We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ugh. Over een uur heb ik een inhaal les, dunno hoelang die gaat duren en daarna door aan een race tegen de klok voor mn projecten die vandaag af moeten..
Claw
Deceased
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
Kijk uit met wat je van je stage showt op het internet he Mimi. Ik heb gezeik gehad daarmee omdat alle webdevolpers die voor een klant dingen maken geheimhoudingsplicht hebben.
Butterstar
StarClan
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Ooh dan valt het nog wel mee! Ik mocht mijn werk echt niet vrijgeven dus ik moest als ik feedback van m'n familie of vrienden wou het ze persoonlijk laten zien :"D
Butterstar
StarClan
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
School is slecht geregeld, ik weet niet of ik op stage mag of uberhaupt examen mag doen. Maar vanavond ga ik wel lekker naar Insurgent voor de tweede keer dus dat maakt alles goed!