Zandor, ruler of planet Zulu 27 Actief
| |
| Onderwerp: attention zo 3 mei 2015 - 8:28 | |
| Dertig dagen. Één moon. Zo lang zat ik hier al. Één vreselijk lange, saaie moon. Daarbij had ik nog geen mentor, maar zou er bij de volgende ceremonie vast wel een toegewezen krijgen. Dertig dagen, en toch had ik nog altijd geen vriendschap gesloten. Behalve Shadowpaw dan, maar familie telde niet. Daarbij was ze de enige familie die ik had, dus voelde ik me verplicht om op haar te letten. Met een verveelde blik in mijn ogen rekte ik me uit, waarna ik de apprentice den verliet. Misschien zou ik makkelijker vrienden maken als ik wat vriendelijker was. Wat maakte het ook uit? Vriendschap was niet cruciaal om in leven te blijven. Daarbij had ik Shadow, toch? Ik zou niet alleen zijn. Ik keek met een verraste blik in mijn ogen op wanneer ik per ongeluk tegen een andere kat botste. "Sorry", bromde ik ongeïnteresseerd.
open |
|
16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: attention do 4 jun 2015 - 21:01 | |
| Squirrelpaw zag hier en daar in het kamp katten met elkaar praten. Daar zat ze. Helemaal alleen. Squirrel stond op en stapte langs de apprentice den. Ze voelde een grote por in haar zij en ze viel bijna om. De apprentice verontschuldigde zich. Squirrel keek verward naar de kater. "Dan had je maar beter moeten opletten." Bromde ze terug.
|
|