OUDERS GEZOGHT/BROER ZUS [Crucial]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Crucial
Member
OUDERS GEZOGHT/BROER ZUS [Crucial]  DPKsfdL
31
Actief

CAT'S PROFILE
Crucial
BerichtOnderwerp: OUDERS GEZOGHT/BROER ZUS [Crucial]    OUDERS GEZOGHT/BROER ZUS [Crucial]  Icon_minitimevr 1 mei 2015 - 15:56

Aangezien ik een hele tijd afwezig ben geweest in de RPG wereld zal ik er toch maar weer een keer instappen. Ben eerder bekend met wolf rpg's, Wolfstory en Serigala. Maar vond het wel weer eens leuk om wat anders te doen en ook een actieve RPG te kunnen vinden. Maar laat ik dan wel helemaal van het begin beginnen. Surprised

Dit is Crucial zij word een grijze kitten die nu nog maar 3 maanden is. Ik wil zeg maar niet dat ze een gevonde kitten is die altijd problemen heeft gehad met haar ouders en dat soort dingen. Wel wil ik dat zij en haar vader niet de beste band hebben. Maar dat kunnen we nog helemaal uitbespreken hoe we dat doen. Broertjes en zusjes mogen zich ook aanbieden want dat is ook altijd leuk. Ik ben niet totaal onervaren en vragen mag je altijd stellen! Ben nog een beetje onbekend hier en moet nog een beetje uitzoeken hoe alles ook al weer werkte maar de guide ga ik zo ook even rustig doorlezen.

Dankjewel!

x Moeder:
x Vader:
x Broer: Bonepaw
x Zus:

Laatst aangepast door Crucial op ma 4 mei 2015 - 20:53; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
*Moonpaw
Member
sjenna
13
Actief

CAT'S PROFILE
*Moonpaw
BerichtOnderwerp: zusjes???!   OUDERS GEZOGHT/BROER ZUS [Crucial]  Icon_minitimeza 2 mei 2015 - 10:23

ik lijk er best op en ik wil zelf graag ook een zusje en ik ben ook 3 manen oud happy winkhappy wink happy happy
Ripa
Member
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: OUDERS GEZOGHT/BROER ZUS [Crucial]    OUDERS GEZOGHT/BROER ZUS [Crucial]  Icon_minitimeza 2 mei 2015 - 17:15

Ik bied Bonepaw voor een sib, alleen is hij 8 maanden maar misschien is hij wel een sibeling van een eerder nestje?
En het zou altijd kunnen dat hun ouder Crucial hebben achter gelaten zodat ze elkaar niet eens gekend hebben?
Moet er ook nog een lijstje bij?
Leopardskin
Member
Jara
332
Actief

CAT'S PROFILE
Leopardskin
BerichtOnderwerp: Re: OUDERS GEZOGHT/BROER ZUS [Crucial]    OUDERS GEZOGHT/BROER ZUS [Crucial]  Icon_minitimeza 2 mei 2015 - 19:32

Ik zoek wel nog een broer of zus.. Ik ben misschien een beetje oud om de zus van een kitten te zijn.. ik ben namelijk al een Young Warrior.. als iemand anders interesse heeft hoor ik het graag.
Crucial
Member
31
Actief

CAT'S PROFILE
Crucial
BerichtOnderwerp: Re: OUDERS GEZOGHT/BROER ZUS [Crucial]    OUDERS GEZOGHT/BROER ZUS [Crucial]  Icon_minitimema 4 mei 2015 - 17:31

@ Moonkit: Ik was van plan me wat ouder te maken, ongeveer even oud als Bonepaw vind het verschil dan toch wel wat te groot sorry.

@ Bonepaw: Lijkt me leuk, ik wou mezelf al wat ouder maken dan 3 maanden aangezien ik nu erg weinig te doen heb haha.

@ Leopardskin: Leeftijd is inderdaad te groot, gaat hem niet worden maar toch bedankt ^^ .
Ripa
Member
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: OUDERS GEZOGHT/BROER ZUS [Crucial]    OUDERS GEZOGHT/BROER ZUS [Crucial]  Icon_minitimezo 10 mei 2015 - 18:32

Crucial schreef:
@ Moonkit: Ik was van plan me wat ouder te maken, ongeveer even oud als Bonepaw vind het verschil dan toch wel wat te groot sorry.

@ Bonepaw: Lijkt me leuk, ik wou mezelf al wat ouder maken dan 3 maanden aangezien ik nu erg weinig te doen heb haha.

@ Leopardskin: Leeftijd is inderdaad te groot, gaat hem niet worden maar toch bedankt ^^ .

Yeah, dus zal ik er nog een lijstje bij maken.
Sorry dat ik zo offline was voor deze week
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: OUDERS GEZOGHT/BROER ZUS [Crucial]    OUDERS GEZOGHT/BROER ZUS [Crucial]  Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: