Hey... *wrong moment*

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Hey... *wrong moment*

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ripa
Member
Hey... *wrong moment* DPKsfdL
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Hey... *wrong moment*   Hey... *wrong moment* Icon_minitimema 27 apr 2015 - 20:57

Bonepaw lag te slapen in het kamp, hij was moe. Moe van het begin van de dag, moe van het dagen tellen. Moe door Skinny Love en elke dag aangevallen worden, hij gaapte kort en ging recht overeind staan. Moe was hij, alleen moest hij wel op. Twee weken, de tijd om informatie te rapen. Hij rekte zich uit en liep het donkere apprentices den uit, het was nog steeds nieuw voor hem. Slapen in een den zonder echt de geur van warme melk erbij, hij schudden zijn hoofd. Nee, daar mocht hij niet aan denken. Hij was nu een apprentices die een krijger zou worden, alleen. Hij staarde in de lucht die prachtig kleurde, het gras waaide naar links en rechts. Weinig katten waren nu in het kamp dus moest hij blijven, hij zuchten. Hier had hij geen tijd voor, hij moest en wilde het kamp uit. Dawn had zijn hart gebroken en hij had Scars plus zijn eigen hart nog erbij gebroken, hij voelde zich kapot niet meer veilig in de Thunderclan. Hij was een verrader als iemand zijn geheim wist, hij was niemand. Hij zou verbannen worden als ze er achter kwamen dat hij informatie verspreiden, uit woeden klapten hij zijn klauw open en sloeg daarmee in de grond. Pijn liep door zijn arm heen maar kon zich strak houden, opnieuw deed hij dat maar stopte daarna mee. Het was zo oneerlijk, hij wilde krijger worden. Hij wilde gekend worden, alleen ging dat niet. Hij ging zitten op de plaats waar hij een gat had gemaakt, zodat niemand het zou zien.

~Eerste post voor forest
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestfire
Member
Dani(banani)
563
Actief

CAT'S PROFILE
Forestfire
BerichtOnderwerp: Re: Hey... *wrong moment*   Hey... *wrong moment* Icon_minitimewo 29 apr 2015 - 19:42

IDY van Laura.
Hey... *wrong moment* 2pry7a8

De ogen van de kater gingen open. Met een gaap stond hij op en hij rekte zich even goed uit. De grijze kater vertrok uit de apprentice den. Deze ochtend was hij vroeg wakker geworden en hij had dan ook even een pauze genomen. Midden op de dag slapen vond hij geweldig. Zeker een paar uur had hij in de den gelegen. Vandaag had hij ook een dagje vrij en daar maakte hij gebruik van ook. Met een grote gaap kwam hij de den uitlopen. De meeste katten waren weg in de den, dus hij was alleen. Zijn ogen gingen blij over het kamp, waar hij bij de nursery een stel kittens zag rondrennen met bezorgde moeders erachteraan. Na wat slapen was hij altijd extreem vrolijk, net zoals nu. Met grote passen wou hij het kamp uitlopen, maar een geur kwam zijn neus binnen. Hij herkende het. Bonepaw, zijn beste vriend. Een glimlach kwam op zijn gezicht en hij probeerde zijn neus naar hem toe te volgen.
Na verschillende keren naast de geur te zijn gekomen, kwam de grijze vacht tevoorschijn. Bonepaw keek naar de lucht. Het zag er dramatisch uit vanaf zijn punt, maar hij besloot nog heel even te wachten met aanspreken. De andere grijze kater leek diep in gedachten te zijn, en Forest wou wel eens weten waar hij aan dacht. De laatste tijd was Bone anders geworden, maar hij kon niet echt zien wat het was. Uit het niets sloeg hij hard zijn klauw in de grond. Geschrokken sprong Forest naar achteren, waren zijn gedachtes zo 'kwaadmakend'? Deed die klap niet pijn in zijn klauw? Het zag er namelijk erg hard uit.'Waar ben je in hemelsnaam mee bezig man?! Wat maakt je zo boos dat je jezelf pijn doet?', wou hij zeggen, maar hij wist dat dit geen slim idee zou zijn. Nog een keer sloeg hij. Alsof er niks was gebeurd ging hij op de grond zitten. Een zucht ontsnapte uit Forest zijn mond. Moet ik erover beginnen? Of zal ik doen alsof ik niks gezien heb? Dit kan ik toch niet zo laten? Hij is mijn beste vriend en dan moet hij het vertellen ook. Vastbesloten liep hij naar de kater toe. Hij zag er normaal uit 'Zooo Bone.', zei hij met een neppe glimlach op zijn gezicht.'Wat maakt jou zo boos vriend?'

Laatst aangepast door .Forestpaw op do 30 apr 2015 - 19:45; in totaal 1 keer bewerkt
Ripa
Member
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: Hey... *wrong moment*   Hey... *wrong moment* Icon_minitimedo 30 apr 2015 - 10:48

Bonepaw zag in de verte zijn vriend, zijn oren schoten omhoog. Hij was verbaast en stiekem hoopte hij dat Forest zijn woede aanval niet gezien had, hij voelde zich nog rot over dingen. Ook wilde hij meer over de kattin Yu weten, hij zag de gekleurde kater. Hij staarde hem aan, met een nep glimlach. Ook Forestpaw had een nep glimlach, 'Zooo Bone.' Begon Forest het gesprek, zijn vriend die alles net had gezien. Het liefste had Bone gelijk willen weglopen, hij wilde de vragen niet beantwoordden. 'Wat maakt jou zo boos vriend?' Vroeg zijn vriend daarna, even was het stil. Bonepaw wilde niet praten en stond op, hij had geen tijd voor zijn vriend. Toch was Forest de enigste waar hij naar toe kon, ouders had hij immers niet. Alleen zou Forest nooit zijn vriend zijn als hij over het verraad wist die hij pleegde, hij liet een zucht los. Misschien was hij de enigste waar hij het kon aan vertellen, Cyber zal hem toch wel weer vinden voor een pijnlijke straf over het verraden van Skinny. Nee, hij mocht nis vertellen anders zou hij een klap verkrijgen. "Niks," antwoordde hij kort en staarde naar de grond. Grommen kon hij maar bang was hij niet, nergens voor. Hij wilde niet dat Forest ook werd aangevallen door de zwart witte kater, hij wilde niet dat de kater moest lijden onder zijn pijn. Het was beter dat Forestpaw er niks van wist, het was gewoon beter zo.
Forestfire
Member
Dani(banani)
563
Actief

CAT'S PROFILE
Forestfire
BerichtOnderwerp: Re: Hey... *wrong moment*   Hey... *wrong moment* Icon_minitimedo 30 apr 2015 - 19:44

IDY van Laura.

"Niks," antwoordde hij en staarde kort naar de grond. Forest bleef hem aankijken. Hij loog... Hij loog gewoon tegen hem! Wat zou er nou zo erg zijn dat hij het niet mocht weten? Deze twee waren vrienden voor het leven, en hij loog? Hij zuchtte diep. Bone leek verdrietig en Forest durfde hem niet de schuld te geven van dit rare gedrag. De kater met de witte buik schudde zijn hoofd.'Oké dan.', zei hij alsof hij het meende. Zijn ogen boorde zich diep in de zijne om het hem duidelijk te maken dat hij wist dat hij loog. Toen glimlachte hij naar hem. Het zou hem nu wel duidelijk zijn dat Forest doorhad dat hij loog, dus stond hij op en seinde dat hij moest komen. Op een rustig tempo begon hij door het kamp te lopen. In zijn hoofd dacht hij na over een onderwerp. Iets waar hij zelf altijd over begon. Een onderwerp kwam zijn hoofd binnen.'Nou...', begon hij rustig.'Nog een mooie poes gezien?' Het laatste zei hij op een pesterig toontje. Zijn vriend leek snel verliefd, en Forest moest er altijd om lachen. Zelf was hij niet echt op de poezen aan het letten, meer wegrennen eigenlijk. Hij dacht terug aan het het gesprek met Dawn, haar plan. Bone zou het verschrikkelijk vinden als hij erachter kwam. Ook hij ging dit even geheim houden. Net zoals hij nu aan het doen was met zijn geheim.    
Ripa
Member
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: Hey... *wrong moment*   Hey... *wrong moment* Icon_minitimedo 30 apr 2015 - 20:28

Bonepaw staarde zijn vriend verdacht aan, er was wel iets. Forest wist dat hij loog, hij zag het in zijn ogen alleen zou hij nooit de waarheid tegen hem kunnen vertellen. Hij zou de vriendschap verbreken, "als ik het jouw zou vertellen zou het onze vriendschap breken en het mijn kop kosten plus verbannen worden." Siste hij zacht, het was erg dat er zo iets bestond. Er waren zo nu en dan geheimen die je niet mocht vertellen, zoals hij spioneerden bij Skinny. hij merkte de kwade blik in zijn vriend zijn ogen maar dat veranderde voor een glimlach, 'Nou...', begon Forest rustig. 'Nog een mooie poes gezien?' vervolgde hij. Bone keek hem bitter aan, hij schudden zijn kop en stond gelijk op. "Nee, ik blijf toch altijd alleen maar jij?" vertelde hij met een vraag op het laatst, hij zal voor altijd alleen blijven. Niemand mocht hem, zo'n gevoel gaven zijn vrienden hem. Dawn had zijn hart gebroken, hij had Scar in de steek gelaten en haar hart gebroken. Hij voelde zich slecht erover, hij kende ook een Bloodclanner poes genaamd Yu die hij mocht maar zij zou met Jafar gaan voor zijn gevoel. Yu zou een goede vriendin kunnen zijn alleen zou dat nooit gebeuren doordat hij een Thunderclanner was en als hij nu een BCer werd dan zou ze hem nog steeds niet mogen, verder mocht haar vader hem ook niet. Haar moeder kende hij niet eens en haar zusjes of broertjes kende hij ook niet, krijger kon hij worden maar niet de krijger die hij toen hij kitten was bedoelde. Hij zou nooit nu een Loyale krijger kunnen worden, hij zou uit de clan worden verbannen. Zijn ogen gingen weer naar de lucht, het zal ooit helemaal over zijn. Zijn vriend wist daar genoeg over als hij het verteld zou hebben, hij had niemand hier.
Forestfire
Member
Dani(banani)
563
Actief

CAT'S PROFILE
Forestfire
BerichtOnderwerp: Re: Hey... *wrong moment*   Hey... *wrong moment* Icon_minitimevr 1 mei 2015 - 14:25

- Forest was gaan lopen hé? ^^-

Bone keek hem bitter aan. Hij schudde zijn kop."Nee, ik blijf toch altijd alleen, maar jij?" Natuurlijk ging dit gebeuren. Dom, Dom, Dom. Hoe ging hij nou ooit uitleggen dat hij deed alsof hij met Dawn iets had? Of mocht hij het niet weten? Dawn zal wel raad weten, maar even wegrennen om het te vragen was geen optie."Euhm...", zei hij tegen hem. Met zijn ogen ging hij over het kamp. Geen spoor van de zwart-witte poes. Of Bone zijn paniek zag wist hij niet, maar hij probeerde het zo min mogelijk op te laten vallen."Dat geloof ik niet Bone.", zei hij met een pesterig glimlachje op zijn gezicht. Even uitstellen nog. Misschien kon hij het gewoon negeren. Zou hij het niet merken. Zijn ogen gingen over Bone heen. Zag hij wonden? Of waren dat gewoon zijn strepen? Was hij gewond? Voordat hij door kon denken kwam een geur zijn neus binnen. Was het wie hij dacht dat het was?
Dawnsky
Member
Hey... *wrong moment* Mini_p10
Anouk
461
Actief
We will rise like the break of a new dawn

CAT'S PROFILE
Rank:
Dawnsky
BerichtOnderwerp: Re: Hey... *wrong moment*   Hey... *wrong moment* Icon_minitimevr 1 mei 2015 - 14:25

Met het muisje dat ze eerder had gevangen kwam een zwart witte kattin het kamp binnen gelopen. Haar pas had een vrolijk huppeltje er bij. Sinds het plan met Forestpaw had ze een heel stuk minder last gehad van de katers. Daar door zat ze een heel stuk fijner in haar vel, kon ze weer net zo vrolijk zijn als toen ze nog zo naïef was. Voorzichtig legde ze het bruine beestje weg op de prooistapel. Nu het weer Newleaf was begon het weer te groeien, er was meer voedsel voor de clan. De apprentice keek in het rond of er niemand in het kamp was om mee te praten. Al snel vielen haar ogen op twee tabby katers. De twee waren haar beste vrienden, Bonepaw en niet te vergeten Forestpaw waar ze nu een nep relatie mee had. Nu besefte ze het zich pas hoe erg dat moest zijn voor Bonepaw. Hij had uiteindelijk toch vertelt wat hij voor haar voelde, en nu enkele weken later had ze een relatie met Forestpaw. Ze beet even op haar lip, ze moest haar plan aan Bonepaw vertellen. Als ze dat niet zou doen kon hun vriendschap nog eens eindigen, dat was dan ook het laatste dat ze wilde. Voorzichtig sloop ze op de twee af, om vervolgens met een lange sprong op Bonepaw's rug te springen. Meteen stapte ze er weer af en ging tussen de twee inzitten. "Heya guys, hoe gaat het hier?" Zei ze vrolijk om zich in het gesprek te voegen. Ze kon er beter niet meteen over beginnen, dat zou misschien een verkeerde indruk wekken.
Forestfire
Member
Dani(banani)
563
Actief

CAT'S PROFILE
Forestfire
BerichtOnderwerp: Re: Hey... *wrong moment*   Hey... *wrong moment* Icon_minitimevr 1 mei 2015 - 14:42

Het vermoeden die hij had bleek waar te zijn. De zwart-witte poes waar hij op wachtte kwam namelijk achter Bonepaw vandaan en sprong erbovenop. Forest moest lachen en keek om zich heen. Geen anderen leken in de buurt te zijn, dus deed hij normaal tegen haar. Met diezelfde lach nog op zijn gezicht duwde hij speels tegen Dawn aan. De poes kwam tussen hen in zitten en Forest besloot dus ook te gaan zitten. Hij bleef echter op afstand van beide katten."Heya guys, hoe gaat het hier?" , zei ze vrolijk. 'Nou Bone wil iets niet vertellen en ik durf niet te vertellen dat wij doen alsof we wat hebben. Jij?', zo wou hij het zeggen, maar dat deed hij uiteraard niet."Geweldig Dawn.", zei hij. Zijn glimlach was verdwenen en hij keek bloedserieus. Dit was het deel waar hij niet op was voorbereid. Dit was het deel dat hij niet leuk vond aan dit plan. Hoe raar zou het voor Bone zijn om Dawn en Forest zo te zien doen voor anderen. Forest zou dit niet eeuwig kunnen blijven doen, maar ze waren dan ook al oudere apprentices.'Nu je toch meedoet in ons gesprek. Heb jij nog leuke een kater gezien mevrouw?'. Die mevrouw plakte hij er meer sarcastisch achter. Zijn staart tikte zachtjes op de rug van Dawn. Gewoon voor steun. Zijn beste vriend was meestal zijn grootste steunpunt voor hem, maar nu draaide het zich even om.    
Ripa
Member
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: Hey... *wrong moment*   Hey... *wrong moment* Icon_minitimevr 1 mei 2015 - 20:15

Bonepaw staarde naar Forestpaw en voelde zich rot over zijn dingen, hij had ook niet mogen liegen. Hij wist dat zijn vriend er niet mee eens zou zijn, als het zijn vriend nog zal zijn. ."Euhm..." Twijfelde zijn vriend, zijn vriend zou ook liegen. Hij merkte het al door het twijfelen, dat deed Forest bijna nooit. "Dat geloof ik niet Bone." Antwoorde hij. Bone versmalde zijn ogen, hij stond op en keek naar de bruin witte kater. Hij moest maar immers de waarheid vertellen, alleen zou hij hier slagen kunnen voor krijgen. Vele meppen in zijn gezicht verwachten, zijn oren staken omhoog. Hij hoorde zware stappen aan komen, hij draaide zich om en zag Dawie aan komen. Hij voelde hoe ze in zijn rug sprong, vlak daarna gooide hij met woeden haar van zich af. "Heya guys, hoe gaat het hier?" Vroeg ze aan de twee. Hij staarde haar strak aan, zij kon heus wel weten hoe hij zich voelden. Zij had immers zijn hart gebroken, hij schudden even zijn kop. Hij wilde de waarheid tegen zijn vriend vertellen maar als zij er bij was kon hij dat niet, hij wist dat hun vriendschap gebroken zullen zijn misschien was dat dan beter zo. "Geweldig Dawn." zei Forest met een glimlachje maar deze betrok weer naar een serieuze blik. Bonepaw ging weer zitten en legde zijn staart beschermend om zich heen, "sorry voor dat eraf gooien, ik wordt namelijk vaker door Bloodclanners op die manier beslopen." Verontschuldigde hij zich. 'Nu je toch meedoet in ons gesprek. Heb jij nog leuke een kater gezien mevrouw?' Vroeg zijn vriend aan Dawn. Hij zelf keek haar ook aan, hij had niet gereageerd op de vraag 'hoe gaat het.' maar daar zal hij ook niet op antwoordde. Hij opende maar zijn mond om te gaan spreken, het gesprek moest toch vroeg of laat komen. De waarheid kon niet voor eeuwig verborgen worden, "Forest, weet je over wat je me vroeg toe je me zag daar zou ik graag antwoord op willen geven." Zei hij en keek zijn vrienden doodserieus aan net zo als zijn vriend ook keek. De waarheid was alles wat ze zouden willen horen, als ze er toch mee bezig waren met liefdes. Hij slikte even, hij moest kalm blijven. Er was nu geen ontkomen meer aan, hij voelde zijn hart bonken maar besloot dat hij daar maar aan moest beginnen. "Ik ben een spion en tot nu toe heb ik alles verraden wat de Clans aan het doen zijn en dus heb ik nog vele andere dingen gedaan waarom ik hier niet hoor." Vertelde hij en staarde daarna weer naar de koud kille grond. Hij had het verteld en vroeg of laat zou dit door de hele Clan verspreiden, hij wist dat zo iets zou gebeuren.
Forestfire
Member
Dani(banani)
563
Actief

CAT'S PROFILE
Forestfire
BerichtOnderwerp: Re: Hey... *wrong moment*   Hey... *wrong moment* Icon_minitimeza 2 mei 2015 - 9:19

"Forest, weet je over wat je me vroeg toe je me zag?" Zei Bone en hij keek zijn vrienden doodserieus aan net zoals Forest dat deed net. Forest schrok van zijn plotselinge gepraat over dit onderwerp."Ja Bone. Ik vroeg je wat je zo boos maakte." Dit was meer om Dawn bij te praten."Daar zou ik graag antwoord op willen geven.", zei de kater voor hem. Zelf had hij dit onderwerp net laten liggen, maar Forest wou hem niet stoppen. Als Bone het vanzelf ging zeggen kon hij hem niet tegenhouden."Ik ben een spion en tot nu toe heb ik alles verraden wat de Clans aan het doen zijn, en dus heb ik nog vele andere dingen gedaan waarom ik hier niet hoor." Daarna keek hij weer naar de grond. Wat heb je gedaan?! Forest had de neiging zijn mond open te trekken, maar hield het nog even dicht. Dit was Bone niet, helemaal niet. Wat is er met zijn vriend gebeurt? Hij dacht terug aan het antwoord dat hij eerder gaf. Werd hij vaker beslopen door Bloodclanners? Als apprentice is dat niet gezond."Bone," begon hij zacht mee, al wist hij niet wat hij verder wou zeggen. Meerdere keren ging zijn mond open zonder dat er een geluid uitkwam. Hoe kon de liefhebbende lieve vriend van hem zoiets doen? Dat was niks voor hem."Wie dwingt je hiertoe?" Hij wist het gewoon zeker. Deze vriend van hem zou dit niet zelf doen. Altijd al wou hij groot warrior worden en zo zou dat niet lukken. Iemand moest hem gedwongen hebben. En Forest zou samen met hem vechten tegen diegene, al zou hij er zelf gewond bij raken.
Dawnsky
Member
Anouk
461
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dawnsky
BerichtOnderwerp: Re: Hey... *wrong moment*   Hey... *wrong moment* Icon_minitimezo 3 mei 2015 - 18:04

"Geweldig Dawn." Zei de ene kater terwijl de andere zweeg op haar vraag. No good. Even was het stil voor Bonepaw zich verontschuldigen. Aangezien ze er zelf meteen weer af was gesprongen had ze er niet echt last van gehad. Aan de hele stemming die er hing kon ze opmaken dat het niet veel goeds was. Dit gesprek zou waarschijnlijk alles behalve leuk worden. 'Nu je toch meedoet in ons gesprek. Heb jij nog leuke een kater gezien mevrouw?' Kwam sarcastisch van Forestpaw die ze als reactie vragend aan keek. "Forest, weet je over wat je me vroeg toe je me zag daar zou ik graag antwoord op willen geven." Begon Bonepaw vanuit het niets te praten over iets waar Dawnpaw geen draad aan kon vastknopen. "Ja Bone. Ik vroeg je wat je zo boos maakte." Verduidelijkte de andere kater het. "Ik ben een spion en tot nu toe heb ik alles verraden wat de Clans aan het doen zijn en dus heb ik nog vele andere dingen gedaan waarom ik hier niet hoor." Bij het horen van Bonepaw's verhaal draaide de oren van de kattin meteen naar haar nek. Haar ogen waren groot en haar mond hing een beetje open. Ze kon niets meer. Helemaal niets, niets zeggen of doen. "Bone," begon Forestpaw zacht tegen de tabby. "Wie dwingt je hiertoe?" De woorden van de kater waren duidelijk, hij leek er zeker van te zijn dat iemand hem er toe dwong. De zin bleef ze een paar keer herhalen in haar hoofd Die gedachtes maakte ook Dawnpaw weer wakker uit haar schoktoestand. "Hey," kwam hard en zelfverzekerd uit haar bek. Zelf schrok de kattin even van haar eigen stem. Rustig zette ze een paar stappen richting de apprentice die zijn blik op de grond had gericht. "Weet je nog wat ik zei die ene keer? Ik blijf er bij hoor, wat je ook doet. Ik zal altijd je vriend blijven, wat er ook gebeurt." Vertelde ze vastberaden op een zachte toon tegen Bonepaw. De woorden kwamen recht uit haar hart, ze meende het ook zeker als starclan.
Ripa
Member
862
Actief
Ripa
BerichtOnderwerp: Re: Hey... *wrong moment*   Hey... *wrong moment* Icon_minitimezo 3 mei 2015 - 19:34

Bonepaw zat voor zijn vrienden, zijn gedachten niet meer bij. Ze zeiden veel, ook viel er een stilte plek plaats. Hij staarde naar de twee, alleen naar Dawie wilde hij niet meer naar kijken. De monden stonden open, hij had zijn waarheid verteld en dat voelde goed. ."Bone," Zei Forestpaw en zijn mond leek meerdere keren open te gaan, helemaal nu. Hij voelde een vreemde tik komen, hij wist dat hij het beter niet kon vertellen. "Wie dwingt je hiertoe?" Vroeg zijn vriend daarna of dat hij het niet kon geloven. Bone schoot omhoog en bekeken zijn vrienden, zijn haren konden reizen maar dat deden ze gelukkig niet. "Ik." Sprak hij als of hij er op trots was, zijn ogen versmalden gelijk. Zijn nagels stonden uitgestrekt, hij kon wel snauwen. Hij klapte zijn nagels weer terug in toen hij weer realiseerde dat het wel zijn Clan genoten waren en geen Bloodclanners, hij was zichzelf gewoon niet meer. "Hey," Klonk de strenge harde stem van Dawie. Gelijk staarde hij naar haar en siste even. Zijn oren wisten dat ze iets zou zeggen, hij keek de twee aan en zwiepte kort met zijn staart. Hij staarde haar fel aan, ze leek ook geschrokken te zijn van haar 'hey'. "Weet je nog wat ik zei die ene keer? Ik blijf er bij hoor, wat je ook doet. Ik zal altijd je vriend blijven, wat er ook gebeurt." Vertelde ze als of ze hoop in hem kon brengen, ze had hem gebroken wat wilde ze nog meer hem opnieuw breken. Zijn klauwen staken uit, hij ramde haar tegen haar schouder aan. Hij was klaar om haar gewond te maken maar deed dat niet, "praat niet meer tegen me vrouwmens." Snauwde hij en liep weg met snelle passen zorgde hij ervoor dat hij er langs kon en dat hij gewoon uit het kamp kon voor zijn eigen zaken. Hij kon weer met katten gaan vechten, er was niks beters dan de schreeuwen van pijn als hij die zelf ook had. Hij wilde niet meer tegen de zo genaamde katten praten die hij ooit kende, hij zou straks toch verbannen worden. Er was geen ontkomen aan, nergens was ontkomen aan. Hij was niet meer zichzelf hij was meer een legen omhulsel van zijn leven, niks meer of minder dan hij zelf geworden was.

OCC: Bone is het topicje uit
Forestfire
Member
Dani(banani)
563
Actief

CAT'S PROFILE
Forestfire
BerichtOnderwerp: Re: Hey... *wrong moment*   Hey... *wrong moment* Icon_minitimezo 3 mei 2015 - 20:09

Hij bleef luisteren. Wachtend op een antwoord. Forestpaw keek in Bonepaw zijn ogen en hij kreeg een gevoel bij hem die hij nog nooit eerder had gehad. Werd hij bang? Bang van Bone? Nogmaals keek hij zijn ogen. Zijn hoofd ging geschrokken en langzaam naar achteren."Ik.", zei hij trots. De ogen van Bone versmalden en die van Forest werden groter. Nee..... Nee, nee, nee. Bone was niet zo. Wat was er met hem aan de hand? Hij keek iedereen aan die om zich heen zat. Dawn leek in shock en Bone leek niet geschrokken, maar meer boos."Hey," zei Dawn hard. De poes zette zelfverzekerd wat stappen richting Bone."Weet je nog wat ik zei die ene keer? Ik blijf er bij hoor, wat je ook doet. Ik zal altijd je vriend blijven, wat er ook gebeurt." Vertelde ze vastberaden op een zachte toon tegen Bonepaw. Forest knikte instemmend naar Bone toe. Die het echter niet leek te zien. Zijn nagels gingen uit en Forest werd banger dan hij eerst was. Zijn vriend zou hem nooit aanvallen, maar het leek meer alsof zijn ogen op Dawn gericht waren. De kater ramde tegen Dawn haar schouder. Geschrokken sloeg Forest hem weg van Dawn, zonder nagels natuurlijk. Beschermend duwde hij zijn lijf tussen Bone en Dawn met zijn rug naar Dawn."Praat niet meer tegen me vrouwmens.", snauwde hij. Zijn vriend liep weg.'Bone!', riep hij hard, maar hij zag dat hij niet meer terug te krijgen was. Met een bezorgde blik keek hij naar achteren.'Gaat het Dawn?', zei hij bezorgt. Waarom was hij boos op Dawn? Hij was diegene die hem had gevraagd wat er aan de hand was.'Waarom jou Dawn? Hij is zichzelf niet meer.' Met diezelfde bezorgde blik keek hij naar Dawn haar flank.
Dawnsky
Member
Anouk
461
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dawnsky
BerichtOnderwerp: Re: Hey... *wrong moment*   Hey... *wrong moment* Icon_minitimema 4 mei 2015 - 17:06

De trotse toon in zijn stem toen hij zei dat hij het zelf wilde maakte haar totaal niets meer uit. Echter was haar poging ook tevergeefs. Vanuit haar ooghoeken zag ze hoe de kater zijn klauwen uit sloeg. Ze had de kans gehad om weg te springen, dat deed ze echter expres niet. Alles wat ze deed was zich schrap zetten om de klap van Bonepaw op te vangen. Haar tanden beet ze op elkaar op het moment dat hij haar raakte. Ze voelde zijn klauwen haar schouder in boren. Meteen kwam Forestpaw in actie en sloeg de andere kater weg bij haar. Beschermend stond de tabby tussen de twee apprentices in. "Praat niet meer tegen me vrouwmens." Bij het horen van die woorden werden Dawnpaw's ogen groot haar oren legde ze in haar nek. Woede gierde door haar lichaam, klaar om hem elk moment te verscheuren. Nee. Dit was niet wie ze was. 'Bone!', had ze de ene kater de andere nog horen naroepen terwijl die weg liep. Even sloot ze haar ogen en ademde diep in en uit. De volgende secondes keek ze met een zelfverzekerde blik naar Bonepaw die het kamp verliet. Haar cyaan blauwe ogen bleven op de in- en uitgang van het kamp gericht. 'Gaat het Dawn?' Klonk een bezorgde stem bij haar. Forestpaw. 'Waarom jou Dawn? Hij is zichzelf niet meer.' Zei de kater met een bezorgde toon in zijn stem, zijn bezorgde blik op haar schouder gericht. Langzamerhand begon de zwart witte apprentice te trillen, tranen welde op achter haar ogen. "Omdat het mijn schuld is," kwam er zachtjes in een trillende stem uit. Na die woorden stroomde de tranen al over haar wangen. Vreselijk, gewoon vreselijk was het.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Hey... *wrong moment*   Hey... *wrong moment* Icon_minitime

Hey... *wrong moment*
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: