Algemene Onzin Topic - Pagina 47

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
Hellhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimevr 24 apr 2015 - 19:55

Thorn is inderdaad handsome~
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 DPKsfdL
Lolo(beest)
288
Actief

CAT'S PROFILE
Thornheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimevr 24 apr 2015 - 20:02

Hehe C:
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimevr 24 apr 2015 - 20:08

Ik heb weer wifi en ben back! Waar is Soof, want girl, I did not forget my promise 8)
Ashdrizzle
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimevr 24 apr 2015 - 20:09

Tallshadow schreef:
Ik heb weer wifi en ben back! Waar is Soof, want girl, I did not forget my promise 8)
TELL ME GURL
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimevr 24 apr 2015 - 20:12

Maaaaaaaaaaan dat doe ik nooit meer... Ik ga echt nooit meer van zo'n grote familie allemaal bij relaties zetten, ondanks dat het vooral copy paste is, is het nog *-* veel werk...
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimevr 24 apr 2015 - 20:13

Ashdrizzle schreef:
Tallshadow schreef:
TELL ME GURL
Ik heb een officieel souveniertje voor je meegenomen uit Trier, ooit, ooit op een meeting zal je het ontvangen ;D
+ How was life?
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimevr 24 apr 2015 - 20:15

Tallshadow schreef:
Ashdrizzle schreef:
Tallshadow schreef:
TELL ME GURL
Ik heb een officieel souveniertje voor je meegenomen uit Trier, ooit, ooit op een meeting zal je het ontvangen ;D
+ How was life?
Mag ik wel weten wat het is? ;_____;
Want de volgende meet is sws 1000 jaar later O:) OF WE MEETEN GEWOON UP!
&& goed, alleen heeft iedereen nu twee weken vakantie en mijn school denkt ??? haha nee, een week, volgende week.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimevr 24 apr 2015 - 20:20

Ashdrizzle schreef:
Tallshadow schreef:
Ashdrizzle schreef:
Tallshadow schreef:
TELL ME GURL
+ How was life?
&& goed, alleen heeft iedereen nu twee weken vakantie en mijn school denkt ??? haha nee, een week, volgende week.
Nope (A) Het moet een verassing blijven Razz En de meet is sowieso eerder! We meeten inderdaad gewoon up of organiseren nog zo'n minimeet!!
Poor you, I feel ya there, mijn school denkt hetzelfde namelijk xD Dan kan je wel lekker chillen in die week though ;D
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimevr 24 apr 2015 - 20:21

Tallshadow schreef:
Ashdrizzle schreef:
Tallshadow schreef:
Ashdrizzle schreef:
Tallshadow schreef:
TELL ME GURL
+ How was life?
Nope (A) Het moet een verassing blijven Razz En de meet is sowieso eerder! We meeten inderdaad gewoon up of organiseren nog zo'n minimeet!!
Poor you, I feel ya there, mijn school denkt hetzelfde namelijk xD Dan kan je wel lekker chillen in die week though ;D
Ik zie wel wanneer jij cool genoeg bent voor die meet up 8)
+ helemaal tru. Vrijdag voor de vakantie moet ik twee verslagen inleveren + een proefwerk, ben ik dan wel van af! c:
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimevr 24 apr 2015 - 20:24

Ashdrizzle schreef:
Tallshadow schreef:
Ashdrizzle schreef:
Tallshadow schreef:
Ashdrizzle schreef:
Tallshadow schreef:
TELL ME GURL
+ How was life?
Ik zie wel wanneer jij cool genoeg bent voor die meet up 8)
+ helemaal tru. Vrijdag voor de vakantie moet ik twee verslagen inleveren + een proefwerk, ben ik dan wel van af! c:
Ik ben altijd cool (A) Alleen ook druk xD Ik app je zsm een date >3
Oef, dat klinkt als veel, hopelijk wel een beetje interessante onderwerpen? Scholen weten dat altijd zo vreemd te timen, alsof ze alles uitstellen tot vlak voor vakantie, maar je hebt helemaal gelijk, dat heb je dan lekker gehad (:
Leopardspirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 ViLobN1
Jamie
807
Actief
"Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior | Carnation Killer
Leopardspirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimevr 24 apr 2015 - 20:30

*Komt aansjokken, zwaait* Joww peeps, remember me xD Ik ga morgen alles onderspammen met Leo actie. Heb meivakantie maar daarna examens D': Maar daarna is school klaar so jeah xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimevr 24 apr 2015 - 20:31

Jaaaammeees! Yo dude! Ik was echt eeuwen weg as well dus I feel ya there xd gelukkig maar dat ik een rustige week heb en koninginnedag maandag!
Dustrise
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimevr 24 apr 2015 - 20:33

Wow, zie je al voor je, Lionroar die het windclan kamp binnenkomt lopen nadat Spotted d'r woordjes heeft gezegd en een staande ovatie houd ;D haha. sorry.
Sliverpaw
Member
Ez
220
Actief

CAT'S PROFILE
Sliverpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimevr 24 apr 2015 - 20:35

I love Sliverpaw so much. Hoe kon ik hem zo inactief doen raken. Hij had allang +1000000 posts moeten hebben, hij is zo leuk xD
Leopardspirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 ViLobN1
Jamie
807
Actief
"Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior | Carnation Killer
Leopardspirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimevr 24 apr 2015 - 20:36

Emmaaaaa~ Twee weken xD maar dat word kapot leren want ik moet slagen :') Maar tussendoor kan ik heus wel ewns de laptop pakken (a) en daarna word het aftellen voor mn eigen laptop <3

Sliver moet ooit zijn halfzus ontmoeten >3
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimevr 24 apr 2015 - 20:37

Leopardkit, schreef:
Emmaaaaa~ Twee weken xD maar dat word kapot leren want ik moet slagen :') Maar tussendoor kan ik heus wel ewns de laptop pakken (a) en daarna word het aftellen voor mn eigen laptop <3

Sliver moet ooit zijn halfzus ontmoeten >3
Alvast natuurlijk heel veel geluk! Dat ga je niet nodig hebben want je gaat ze compleet acen maar toch, het klinkt zo leuk >3 & how was life??

Hola Linn!
Hola Ez! Daar is nog tijd voor, hij is pas Appje ;D
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimevr 24 apr 2015 - 20:38

Silvy is cuteeeeeey!
Sliverpaw
Member
Ez
220
Actief

CAT'S PROFILE
Sliverpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimevr 24 apr 2015 - 20:39

Jamie, yup xD

Emma, ik weet het, ik weet het, maar hij heeft amper 180 posts en hij bestaat al van ... Juni? Ik had met Dawn zogoed als 180 na een week of twee xD

Anouk, haha ^=^
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimevr 24 apr 2015 - 20:41

Als Hail word gekozen gaat ze Silver stalken >:3
Neh waarschijnlijk niet maar lijkt me grappig
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimevr 24 apr 2015 - 20:44

Ik heb ook vakantie trouwens hehe
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 47 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 46, 47, 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: