|
|
Zandor, ruler of planet Zulu 27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 mei 2015 - 8:10 | |
| - .Snowkit schreef:
- Mustypaw. schreef:
- .Snowkit schreef:
- Mornin' all^^
Whoop whoop, over een paar minuten gaan we vertrekken naar Deutschland ^-^ Leuke vakantieeeee xd heb jij vakantie? Ik moet morgen weer naar school :l Wij hadden super laat vakantie.. Tja c: Heb je al vakantie gehad? :3 ja, twee weken geleden Paasvakantie c: |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 mei 2015 - 8:13 | |
| - Mustypaw. schreef:
- .Snowkit schreef:
- Mustypaw. schreef:
- .Snowkit schreef:
- Mornin' all^^
Whoop whoop, over een paar minuten gaan we vertrekken naar Deutschland ^-^ Leuke vakantieeeee xd heb jij vakantie? Ik moet morgen weer naar school :l Wij hadden super laat vakantie.. Tja c: Heb je al vakantie gehad? :3 ja, twee weken geleden Paasvakantie c: Wij hebben niet echt geen paasvakantie. Alleen op goede vrijdag, zaterdag, en 1e en 2e paasdag vrij. :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 mei 2015 - 8:16 | |
| - .Snowkit schreef:
- Mustypaw. schreef:
- .Snowkit schreef:
- Mustypaw. schreef:
- .Snowkit schreef:
- Mornin' all^^
Whoop whoop, over een paar minuten gaan we vertrekken naar Deutschland ^-^ Leuke vakantieeeee xd heb jij vakantie? Ik moet morgen weer naar school :l Wij hadden super laat vakantie.. Tja c: Heb je al vakantie gehad? :3 ja, twee weken geleden Paasvakantie c: Wij hebben niet echt geen paasvakantie. Alleen op goede vrijdag, zaterdag, en 1e en 2e paasdag vrij. :3 serieus? wij mogen twee weken thuisblijven wij zijn btw ook naar duitsland geweest (: |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 mei 2015 - 8:25 | |
| - Mustypaw. schreef:
- .Snowkit schreef:
- Mustypaw. schreef:
- .Snowkit schreef:
- Mustypaw. schreef:
- .Snowkit schreef:
- Mornin' all^^
Whoop whoop, over een paar minuten gaan we vertrekken naar Deutschland ^-^ Leuke vakantieeeee xd heb jij vakantie? Ik moet morgen weer naar school :l Wij hadden super laat vakantie.. Tja c: Heb je al vakantie gehad? :3 ja, twee weken geleden Paasvakantie c: Wij hebben niet echt geen paasvakantie. Alleen op goede vrijdag, zaterdag, en 1e en 2e paasdag vrij. :3 serieus? wij mogen twee weken thuisblijven wij zijn btw ook naar duitsland geweest (: Ik heb nu maar een week. x( Leuk! (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 mei 2015 - 8:30 | |
| - .Snowkit schreef:
- Mustypaw. schreef:
- .Snowkit schreef:
- Mustypaw. schreef:
- .Snowkit schreef:
- Mustypaw. schreef:
- .Snowkit schreef:
- Mornin' all^^
Whoop whoop, over een paar minuten gaan we vertrekken naar Deutschland ^-^ Leuke vakantieeeee xd heb jij vakantie? Ik moet morgen weer naar school :l Wij hadden super laat vakantie.. Tja c: Heb je al vakantie gehad? :3 ja, twee weken geleden Paasvakantie c: Wij hebben niet echt geen paasvakantie. Alleen op goede vrijdag, zaterdag, en 1e en 2e paasdag vrij. :3 serieus? wij mogen twee weken thuisblijven wij zijn btw ook naar duitsland geweest (: Ik heb nu maar een week. x( Leuk! (: aww, maak er dan een leuke week van waar in Duitsland ga je precies heen? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 mei 2015 - 8:31 | |
| - Mustypaw. schreef:
- .Snowkit schreef:
- Mustypaw. schreef:
- .Snowkit schreef:
- Mustypaw. schreef:
- .Snowkit schreef:
- Mustypaw. schreef:
- .Snowkit schreef:
- Mornin' all^^
Whoop whoop, over een paar minuten gaan we vertrekken naar Deutschland ^-^ Leuke vakantieeeee xd heb jij vakantie? Ik moet morgen weer naar school :l Wij hadden super laat vakantie.. Tja c: Heb je al vakantie gehad? :3 ja, twee weken geleden Paasvakantie c: Wij hebben niet echt geen paasvakantie. Alleen op goede vrijdag, zaterdag, en 1e en 2e paasdag vrij. :3 serieus? wij mogen twee weken thuisblijven wij zijn btw ook naar duitsland geweest (: Ik heb nu maar een week. x( Leuk! (: aww, maak er dan een leuke week van waar in Duitsland ga je precies heen? Ergens aan de kust (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 mei 2015 - 8:35 | |
| - .Snowkit schreef:
- Mustypaw. schreef:
- .Snowkit schreef:
- Mustypaw. schreef:
- .Snowkit schreef:
- Mustypaw. schreef:
- .Snowkit schreef:
- Mustypaw. schreef:
- .Snowkit schreef:
- Mornin' all^^
Whoop whoop, over een paar minuten gaan we vertrekken naar Deutschland ^-^ Leuke vakantieeeee xd heb jij vakantie? Ik moet morgen weer naar school :l Wij hadden super laat vakantie.. Tja c: Heb je al vakantie gehad? :3 ja, twee weken geleden Paasvakantie c: Wij hebben niet echt geen paasvakantie. Alleen op goede vrijdag, zaterdag, en 1e en 2e paasdag vrij. :3 serieus? wij mogen twee weken thuisblijven wij zijn btw ook naar duitsland geweest (: Ik heb nu maar een week. x( Leuk! (: aww, maak er dan een leuke week van waar in Duitsland ga je precies heen? Ergens aan de kust (: ik ben eerlijk gezegd nooit aan de duitse kust geweest :l Wij zijn naar Cochem geweest, echt een schattig stadje |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 mei 2015 - 8:39 | |
| |
|
| |
Derpje 114 Actief
| CAT'S PROFILEAge: You Don't have to know my Cat years??Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 mei 2015 - 9:33 | |
| Goedemorgen ^^ Lekker geslapen iedereen? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 mei 2015 - 9:34 | |
| @Hierboven, ik wel ^^ En jij? |
|
| |
Derpje 114 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 mei 2015 - 9:35 | |
| ook goed, alleen wel vaak wakker gelegen van Shadow x)
|
|
| |
Dani(beest) 319 Actief
| CAT'S PROFILEAge: You don't ask a lady her age. {17 Moons}Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 mei 2015 - 10:30 | |
| Goedemorgen. c: Nu heb ik ook nog een Brokenbaby. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 mei 2015 - 10:30 | |
| - Ik verveelde me en toen gebeurde dit:
En nu verveel ik me weer :/ |
|
| |
Dani(beest) 319 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 mei 2015 - 10:32 | |
| Hahaha geweldige tekening. x3 Teken Broken die domme opmerkingen maakt anders. c: |
|
| |
Derpje 114 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 mei 2015 - 10:33 | |
| Brokenbaby? 0.0 sinds wanneer is broken een baby? Jammer voor je dat je, je verveeld. Hoe kunnen we je niet laten vervelen? Wel een hele mooi tekening Wanneer sneeuwt het een keer in de zomer, dan zou het leuk kunnen worden |
|
| |
Dani(beest) 319 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 mei 2015 - 10:34 | |
| @Derpje, Ik noem al mijn accountjes baby's. xD
|
|
| |
Derpje 114 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 mei 2015 - 10:36 | |
| Oh god there will be a Baby world!! 0.0 |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 mei 2015 - 10:38 | |
| Dani, jouw sig is amazing <3 |
|
| |
Dani(beest) 319 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 mei 2015 - 10:39 | |
| @Derpje, Ghehehe >:3 Ze nemen de wereld over.
@Hierboven, Thx <3
|
|
| |
Derpje 114 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 mei 2015 - 10:41 | |
| *Knikt instemmend* Ze zullen de wereld vernietigen en dan een nieuwe maken om die dan nog eens te vernietigen xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|