Een nieuweling {open} - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Een nieuweling {open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Leopardskin
Member
Een nieuweling {open} - Pagina 2 DPKsfdL
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuweling {open}   Een nieuweling {open} - Pagina 2 Icon_minitimema 4 mei 2015 - 22:59

Leopardskin vroeg aan Spinpaw "Lola heeft gelijk, wat doe jij eigenlijk hier?" Ze zei het kalm, zonder enig spoor van vijandigheid in haar stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
spinpaw
Member
NikiVR
148
Actief

CAT'S PROFILE
spinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuweling {open}   Een nieuweling {open} - Pagina 2 Icon_minitimedi 5 mei 2015 - 19:12

Spinpaw kon niet goed volgen met het gesprek. Hij keek weg van de groep. Zijn blik werd direct terug geroepen in de groep katten. "Lola heeft gelijk, wat doe jij eigenlijk hier?" vroeg Leopardskin. Spinpaw knipperde even met zijn ogen en keek terug in de groep. "Ik Wou eens weten hoe de clan bij andere katten was. Bij ons staan er alleen bomen. Ik geloof niet in verhaaltjes dus wou ik het met mijn eigen ogen zien." Zei hij.
Lola
Member
Een nieuweling {open} - Pagina 2 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuweling {open}   Een nieuweling {open} - Pagina 2 Icon_minitimedi 5 mei 2015 - 19:53

Lola snoof. "Ik ben een rogue geen clankat" zei ze op geïrriteerde toon, door de eerste zin van de kater. Het poesje was er trots op dat ze een rogue was. Zij was tenminste vrij vanaf haar geboorte, en had geen stomme code waar ze zich aan moest houden. Nou wel een paar regels van haar vader, maar die gehoorzaamde ze vaak ook niet. Ze was gewoon nieuwsgierig, misschien iets te, en daarom gehoorzaamde ze vaak niet. "Dus wat geloofde je niet van die verhaaltjes, wat is er anders" vroeg Lola.
spinpaw
Member
NikiVR
148
Actief

CAT'S PROFILE
spinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuweling {open}   Een nieuweling {open} - Pagina 2 Icon_minitimedi 5 mei 2015 - 20:33

"Ik ben een rogue geen clankat" zei Lola op een geïrriteerde toon. "Dus wat geloofde je niet van die verhaaltjes, wat is er anders" Vervolgde Lola. "Ik snap niet hoe rogues katten kunnen overleven? Hoe ze leren jagen enzo. Jullie samenleving is anders dan bij ons. Denk ik." Zei hij vriendelijk. "Ik wil geen ruzie, dus als ik stoor zal ik maar gaan. Misschien wil ik later ook een rogue worden." Spinpaw twijfelde of hij nog in de TC wou blijven of naar ergens anders naartoe gaan. Zijn moeder en vader waren al gestorven. Die tijd was dramatisch. Spinpaw keek naar de grond. Hij keek terug naar de groep. Iets vrolijker dan in zijn gedachten. Hij kon zijn eigen zin doen. Dacht hij in hem zelf.
Lola
Member
Een nieuweling {open} - Pagina 2 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuweling {open}   Een nieuweling {open} - Pagina 2 Icon_minitimedi 5 mei 2015 - 20:42

Lola luisterde naar wat de kater had te zeggen. "Ik leerde het van mijn vader, en anderen leren het zelf. Je moet vooral geen ruzie uitlokken als je weet dat ze niet aardig zijn zo als Leopardskin. Want dan vallen ze je aan" Antwoorde Lola. "Al ben je natuurlijk vrij om te doen wat je wilt" vervolgde ze. Zou de kater echt een rogue willen worden. Hij zou toch eerst wel wat meer moeten trainen dan, want hij zou niet zoals Lola, iemand hebben om hem te leren vechten. "Ik neem aan als je besluit rogue te worden, je je training zo goed als af hebt gemaakt" zei ze. Er waaide een koele bries, die haar zwart-witte vacht eventjes liet opwaaien. Misschien moest ze terug naar huis, maar daar had ze nog geen zin in. Waarschijnlijk zou haar vader het toch wel hebben gemerkt dat ze weg was.
Leopardskin
Member
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuweling {open}   Een nieuweling {open} - Pagina 2 Icon_minitimedi 5 mei 2015 - 20:47

"Ik snap niet hoe rogues katten kunnen overleven? Hoe ze leren jagen enzo. Jullie samenleving is anders dan bij ons. Denk ik." Zei Spinpaw. "Ik wil geen ruzie, dus als ik stoor zal ik maar gaan. Misschien wil ik later ook een rogue worden." Leopardskin keek hem beduusd aan, dacht hij nou echt dat hij zomaar een Rogue kon worden? Ze wist het niet. Lola zei nog wat tegen Spinpaw, maar Leopardskin kon het niet laten nog wat toe te voegen, "Waarom zou jij een Rogue willen worden als je al gewoon wordt geaccepteerd bij de ThunderClan?" Vroeg Leopardskin een beetje verbaasd.
spinpaw
Member
NikiVR
148
Actief

CAT'S PROFILE
spinpaw
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuweling {open}   Een nieuweling {open} - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 mei 2015 - 13:45

"Ik leerde het van mijn vader, en anderen leren het zelf. Je moet vooral geen ruzie uitlokken als je weet dat ze niet aardig zijn zo als Leopardskin. Want dan vallen ze je aan" Antwoorde Lola. "Al ben je natuurlijk vrij om te doen wat je wilt" vervolgde ze."Ik neem aan als je besluit rogue te worden, je je training zo goed als af hebt gemaakt" Spinpaw dacht na. Zou hij zijn clan leven opgeven voor een rogue kat te worden? Hij wist het zelf nog niet. Voor hij wou antwoorden, kreeg hij nog een vraag. "Waarom zou jij een Rogue willen worden als je al gewoon wordt geaccepteerd bij de ThunderClan?" Vroeg Leopardskin. "Ik zal eerst mijn training doen en dan nog eens nadenken. Ik weet niet waarom, maar jullie leventje lijkt zo vrij. Niet zo in een clan waar iedereen op je moet passen en waar je heel wat regels moet kennen." Zei Spinpaw. hij wachtte even. "Iedereen zal denken waar ik ben in de clan. Ik zal maar gaan. Tot nog eens misschien! Bye!" Hij zwaaide met zijn staart als gedaag. Hij draaide zich om en ging in een rustige vaart weg.

~~Spinpaw is uit het topicje~~
Leopardskin
Member
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuweling {open}   Een nieuweling {open} - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 mei 2015 - 10:15

Leopardskin keek hem na, ze wou hem achtervolgen om meer te weten te komen over deze bijzondere kater, maar ze hield zich in, ze keek hem slechts nieuwsgierig na. "Een Rogue worden? Wat haalt zo'n ThonderClan kat wel niet in zijn hoofd!" Zei de kattin tegen de andere twee Rogues.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuweling {open}   Een nieuweling {open} - Pagina 2 Icon_minitime

Een nieuweling {open}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: