We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Het gaat over een meisje dat verliefd is op de leider van een drugsbedrijf en die leider word ook verdacht als moordenaar van haar zus (is niet zo, hij heeft d'r niet vermoord). En om erachter te komen wie haar zus vermoord heeft, gaat ze undercover de wereld van drugs in. Maar niemand ken het gezicht van de naam van die drugsleider (doctor's son). Stiekem is ze dus verliefd op degene die verdenkt word als moordenaar van haar zus, maar dat weet ze dus niet. :') Dit dus xD
Vind 't liedje zo mooi ;___; edit; en hij is er net achter gekomen dat dat meisje dus de zus is van die ene zus. Hij kende die zus namelijk van vroeger, en was bevriend met dr. Hij vind het dus eigenlijk heel erg dat men hem ervan bedenkt xD
Walnutdrop
Member
Luca 1091 Actief “Spread your arms and always trust your cape.”
Yup, nogal ;-; Ik hoop eigenlijk op een echte romance ontwikkeling tussen de twee, maar aangezien ik gehoord heb dat hij dood gaat ben ik dus al depri xD hoopt nog steeds dat dat slechts een rumor was
Cinderpaw*
Member
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 1195 Actief
Het is een noir serie, ergens had ik mezelf er al op voorbereid. xD Gelukkig volg ik nog een tweede serie, welke romance is, dus m'n aankomende inspiratie zal niet al te dark zijn :') ineens al m'n accs dood hahaha
Cinderpaw*
Member
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 1195 Actief