|
|
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 apr 2015 - 16:01 | |
| - Tallshadow schreef:
- Forestrain schreef:
- Tallshadow schreef:
- Interesting James ^^
No clue Evy, mijn complete hoofd zit vol Duits en geen muziek :') Aww, succes Emz ~ Ik heb al twee jaar geen duits meer (a) Prijs jezelf gelukkig! Ik wel dus, maar volgend jaar niet meer al betekent dat niet dat het rustiger wordt :') Watvoor muziek vind je zoal leuk om te spelen? Misschien komt er toch iets in me op xD
*hug* Sterkte Bo! Naw, succes voor nu dan ~ Ik kon na de eerste twee talen kieze uit Frans, Duits en Spaans, en toen heb ik maar Frans en Spaans gekozen :') Ik speel heel veel Imagine dragons en Greenday atm, maar ik speel eigenlijk alles wat ik luister en dat is best veel xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 apr 2015 - 16:17 | |
| - Forestrain schreef:
- Tallshadow schreef:
- Forestrain schreef:
- Tallshadow schreef:
- Interesting James ^^
No clue Evy, mijn complete hoofd zit vol Duits en geen muziek :') Aww, succes Emz ~ Ik heb al twee jaar geen duits meer (a) Prijs jezelf gelukkig! Ik wel dus, maar volgend jaar niet meer al betekent dat niet dat het rustiger wordt :') Watvoor muziek vind je zoal leuk om te spelen? Misschien komt er toch iets in me op xD
*hug* Sterkte Bo! Naw, succes voor nu dan ~ Ik kon na de eerste twee talen kieze uit Frans, Duits en Spaans, en toen heb ik maar Frans en Spaans gekozen :') Ik speel heel veel Imagine dragons en Greenday atm, maar ik speel eigenlijk alles wat ik luister en dat is best veel xD Gaat wel lukken ;D Alle lijsten ingevoerd op wrts en de grammatica is hetzelfde als Latijn en Grieks twee jaar geleden dus ik overleef het wel (A) Speel je akoestisch of elektrisch? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 apr 2015 - 16:22 | |
| - Tallshadow schreef:
- Forestrain schreef:
- Tallshadow schreef:
- Forestrain schreef:
- Tallshadow schreef:
- Interesting James ^^
*hug* Sterkte Bo! Naw, succes voor nu dan ~ Ik kon na de eerste twee talen kieze uit Frans, Duits en Spaans, en toen heb ik maar Frans en Spaans gekozen :') Ik speel heel veel Imagine dragons en Greenday atm, maar ik speel eigenlijk alles wat ik luister en dat is best veel xD Gaat wel lukken ;D Alle lijsten ingevoerd op wrts en de grammatica is hetzelfde als Latijn en Grieks twee jaar geleden dus ik overleef het wel (A) Speel je akoestisch of elektrisch? Goedzo :3 Naja akoestisch maar ik speel ook liedjes die met elektrische gitaar worden gespeeld so :'3 |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 apr 2015 - 16:23 | |
| Ik heb een update geplaatst |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 apr 2015 - 16:23 | |
| - Forestrain schreef:
- Tallshadow schreef:
- Forestrain schreef:
- Tallshadow schreef:
- Forestrain schreef:
- Tallshadow schreef:
- Interesting James ^^
*hug* Sterkte Bo! Naw, succes voor nu dan ~ Ik kon na de eerste twee talen kieze uit Frans, Duits en Spaans, en toen heb ik maar Frans en Spaans gekozen :') Ik speel heel veel Imagine dragons en Greenday atm, maar ik speel eigenlijk alles wat ik luister en dat is best veel xD Gaat wel lukken ;D Alle lijsten ingevoerd op wrts en de grammatica is hetzelfde als Latijn en Grieks twee jaar geleden dus ik overleef het wel (A) Speel je akoestisch of elektrisch? Goedzo :3 Naja akoestisch maar ik speel ook liedjes die met elektrische gitaar worden gespeeld so :'3 Jaja 8) Oke gaaf! Ooit 99 Luftballons geprobeerd? Dat is een classic (A) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 apr 2015 - 16:27 | |
| - Tallshadow schreef:
- Forestrain schreef:
- Tallshadow schreef:
- Forestrain schreef:
- Tallshadow schreef:
- Forestrain schreef:
- Tallshadow schreef:
- Interesting James ^^
*hug* Sterkte Bo! Naw, succes voor nu dan ~ Ik kon na de eerste twee talen kieze uit Frans, Duits en Spaans, en toen heb ik maar Frans en Spaans gekozen :') Ik speel heel veel Imagine dragons en Greenday atm, maar ik speel eigenlijk alles wat ik luister en dat is best veel xD Gaat wel lukken ;D Alle lijsten ingevoerd op wrts en de grammatica is hetzelfde als Latijn en Grieks twee jaar geleden dus ik overleef het wel (A) Speel je akoestisch of elektrisch? Goedzo :3 Naja akoestisch maar ik speel ook liedjes die met elektrische gitaar worden gespeeld so :'3 Jaja 8) Oke gaaf! Ooit 99 Luftballons geprobeerd? Dat is een classic (A) Nope :3 Ik ga even kijken ~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 apr 2015 - 16:33 | |
| Wel de Duitse versie though! Die is verreweg het coolst xD
Dat ziet er goed uit Nath! Wel interessant dat het katertje lichter is geworden though.. |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 apr 2015 - 16:55 | |
| - Tallshadow schreef:
- Wel de Duitse versie though! Die is verreweg het coolst xD
Dat ziet er goed uit Nath! Wel interessant dat het katertje lichter is geworden though.. Hij vecht niet hard genoeg om bij een voedselbron te komen, guess. |
|
| |
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 1195 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 apr 2015 - 17:11 | |
| Hola peepz! Heel Antwerpen leeg gekocht :3 Nath, de kittens zijn echt cute! |
|
| |
Luca 300 Actief Things never happen the same way twice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 apr 2015 - 17:25 | |
| - Cinderpaw* schreef:
- Hola peepz!
Heel Antwerpen leeg gekocht :3 Nath, de kittens zijn echt cute! Heey Emzels! Ik heb gepost hihiWat hebbie gekocht? ^^ |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 apr 2015 - 17:25 | |
| Grappig dat ik de reacties hier krijg ipv in dat topic ;') |
|
| |
Luca 1091 Actief “Spread your arms and always trust your cape.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 apr 2015 - 17:28 | |
| - Roughpaw schreef:
- Grappig dat ik de reacties hier krijg ipv in dat topic ;')
haha, ze zijn gewoon te leuk xD moet overal even vermeld worden! :3 |
|
| |
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 1195 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 apr 2015 - 17:33 | |
| @Lua oeeh ik ga kijken! Kan wel pas vanavond reageren :3 ik heb veel te veel gekocht! Jas, Broekpak, T-Shirt, broek avec top, shortje, schoenen... xD |
|
| |
Luca 1091 Actief “Spread your arms and always trust your cape.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 apr 2015 - 17:34 | |
| Doe maar weer luxe xDD
Is goed ik kijk nu al uit naar vanavond c: |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 apr 2015 - 17:40 | |
| Evelynn, als je nog nummers zoekt om te leren, Polly van Nirvana is leuk, Dammit van blink-182, Zombie van The Cranberries, .. ^^ Die kan ik zelf ook en ja xD
Zonet nog een aflevering AHS gekeken en het was lijk "de vorige aflevering was er amper bloed laten we dat nu even inhalen!" xD |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 apr 2015 - 17:49 | |
| Hello world ^^ Zodra ik thuis was kort broekje aangetrokken en op het dakterras gaan zitten x3 I LUF THIS TEMPERATURE XD |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 apr 2015 - 17:51 | |
| - Swallowkit. schreef:
- Hello world ^^
Zodra ik thuis was kort broekje aangetrokken en op het dakterras gaan zitten x3 I LUF THIS TEMPERATURE XD +1 |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 apr 2015 - 18:04 | |
| - Fisheye schreef:
- Swallowkit. schreef:
- Hello world ^^
Zodra ik thuis was kort broekje aangetrokken en op het dakterras gaan zitten x3 I LUF THIS TEMPERATURE XD +1 YAYYY x3 |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 apr 2015 - 18:16 | |
| Ik vind het fijn zo lang ik niet hoef te tennissen want ik ben half verkoold 0.0 |
|
| |
Ez 916 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 apr 2015 - 18:18 | |
| Ik vind er niets fijn aan dus ik blijf gewoon lekker binnen en kijk tv of zit achter m'n pc. xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|