Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug} - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Otterflight
StarClan
Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug} - Pagina 2 DPKsfdL
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug}   Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug} - Pagina 2 Icon_minitimema 20 apr 2015 - 18:04

Zebrastrike is af! Smile

Zebrastrike

Zebrastrike

Aanmakingsdatum account
Not yet
Aanmakigsdatum topic
20-04-201
Gemaakt door
Rebecca
Laatst aangepast
N.V.T

Algemeen

Current Name: Zebrakit
Future name: Zebrapaw – Zebrastrike - Zebrastar(?)
Past name(s):  ☓
Prefix: Door haar zwartwitte voorkomen en een streep die zichtbaar was bij haar lichaam deed ze haar ouders denken aan een zebra.
Suffix:  Het snelle toeslaan tijdens een gevecht heeft haar haar suffix strike gegeven.
Current Rank: Kitten
Future Ranks: Apprentice -  Warrior – Young Warrior – Senior Warrior - Deputy? - Leader?
Past Ranks:
Clan: ShadowClan
Bloodline: 12,5%Windclan, 12,5%Riverclan, 12,5%Thunderclan, 62,5% Shadowclan
Cuncurrent mentored by:
Mentored by:
Mentoring:

Clan: ShadowClan
Leader: Shrewstar
Past leaders: Brokenstar
Deputy: Innerghost
Medicine Cat: Acefrey
Medicine cat apprentice: -

Familie

Mother: Strugglebug
Father: Nevermind
Brother(s): Darkkit
Sister(s): Lambkit
Grandparents Shrewstar en Wolftail
Aunts and Uncles:
Mum's side: Thrushdive, Falconscreech, Shadewolf, Sharpsoul, Tallshadow, Timeleap, Lightninghowl, Saltdale, Cinnamonscent en Runningvole.
Dad's side: Darkclaw
Half siblings: Vixenpaw, Sliverpaw, Icepaw en Stormpaw
Nieces and nephews: Lurkingpaw, Ivypaw, Emberpaw, Woodpaw, Windpaw, Dawnpaw, Lightkit en Burningkit.
Crush/Partner:
Kittens:
Pleeg-kitten(s):

Outside

Fur colour: Zwart met wit
Fur pattern: Bicolour
Genetic's fur: XoXo w
Eye colour: Blauwgroenig
Nose & pawpads: Roze
Build: Een exacte kopie van haar vader

Zebrastrike is een tanige sterke kattin die goed kan vechten. Onder haar langharige zwartwitte vacht zitten spieren als ware ze van staal. Snelle reflexen zijn wat haar het beste beschrijft, maar ook haar prachtige voorkomen wat vele katers hun koppen doet keren. Toch is ze geen diva en ziet ze zelf niet in dat ze een mooie kattin is.

Inside

Stil zal deze mooie biocolour kattin alles observeren en alles wat er gebeurd observeren. Ze weegt haar beslissingen af en voordat ze iets doet zal ze er nog eens over na denken. Ze is een denker en dan pas een doener. Echter als het op vechten uitdraait verschijnt er een geheel andere kattin ten tonele die geen enkele kat herkent. Als de strijd gestreden is wordt Zebrastrike weer rustig en zal ze doodkalm verder gaan tot de orde van de dag. Ze heeft ook een bepaald soort voor humor dat niet iedere kat waarderen kan, het zou het beste omschreven kunnen worden als galgenhumor wat Zebrastrike heeft.
Zebrastrike heeft maling aan alles wat andere katten van haar denken en hoewel ze een echte heads turner kattin is heeft ze dat zelf allerminst door, op liefdesgebied is ze behoorlijk naïef en heeft echt een duidelijke kat nodig die haar letterlijk zegt waar het op staat.

History

Haar geschiedenis zal zich in de RPG ontwikkelen

Motivatie

Real naam: Rebecca
Bekendste account: Otterflight
Leeftijd: 18 jaar
RPG ervaring Sinds begin 2009
Motivatie: Waarom ik? Dat is een goede vraag!
Ik zou heel graag een lief klein pluizebolletje van Never X Struggle willen spelen, en de kans die nu geboden wordt zou ik doodgraag aangrijpen om voor de aller eerste keer een kitten te spelen van twee katten in een Clan die beide een prachtige geschiedenis hebben. ( Otter x Never topic. *Hinthint* )
Voor deze prachtige kattin zat ik al langer te broeden of ik al of niet bij een nestje aan zou melden en ik hoop dat ik de kans krijg om me te bewijzen als kittenspeelster.
De naam Zebrastrike zat al een behoorlijke poos in mijn hoofd en toen ik dit topic zag staan wist ik eigenlijk direct, hier moet ik me aanmelden. Ik hoop ( net als iedereen die zich hier heeft aangemeld ) dat ik een kitten mag spelen van dit super leuke koppeltje en wil iedereen heel veel succes wensen met de aanmeldingen en de ouders met het kiezen van de kittens Smile

- Rebecca

©midnightflowers [Formart]

Foto van Zebrastrike als kitten:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug} - Pagina 2 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug}   Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug} - Pagina 2 Icon_minitimema 20 apr 2015 - 19:31

Mijn Driftkit is ook af!
Dylan
Member
Amy a.k.a Bananamy
162
Actief

CAT'S PROFILE
Dylan
BerichtOnderwerp: Re: Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug}   Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug} - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 apr 2015 - 16:11

I'm just myself

GENERAL INFO
———————————————————

✯ Name(s): Newtkit » Newtpaw » Newtsparkle
✯ Prefix: Newt: Watersalamander: Toen ze geboren werd liep er een watersalamander in de buurt.
✯ Suffix: Sparkle: Glinstering: De kleine glinsteringen in haar ogen.
✯ Age: Unborn
✯ Gender: She-cat
✯ Rank(s): Kit » Apprentice » Warrior » Queen  »Elder {Med.Cat.App} » {Med.Cat} » {Deputy} » {Leader}
✯ Clan: ShadowClan
✯ Bloodline: 100 % ShadowClan
✯ Season born: Newleaf?
✯ Place born: Nursery?

CLAN INFO
———————————————————

✯ Clan: ShadowClan
✯ Leader: Shrewstar ✯ You're okay,i hope...
✯ Deputy: Innerghost ✯ The second hand of te leader
✯ Medicine cat: Acefray ✯ Good job

APPEARANCE
———————————————————

✯ Build:Little, Tiny and strong
✯ Fur: Black with little stripes
✯ Eyes: Blue
✯ Muzzle and pawpads: Black
✯ Scars: None yet
✯ Extra: x
✯ Pictures:
Newtkit:

PERSONALITY
———————————————————

✯ Keyword: ✯ Strong
Newt is sterker dan men denkt,bij haar geboorte was ze erg klein waardoor er kans was dat ze het misschien niet ging halen,maar toch heeft ze het weten te halen doordat ze toch sterk bleek te zijn.

✯ Keyword: ✯ Fighter
Newt is een echte vechter,ze houd vol en zal niet opgeven. Ze stopt pas als ze iets heeft bereikt,zoals bijvoorbeeld als ze erg ziek is zal ze voor haar leven blijven vechten tot ze beter word of tot ze haar laatste adem uitblaast.

✯ Keyword: ✯ Smart
Newt is eigenlijk wel erg slim. Ze weet wanneer er iets niet klopt en leert snel nieuwe dingen die ze dan steeds zal proberen te gebruiken. Daardoor zal ze ook geen problemen hebben om de Warrior Code te leren en haar trainingen als ze apprentice word goed te doen.

✯ Keyword: ✯ Brave
Newt is een echte waaghals,ze is niet snel bang en door haar grote mond is ze ook niet bang voor andere katten. Ze durft met gemak het camp uit te sluipen. Ze durft veel en laat dat dan ook zien. Als iemand haar vraagt of ze een bepaalde iets durft zal ze snel 'ja' zeggen en het zelfs doen als het moet.

✯ Keyword: ✯ Rough
Tijdens het spelen is Newt redelijk ruw qua doen,in schijngevechtjes kan dit voor kleine schrammen zorgen doordat ze graag stoeit en daardoor soms over de grens gaat. Maar zelf vind ze dat je er wel tegen moet kunnen.

Family
———————————————————

✯ Mother: Strugglebug
✯ Father: Nevermind
✯ Uncles: Darkclaw, Trushdive, Falconscreech, Shadewolf, Sharpsoul, Tallshadow, Timeleap & Lightninghowl
✯ Aunts: Saltdale, Cinnamonscent & Runningvole
✯ Half Siblings: Half: Heatherpaw, Littlepaw, Wanderpaw & Vixenpaw, Sliverpaw, Icepaw & Stormpaw
✯ Grandmother: Shrewstar
✯ Grandfather: Wolftail
✯ Niece: Ivypaw, Windpaw & Burningkit
✯ Cousin: Lurkingpaw, Emberpaw, Woodpaw, Dawnpaw & Lightkit
✯ Siblings: Unknow

MYSELF
———————————————————

✯ Name: Amy
✯ Age: 14
✯ Best known account(s): Nightshift & Smokepaw, Dylan & Thomas
✯ Experience: Ongeveer 4 jaar op verschillende fora's,maar er is een kans op zelfs 5 jaar ervaring.
✯ Motivation: Ik had mezelf aangemeld om toen Strugglebug over te nemen,maar helaas werd ik niet gekozen,ik vond Struggle al van in het begin een super gave en leuke kat! Ik heb me ook keer op keer aangemeld voor nestjes van Nevermind,net zoals nu omdat Nevermind een tof uitgewerkte kat is met een toffe karakter en een hele geschidenis en veel nakomelingen. Het zou super leuk zijn om gekozen te worden en ik ben er zeker van dat Newt actief zal blijven. Beide katten zijn echt geweldig en ik waag dus hier in deze kittensearch een kans in de hoop dat ik gekozen zou worden. Het idee dat de kittens nog niet gaan weten wie hun vader zal zijn maakt het juist toffer. Ik hoop dat ik gekozen word maar ik wens anderen ook veel succes c:

TAG:xxx
By Kíli
Forestfire
Member
Dani(banani)
563
Actief

CAT'S PROFILE
Forestfire
BerichtOnderwerp: Re: Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug}   Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug} - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 apr 2015 - 19:52

Trembling is af! c:
Cinderpaw*
Member
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
1195
Actief

CAT'S PROFILE
Cinderpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug}   Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug} - Pagina 2 Icon_minitimevr 24 apr 2015 - 16:52

Moon is af! ^^
Kumeza
Member
Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug} - Pagina 2 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug}   Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug} - Pagina 2 Icon_minitimeza 25 apr 2015 - 21:24

Sorry mensen, maar ik trek mij terug.. Ik ga zeker dit topic blijven stalken! ;3
Otterflight
StarClan
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug}   Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug} - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 apr 2015 - 12:32

Is er al een einddatum bekend? Smile
Frostlake
StarClan
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug}   Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug} - Pagina 2 Icon_minitimema 27 apr 2015 - 16:05

Binnenkort zullen we de aanmeldingen sluiten, dus zorg ervoor dat je aanmelding af en wel in dit topic staat!
Hellhound
Member
Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug} - Pagina 2 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug}   Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug} - Pagina 2 Icon_minitimema 27 apr 2015 - 19:14

Mijn aanmelding is zo goed als af, het kan wel zijn dat er kleine dingetjes misschien worden toegevoegd
Strugglebug
Member
Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug} - Pagina 2 Tumblr_inline_nh628nzmL11reahq0
Daanz
550
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Strugglebug
BerichtOnderwerp: Re: Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug}   Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug} - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 apr 2015 - 20:01

Aankomende donderdag om 20:00 sluiten we de aanmeldingen!
Waarschijnlijk zal dan vrijdag de uitslag bekend worden gemaakt in dit topic.
Forestfire
Member
Dani(banani)
563
Actief

CAT'S PROFILE
Forestfire
BerichtOnderwerp: Re: Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug}   Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug} - Pagina 2 Icon_minitimewo 29 apr 2015 - 8:53

Heb er nog voorbeeldposts bij gezet. ^^
Alvast veel succes met kiezen! c;
Cinderpaw*
Member
1195
Actief

CAT'S PROFILE
Cinderpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug}   Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug} - Pagina 2 Icon_minitimewo 29 apr 2015 - 16:44

Heb Moon toch nog een beetje aangepast + een voorbeeldpost erbij gezet! ^^Sorry voor haar taalgebruik en het combineren van Engels en Nederlands xD Maar dat is gewoon Moon ^^
Strugglebug
Member
Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug} - Pagina 2 Tumblr_inline_nh628nzmL11reahq0
Daanz
550
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Strugglebug
BerichtOnderwerp: Re: Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug}   Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug} - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 apr 2015 - 20:09

De aanmeldingen zijn nu officieel gesloten.
De gekozen kittens worden straks bekend gemaakt, dus houd het topic in de gaten!
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug}   Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug} - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 apr 2015 - 20:25

Maaaaaaaaaaan ik ben zo zenuwachtig nu X"D
Heel veel succes iedereen~
En succes met kiezen Daan en Bo, er zitten echt veel mooie aanmeldingen tussen dus dat word moeilijk ^^
Lurkingshade
StarClan
Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug} - Pagina 2 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug}   Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug} - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 apr 2015 - 20:32

We hebben gekozen!

Alle aanmeldingen waren echt mooi en het was niet makkelijk, dus wees niet getreurd als je niet gekozen bent. Het was ook erg moeilijk~

Kit 1:

Kit 2:

Kit 3:

De volgorde zal als volgt zijn:

Gefeliciteerd!
Daan & Bo2
Cinderpaw*
Member
1195
Actief

CAT'S PROFILE
Cinderpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug}   Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug} - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 apr 2015 - 20:38

Omg, Freaking out right now! Zo blij! Moon zal dadelijk aangemaakt worden! Proficiat aan de rest! Het waren echt heel mooie aanmeldingen!
Forestfire
Member
Dani(banani)
563
Actief

CAT'S PROFILE
Forestfire
BerichtOnderwerp: Re: Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug}   Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug} - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 apr 2015 - 20:39

Jammer dat Trembling niet gekozen is.
Maar wel veel succes met het nestje. ^^

Laatst aangepast door .Forestpaw op do 30 apr 2015 - 20:46; in totaal 1 keer bewerkt
Scorch
Member
48
Actief
Scorch
BerichtOnderwerp: Re: Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug}   Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug} - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 apr 2015 - 20:40

DAMMIT hahahaa
Nee gefeliciteerd iedereen!! Wel jammer dat ik niet gekozen ben
Yu
Member
Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug} - Pagina 2 Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug}   Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug} - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 apr 2015 - 20:46

Gefeliciteerd iedereen! c:
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug}   Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug} - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 apr 2015 - 20:46

*sigh* Well yeah I'm kinda used to it...
*slaps face* Okay try to be as least sad as possible

GEFELICITEEERD EMMA2, BUTTER EN REBECCAAAA!!!!!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug}   Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug} - Pagina 2 Icon_minitime

Kittens {Nevermind ✗ Strugglebug}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: