We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ik ga geen inleiding geven of regels, want ik hoop dat jullie ze zelf wel kennen ^-^.
Dit is ineens mijn dropje, van Beertjes Sheet.
Code:
<blockquote><div style='background-color: #BB9977; width: 450px; text-align: rightleft; font-size: 10px; font-family:garamond; color:#000000; padding:5px; line-height:100%; text-transform:uppercase; letter-spacing:3px;'> [center][b]B[/b]EARPAW «[/center] </div></blockquote> <blockquote> [justify][b]O[/b]eps. Hij was weer het camp ontglipt en dan nog eens te laat gekomen. Het was ergens vroeg in de ochtend en hij was van zonhoog weg. Hij had ofcourse niets gevangen, maar wel de moeite gedaan. Hij kwam echter niet met een beteuterd gezicht maar met een wauw-dit-was-awesome gezicht. Ondanks zijn grumpy face lag er een brede glimlach op. Het kon hem niet schelen als hij onder zijn voeten kreeg.
En open «[/justify]
xxx «
Tnx to Alexandra from The Maze Runner (= Alexx)
Laatst aangepast door Bearpaw op di 5 mei 2015 - 17:49; in totaal 2 keer bewerkt