What to do

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

What to do

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Venus
Member
What to do DPKsfdL
1066
Actief

CAT'S PROFILE
Venus
BerichtOnderwerp: What to do   What to do Icon_minitimedo 30 apr 2015 - 21:47

Met een moeilijk gezicht keek de kitten naar een plasjes water waar haar spiegel beeld in te zien was, Venus Zuchten even en ging rustig zitten,Het was zo stil geworden sinds dat Wast of space Silvergale haar siblings had mee genomen vast naar die rot clan haar,Eigenlijk boeide het Venus niet wat er met haar broetjes en zusje gebeurt is ze waren toch waardeloos, Maar waarom werd het niet gewoon gezegd? Wat dacht Silver nou? dat ze ging huilen en haar ging smeken om ze hier te houden Pff ze moest toch beter weten? Langzaam ging de kitten zitten en sloeg haar staart ocer haar poten heen,Het is hier wel erg stil geworden Misschien moest ze er is op uit gaan haat koningkrijk verkennen nieuwe katten ontmoeten, Want wie wil Queen Venus nou niet ontmoeten? Rustig keek de kitten omzich heen ze kon ook altijd wachten tot iemand naar haar toe kwam.

Open!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
What to do Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: What to do   What to do Icon_minitimedo 30 apr 2015 - 22:59

Hij dwaalde nu al eventjes rond in het afgelegen landschap dat men het 'rogue gebied' noemden. Iets wat hij een onzin naam vond, immers was dit alles niet van de rogues. Men zou het beter Niemandsland kunnen noemen, zoals hij deed. Maar ach, katten zouden bij veel dingen een voorbeeld aan hem kunnen nemen. Nee Jinx, eigenlijk niet.
De kater schudde zijn kop en keek om zich heen, zich afvragen waar zijn poten hem heen hadden gedragen. Hij wist dat hij over niet al te lang terug zou moeten gaan naar de stad, naar zijn vriend. Immers kon de zwerver waar hij bij in de buurt bleef niet lang op zichzelf blijven. Toch wilde hij op z'n minst nog één interessant ding meemaken. Sinds hij het Niemandsland in was geweest had hij zich alleen nog maar verveeld.
De kater keek verrast op toen hij de eenzame geur van een kitten oppikte. Snel trippelde hij er op af en zag een jonge gestreepte kitten bij een plas zitten. De kater stapte rustig op het poesje af en ging op een behoorlijke afstand zitten. "Ben je helemaal alleen?"Vroeg hij nogal straight to the point. De kater trok één wenkbrauw vragend op.
Venus
Member
What to do DPKsfdL
1066
Actief

CAT'S PROFILE
Venus
BerichtOnderwerp: Re: What to do   What to do Icon_minitimedo 30 apr 2015 - 23:47

"Ben je helemaal alleen?" Hoorde de kitten opeens achter zich,Snel draaide het poesje om en zag een zwarte kater zitten die best ver van haar weg zat zuchtend rolde Venus met haar ogen '[b]Ik kan heus wel voor me zelf zorgen hoor siste ze vijandig,Wat denkt deze domme kater nou? dat ze een hopeloze kitten is en niet voor zich zelf kan zorgen? Hij moest eens weten,Er zal eerder iets met hem gebeuren dan met haar want kom op zij is the amazing Venus niemand kan haar iets maken daar krijgen ze niet eens de kans voor,[b]Dus we ben je? waar kom je vandaan en wat zoek je hier?[b]

kort :p
Jinx
Deceased
What to do Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: What to do   What to do Icon_minitimedo 7 mei 2015 - 20:55

"Ik kan heus wel voor me zelf zorgen hoor" siste de poes vijandig nadat ze met haar ogen had gerold. Jinx trok een enkele wenkbrauw omhoog, ietwat verrast door de felheid van het kleine poesje. "Is dat zo? Je had me anders niet horen aan komen. Voor het zelfde geld was ik een vreselijke kitten-eter die je wilde opeten"miauwde hij een beetje plagend, maar niet onvriendelijk. Hij knipoogde naar haar met een grijns op zijn snuit geplakt. De zwarte kater ging zitten en keek de kitten nieuwsgierig aan. Dat ze zo'n toon tegen hem aansloeg vond hij niet erg, de kitten was waarschijnlijk alleen en dan deed je dat soort dingen. Hij herkende zichzelf van vroeger daar wel in. "Dus wie ben je? Waar kom je vandaan en wat zoek je hier?" Hij lachte. "Je hebt wel een beetje een grote mond, madam."Echter gaf hij toch antwoord. " Mijn naam is Jinx, ik kom uit de stad hier niet ver vandaan. En wat ik hier zoek?" Hij haalde zijn schouders op. "Ach, ik was toe aan even wat anders."De kater keek weer naar de kitten. "En wat is jouw naam? En wat doe je hier alleen?"

beetje laat sawry 3:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: What to do   What to do Icon_minitime

What to do
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: