|
|
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 apr 2015 - 19:55 | |
| Thorn is inderdaad handsome~ |
|
| |
Lolo(beest) 288 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 apr 2015 - 20:02 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 apr 2015 - 20:08 | |
| Ik heb weer wifi en ben back! Waar is Soof, want girl, I did not forget my promise 8) |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 apr 2015 - 20:09 | |
| - Tallshadow schreef:
- Ik heb weer wifi en ben back! Waar is Soof, want girl, I did not forget my promise 8)
TELL ME GURL |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 apr 2015 - 20:12 | |
| Maaaaaaaaaaan dat doe ik nooit meer... Ik ga echt nooit meer van zo'n grote familie allemaal bij relaties zetten, ondanks dat het vooral copy paste is, is het nog *-* veel werk... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 apr 2015 - 20:13 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Tallshadow schreef:
- Ik heb weer wifi en ben back! Waar is Soof, want girl, I did not forget my promise 8)
TELL ME GURL Ik heb een officieel souveniertje voor je meegenomen uit Trier, ooit, ooit op een meeting zal je het ontvangen ;D + How was life? |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 apr 2015 - 20:15 | |
| - Tallshadow schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Tallshadow schreef:
TELL ME GURL Ik heb een officieel souveniertje voor je meegenomen uit Trier, ooit, ooit op een meeting zal je het ontvangen ;D + How was life? Mag ik wel weten wat het is? ;_____; Want de volgende meet is sws 1000 jaar later O:) OF WE MEETEN GEWOON UP! && goed, alleen heeft iedereen nu twee weken vakantie en mijn school denkt ??? haha nee, een week, volgende week. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 apr 2015 - 20:20 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Tallshadow schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Tallshadow schreef:
TELL ME GURL Ik heb een officieel souveniertje voor je meegenomen uit Trier, ooit, ooit op een meeting zal je het ontvangen ;D + How was life? Mag ik wel weten wat het is? ;_____; Want de volgende meet is sws 1000 jaar later O:) OF WE MEETEN GEWOON UP! && goed, alleen heeft iedereen nu twee weken vakantie en mijn school denkt ??? haha nee, een week, volgende week. Nope (A) Het moet een verassing blijven En de meet is sowieso eerder! We meeten inderdaad gewoon up of organiseren nog zo'n minimeet!! Poor you, I feel ya there, mijn school denkt hetzelfde namelijk xD Dan kan je wel lekker chillen in die week though ;D |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 apr 2015 - 20:21 | |
| - Tallshadow schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Tallshadow schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Tallshadow schreef:
TELL ME GURL Ik heb een officieel souveniertje voor je meegenomen uit Trier, ooit, ooit op een meeting zal je het ontvangen ;D + How was life? Mag ik wel weten wat het is? ;_____; Want de volgende meet is sws 1000 jaar later O:) OF WE MEETEN GEWOON UP! && goed, alleen heeft iedereen nu twee weken vakantie en mijn school denkt ??? haha nee, een week, volgende week. Nope (A) Het moet een verassing blijven En de meet is sowieso eerder! We meeten inderdaad gewoon up of organiseren nog zo'n minimeet!! Poor you, I feel ya there, mijn school denkt hetzelfde namelijk xD Dan kan je wel lekker chillen in die week though ;D Ik zie wel wanneer jij cool genoeg bent voor die meet up 8) + helemaal tru. Vrijdag voor de vakantie moet ik twee verslagen inleveren + een proefwerk, ben ik dan wel van af! c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 apr 2015 - 20:24 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Tallshadow schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Tallshadow schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Tallshadow schreef:
TELL ME GURL Ik heb een officieel souveniertje voor je meegenomen uit Trier, ooit, ooit op een meeting zal je het ontvangen ;D + How was life? Mag ik wel weten wat het is? ;_____; Want de volgende meet is sws 1000 jaar later O:) OF WE MEETEN GEWOON UP! && goed, alleen heeft iedereen nu twee weken vakantie en mijn school denkt ??? haha nee, een week, volgende week. Nope (A) Het moet een verassing blijven En de meet is sowieso eerder! We meeten inderdaad gewoon up of organiseren nog zo'n minimeet!! Poor you, I feel ya there, mijn school denkt hetzelfde namelijk xD Dan kan je wel lekker chillen in die week though ;D Ik zie wel wanneer jij cool genoeg bent voor die meet up 8) + helemaal tru. Vrijdag voor de vakantie moet ik twee verslagen inleveren + een proefwerk, ben ik dan wel van af! c: Ik ben altijd cool (A) Alleen ook druk xD Ik app je zsm een date >3 Oef, dat klinkt als veel, hopelijk wel een beetje interessante onderwerpen? Scholen weten dat altijd zo vreemd te timen, alsof ze alles uitstellen tot vlak voor vakantie, maar je hebt helemaal gelijk, dat heb je dan lekker gehad (: |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 apr 2015 - 20:30 | |
| *Komt aansjokken, zwaait* Joww peeps, remember me xD Ik ga morgen alles onderspammen met Leo actie. Heb meivakantie maar daarna examens D': Maar daarna is school klaar so jeah xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 apr 2015 - 20:31 | |
| Jaaaammeees! Yo dude! Ik was echt eeuwen weg as well dus I feel ya there xd gelukkig maar dat ik een rustige week heb en koninginnedag maandag! |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 apr 2015 - 20:33 | |
| Wow, zie je al voor je, Lionroar die het windclan kamp binnenkomt lopen nadat Spotted d'r woordjes heeft gezegd en een staande ovatie houd ;D haha. sorry. |
|
| |
Ez 220 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 apr 2015 - 20:35 | |
| I love Sliverpaw so much. Hoe kon ik hem zo inactief doen raken. Hij had allang +1000000 posts moeten hebben, hij is zo leuk xD |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 apr 2015 - 20:36 | |
| Emmaaaaa~ Twee weken xD maar dat word kapot leren want ik moet slagen :') Maar tussendoor kan ik heus wel ewns de laptop pakken (a) en daarna word het aftellen voor mn eigen laptop <3
Sliver moet ooit zijn halfzus ontmoeten >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 apr 2015 - 20:37 | |
| - Leopardkit, schreef:
- Emmaaaaa~ Twee weken xD maar dat word kapot leren want ik moet slagen :') Maar tussendoor kan ik heus wel ewns de laptop pakken (a) en daarna word het aftellen voor mn eigen laptop <3
Sliver moet ooit zijn halfzus ontmoeten >3 Alvast natuurlijk heel veel geluk! Dat ga je niet nodig hebben want je gaat ze compleet acen maar toch, het klinkt zo leuk >3 & how was life?? Hola Linn! Hola Ez! Daar is nog tijd voor, hij is pas Appje ;D |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 apr 2015 - 20:38 | |
| |
|
| |
Ez 220 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 apr 2015 - 20:39 | |
| Jamie, yup xD
Emma, ik weet het, ik weet het, maar hij heeft amper 180 posts en hij bestaat al van ... Juni? Ik had met Dawn zogoed als 180 na een week of twee xD
Anouk, haha ^=^ |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 apr 2015 - 20:41 | |
| Als Hail word gekozen gaat ze Silver stalken >:3
Neh waarschijnlijk niet maar lijkt me grappig |