Huppelpuff {GZ}«

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Huppelpuff {GZ}«

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Beartooth
Member
Huppelpuff {GZ}« Tumblr_mgztfm5t7r1rkfvjso1_500
Beertje
485
Actief
The kindest men
know no love

CAT'S PROFILE
Rank:
Beartooth
BerichtOnderwerp: Huppelpuff {GZ}«   Huppelpuff {GZ}« Icon_minitimezo 3 mei 2015 - 15:50

Rare naam ik weet het. Maar wat zoek ik voor deze jongen?
Beertje is een persje. Hij is zilver en heeft kille, lichtblauwe ogen. Perzen staan er bekend voor, voor hun grumpy face. Samen met zijn kille ogen lijkt hij een beetje afschrikwekkend. Maar eigenlijk is hij een heel gezellige kater. Hij lacht graag en dolt graag, plus hij heeft "kleine" hersentjes waardoor hij niet echt slim is. Hij doet en zegt gewoon wat in hem opkomt en hij voelt zich echt wel awesome xD

Maar wat zoek ik voor hem:
1 Vrienden « SPINPAW & ?
1 Moeder « ?
1 Vader « ?
1 Broertje « PEBBLEPAW
+ Andere zoals neven, ... « ?

Ik heb geen eisen behalve dat de vrienden van 6 - 7 moons mogen {liefst 6} en dat zijn broertje uit hetzelfde nestje komt. De RPG zal de rest wel uitwijzen xD

xx

Laatst aangepast door Bearpaw op wo 6 mei 2015 - 13:40; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Pebblepaw
Member
Huppelpuff {GZ}« DPKsfdL
Kiana
101

CAT'S PROFILE
Pebblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Huppelpuff {GZ}«   Huppelpuff {GZ}« Icon_minitimewo 6 mei 2015 - 12:28

Ik heb pebblepaw wel voor je? ook 6moons Smile
hij heeft geen familie dus het zou wel leuk zijn als hij een broertje of een neefje ofzo had?
Beartooth
Member
Beertje
485
Actief
The kindest men
know no love

CAT'S PROFILE
Rank:
Beartooth
BerichtOnderwerp: Re: Huppelpuff {GZ}«   Huppelpuff {GZ}« Icon_minitimewo 6 mei 2015 - 13:31

Als broertje vind ik wel goed. :3
Zou ik wat info mogen over hem? xx
Pebblepaw
Member
Huppelpuff {GZ}« DPKsfdL
Kiana
101

CAT'S PROFILE
Pebblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Huppelpuff {GZ}«   Huppelpuff {GZ}« Icon_minitimewo 6 mei 2015 - 13:35

hij is een heel sociale enthousiast katertje. Hij is dol op zijn trainingen en op spelen buiten het kamp. Als hij iemand alleen ziet zal hij er meteen naartoe stappen om een gesprek te starten. Hij is komt altijd op voor zijn vriendjes en is van plan om de beste krijger ooit te worden Smile
Beartooth
Member
Beertje
485
Actief
The kindest men
know no love

CAT'S PROFILE
Rank:
Beartooth
BerichtOnderwerp: Re: Huppelpuff {GZ}«   Huppelpuff {GZ}« Icon_minitimewo 6 mei 2015 - 13:39

yay

--
*kucht formeel* Heel goed
xD
Ze lijken dus niet op elkaar, maar wel van innerlijk >3 Goed je bent geaccepteerd. Very Happy

Topicje dan? We zien wel hoe het loopt, maar ik had al een ideetje dat deze twee echt op elkaar kunnen steunen enzo.

xx
Pebblepaw
Member
Huppelpuff {GZ}« DPKsfdL
Kiana
101

CAT'S PROFILE
Pebblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Huppelpuff {GZ}«   Huppelpuff {GZ}« Icon_minitimewo 6 mei 2015 - 13:59

Jeej is goed wie maakt? ja ik denk dat ze dikke maatjes zullen worden Smile
Beartooth
Member
Beertje
485
Actief
The kindest men
know no love

CAT'S PROFILE
Rank:
Beartooth
BerichtOnderwerp: Re: Huppelpuff {GZ}«   Huppelpuff {GZ}« Icon_minitimewo 6 mei 2015 - 18:37

Ik zal wel maken. xx en ik edit deze post wel even

--
Ik zoek nog steeds andere dingetjes x En wees niet verlegen om in mijn topics te springen of er eentje te vragen. {Er staat misschien wel: En ..., maar ze zijn open hoorw xD Alleen als er het echt bij staat mag je der niet in xx}

xxx

Pebblepaw
Member
Huppelpuff {GZ}« DPKsfdL
Kiana
101

CAT'S PROFILE
Pebblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Huppelpuff {GZ}«   Huppelpuff {GZ}« Icon_minitimedi 12 mei 2015 - 20:45

oke dan zie ik de link wel verschijnen Smile
Beartooth
Member
Beertje
485
Actief
The kindest men
know no love

CAT'S PROFILE
Rank:
Beartooth
BerichtOnderwerp: Re: Huppelpuff {GZ}«   Huppelpuff {GZ}« Icon_minitimezo 31 mei 2015 - 13:53

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Huppelpuff {GZ}«   Huppelpuff {GZ}« Icon_minitime

Huppelpuff {GZ}«
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: