemosone (dat karakter) aan het dansen was en toen heb ik er dus dat van gemaakt c': Haha prima toch is het iig nog wat geworden :') - I made it better (':
|
|
| |
31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 mei 2015 - 23:53 | |
| - Fisheye schreef:
- Crucial schreef:
- Fisheye schreef:
- Crucial schreef:
- Fisheye schreef:
Ik wilde iets serieus gaan tekenen en toen gebeurde dit xD Haha ik vind het wel grappig, heb dat ook heel vaak begin ik serieus eindig ik met iets wat juist het tegenovergestelde was. Het begon redelijk serieus, tot ik bij de armen en benen aankwam xD En toen vond ik dat het leek of Daemosone (dat karakter) aan het dansen was en toen heb ik er dus dat van gemaakt c': Haha prima toch is het iig nog wat geworden :') - I made it better (':
hahaha, love it |
|
| |
Chrissy 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 0:07 | |
| Marieke das echt awesome haha |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 1:00 | |
| Indeed erg cool Marieke!
Oude Dracula is awesome o: |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 8:37 | |
| |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 9:14 | |
| Mornin' everybody~ Mehh Moederdag... Dx Nu moet ik aandacht besteden aan m'n ma en niet aan wc xc Gelukkig slaapt ze {geloof ik} nog. :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 9:17 | |
| Haha xD Wij hebben alle cadeaus al gegeven :')
Goedemorgen everybody! |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 9:21 | |
| Wij doen niet aan cadeaus. :3Eehh.. Wij= Ik... xd Maar ik en m'n vader moeten vandaag meedoen met Kolonisten van Catan. {stom rot spel, al zeg ik het zelf xd} En we moeten als het aan m'n moeder ligt Sound of Music kijken. D: Een marteling dus eheh.. x) Wish me luck..;w; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 9:24 | |
| Haha xD Daar heb je geen geluk voor nodig, Sound of Music is cultuur <33 & kolonisten overleef je wel ;D Toch, veel geluk en plezier gewenst xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 9:27 | |
| Haha, tja, het enige probleem van kolonisten is dat m'n moeder het altijd wil spelen. Vroeger zei ik altijd oke als ze dat vroeg, maar dat is verleden tijd hehe xD En Sound of Music vond ik vroeger opzich wel leuk, omdat ik vond dat ik op het jongste meisje leek xD Maar we hebben het zo vaak gekeken, en m'n moeder zingt ontiegelijk vaak die liedjes, dus tja.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 10:06 | |
| goedemorgen~
Vanmiddag naar een vriend van me om Pathfinder te spelen, maar eerst naar mijn oma voor Moederdag c: |
|
| |
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 1195 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 mei 2015 - 10:25 | |
| Goedemorgen ^-^ Voel me echt een slechte dochter omdat ik geen cadeautje heb kunnen kopen :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|