[Gezocht] Familie

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[Gezocht] Familie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sunkit-
Member
[Gezocht] Familie DPKsfdL
68

CAT'S PROFILE
Sunkit-
BerichtOnderwerp: [Gezocht] Familie   [Gezocht] Familie Icon_minitimeza 28 mei 2011 - 20:05

Ik ben opzoek naar familie voor Sunkit ^_^ Ze is geboren in de shadowclan, is een erg energiek persoonlijkheidje en wilt niets liever dan Apprentice worden ondanks dat ze pas 2 maandjes oud is.

Een broer(tje) of zus(je), ouders, oom of tante, grootouders... Wat je zelf graag wilt zijn. Uiteraard wel iemand van de Shadwowclan en een beetje actief zijn met posten ^_^
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitewing
Member
171

CAT'S PROFILE
Whitewing
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Familie   [Gezocht] Familie Icon_minitimeza 28 mei 2011 - 20:42

zou je misschien White(paw) als nichtje willen hebben?
Sunkit-
Member
68

CAT'S PROFILE
Sunkit-
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Familie   [Gezocht] Familie Icon_minitimeza 28 mei 2011 - 21:44

Dat lijkt me super Very Happy
Whitewing
Member
171

CAT'S PROFILE
Whitewing
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Familie   [Gezocht] Familie Icon_minitimeza 28 mei 2011 - 21:51

Gezellig ;D
Blacksoul
Member
[Gezocht] Familie FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Familie   [Gezocht] Familie Icon_minitimezo 29 mei 2011 - 9:56

Ik wil wel je grote zus zijn, maar dan ik ben wel een Rogue Neutral en ik ben niet al te aardig;)

wil je me een kans geven? miss. kennen wij elkaar niet in de verhalen en kom je me op een dag tegen.
Speedstorm
Member
97

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Familie   [Gezocht] Familie Icon_minitimezo 29 mei 2011 - 13:13

Wow black soul wat een groot verschil dan...

Ik wil je zusje wel zijn met Fearkit.
Tenminste leven je ouders nog?
Blacksoul
Member
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Familie   [Gezocht] Familie Icon_minitimezo 29 mei 2011 - 13:14

wat bedoel je met verschil Speedstorm?
Speedstorm
Member
97

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Familie   [Gezocht] Familie Icon_minitimezo 29 mei 2011 - 14:13

Leeftijd, dat betekend dan dat de moeder wel moet gestorven zijn aan ouder dom xD
Blacksoul
Member
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Familie   [Gezocht] Familie Icon_minitimezo 29 mei 2011 - 14:21

ik ben nog een beetje aan het twisteren hoe oud ik ben ik verlaag het denk ik naar 3 jaar
Speedstorm
Member
97

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Familie   [Gezocht] Familie Icon_minitimezo 29 mei 2011 - 14:26

Ja dat is denk ik slim ook, want nu is je kat een beetje oud >3>
Blacksoul
Member
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Familie   [Gezocht] Familie Icon_minitimezo 29 mei 2011 - 14:28

ok t wordt dus 3 jaar:D
Dreathfang
Member
50

CAT'S PROFILE
Dreathfang
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Familie   [Gezocht] Familie Icon_minitimezo 29 mei 2011 - 14:32

btw. ik wil Brokie effe helpen door te zeggen

'

dat hij dit moet geodkeuren. Dat je familie hebt buiten de clan

dus meld het a.u.b. effe aan hem
Jumpfoot
Member
121

CAT'S PROFILE
Jumpfoot
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Familie   [Gezocht] Familie Icon_minitimezo 29 mei 2011 - 14:38

Ik heb nog een Account ergens. Kan dat een oudere zus zijn?
Blacksoul
Member
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Familie   [Gezocht] Familie Icon_minitimezo 29 mei 2011 - 14:45

Dreathfang schreef:
btw. ik wil Brokie effe helpen door te zeggen

'

dat hij dit moet geodkeuren. Dat je familie hebt buiten de clan

dus meld het a.u.b. effe aan hem

moet ik dat zeggen?
Harepaw
Member
36

CAT'S PROFILE
Harepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Familie   [Gezocht] Familie Icon_minitimezo 29 mei 2011 - 14:49

Vergeet dat bericht van Jumpfoot.

Ik wil met Harekit een zus zijn. Van het zelfde nestje.
Kittyheart
Member
1413

CAT'S PROFILE
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Familie   [Gezocht] Familie Icon_minitimezo 29 mei 2011 - 19:17

Raindrop wil wel je tante zijn :3
Ze is momenteel niet zo actief in de RPG maar dat wil ik haar weer wel laten worden :3
Sunkit-
Member
68

CAT'S PROFILE
Sunkit-
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Familie   [Gezocht] Familie Icon_minitimezo 29 mei 2011 - 21:54

Wow, zoveel reacties Very Happy Sorry dat ik nu pas reageer mensjes, heb echt een heel druk weekend gehad. zaterdagmiddag POTC4 en nog wat drinken met een vriendin en 's avonds knus avondje met het vriendje en vandaag schoonouderbezoek dus heb eindelijk tijd om weer achter de pc te kunnen.

Goed heb alles op een rijtje gezet en dan krijgen we dit:

Whitekit – Whitepaw = Nichtje
Blacksoul (Rogue) ~ oudere zus
Fearkit ~ zusje
Harekit ~ zusje uit hetzelfde nest
Raindrop = tante
Wrenpaw, Graypaw en Naughtypaw zijn nichtjes/neefjes doordat Raindrop tante is

Whitekit-Whitepaw, ik had je al gezegd dat het goed was dat je een nichtje bent Very Happy

Blacksoul, aangezien je een rogue bent geeft dat wel opties natuurlijk als oudere zus. Maar ik neem aan dat we daaromheen wel een goed verhaal moeten hebben aangezien Blacksoul wel ooit bij de Shadowclan moet zijn geweest. Kittens mogen het kamp niet uit dus daar zou eventueel wel een probleem kunnen vormen. Ook iets waar we rekening mee moeten houden. Nu, wanneer Sunkit Apprentice wordt, kan ze wel het kamp uit. (Al poogt ze als kitten nog het kamp te verlaten, daar niet van. Een koppig ding is ze ^_^) Dat zouden we eerst te goed moeten bespreken, en gezien Harekit ook een zusje uit hetzelfde nest wilt zijn, is zij ook een zusje van je. Nu kan het zo zijn natuurlijk dat alleen Sunkit van Blacksoul af weet en dit geheim houdt, maar we zullen eerst moeten brainstormen lijkt me. En zoals Dreathfang al zegt, we moeten Brookestar ook op de hoogte brengen en overleggen. Nu, voor mij allemaal geen probleem en het lijkt me zeker de moeite waard, maar dat moet jij ook zo bezien Wink

Fearkit, normaal gezien leven m'n ouders nog ja. Dus het lijkt me lastiger om zusjes te zijn. Nu, wat wel kan, en als jij dat zelf ook wilt natuurlijk, kan Sunkit altijd nog met Fearkit optrekken. (Heb je topic met Fearkit en Ghostpaw bijgelezen om te kunnen volgen wat er speelt Smile ) Sunkit is onverschrokken, zoekt juist de problemen op en kan gewoon een grote energieke plaagbeest zijn. Daarnaast is ze ook nog positief ingesteld en zo nieuwsgierig als iets ^_^ Je moet zelf natuurlijk beslissen, maar voor mij is het ook goed als ze goeie vriendinnetjes worden, als je met zoiets als Sunkit overweg kan XD

Harekit, je mag zeker uit hetzelfde nestje zijn Smile Tweelingzusjes in dat geval ^_^ Lijkt me nog best grappig en kan ook hele leuke situaties opleveren. Vind het dan ook echt leuk dat je ook een rooie poes bent ^_^
In dat geval is het wel logisch dat Whitekit-Whitepaw een nichtje van je is en Raindrop een tante dus je familie breidt zich ook uit ^_^

Raindrop, natuurlijk mag je een tante zijn. Lijkt me super, een volwassen poes die de kittens wat in het gareel houdt.

Goh, een hele hoop, maar daar ben ik juist blij mee aangezien ik iemand ben die altijd alles wilt geven met een personage. Zeker als ze me ligt (daarom is Sandwhisper iets minder actief vergeleken met Sunkit XD)

Ik denk wel, dat het voor nu even genoeg is met de familieleden, tenzij iemand nog met iets leuks en origineels komt ^_^
Ik hoor het in ieder geval wel van de mensjes hierboven wat ze er verder van vinden Razz

Ow, en Dreathfang, jij nog ontzettend bedankt voor je mededeling tussendoor en super dat je Brokie wilt helpen Very Happy

Laatst aangepast door Sunkit op zo 29 mei 2011 - 22:21; in totaal 1 keer bewerkt
Hollypaw
Member
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Familie   [Gezocht] Familie Icon_minitimezo 29 mei 2011 - 22:06

Als Raindrop haar tante wordt,
Worden Wrenpaw, Graypaw en Naughtypaw automatisch haar neefjes/nichtjes.
Dus ik denk dat je die er dan ook bij moet noteren ;o ?
Sunkit-
Member
68

CAT'S PROFILE
Sunkit-
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Familie   [Gezocht] Familie Icon_minitimezo 29 mei 2011 - 22:19

Nog meer familie Very Happy Neefjes en nichtjes kan nooit geen kwaad, die zal ik dan ook zeker in m'n lijstje noteren ^_^ Ik geloof dat clans ook om families draaide, toch XD ga m'n bovenstaande post editten Smile
Blacksoul
Member
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Familie   [Gezocht] Familie Icon_minitimema 30 mei 2011 - 9:54

stuur maar Pb om te overleggen hoe we het gaan doen
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Familie   [Gezocht] Familie Icon_minitime

[Gezocht] Familie
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: