Wow, zoveel reacties
Sorry dat ik nu pas reageer mensjes, heb echt een heel druk weekend gehad. zaterdagmiddag POTC4 en nog wat drinken met een vriendin en 's avonds knus avondje met het vriendje en vandaag schoonouderbezoek dus heb eindelijk tijd om weer achter de pc te kunnen.
Goed heb alles op een rijtje gezet en dan krijgen we dit:
Whitekit – Whitepaw = Nichtje
Blacksoul (Rogue) ~ oudere zus
Fearkit ~ zusje
Harekit ~ zusje uit hetzelfde nest
Raindrop = tante
Wrenpaw, Graypaw en Naughtypaw zijn nichtjes/neefjes doordat Raindrop tante isWhitekit-Whitepaw, ik had je al gezegd dat het goed was dat je een nichtje bent
Blacksoul, aangezien je een rogue bent geeft dat wel opties natuurlijk als oudere zus. Maar ik neem aan dat we daaromheen wel een goed verhaal moeten hebben aangezien Blacksoul wel ooit bij de Shadowclan moet zijn geweest. Kittens mogen het kamp niet uit dus daar zou eventueel wel een probleem kunnen vormen. Ook iets waar we rekening mee moeten houden. Nu, wanneer Sunkit Apprentice wordt, kan ze wel het kamp uit. (Al poogt ze als kitten nog het kamp te verlaten, daar niet van. Een koppig ding is ze ^_^) Dat zouden we eerst te goed moeten bespreken, en gezien Harekit ook een zusje uit hetzelfde nest wilt zijn, is zij ook een zusje van je. Nu kan het zo zijn natuurlijk dat alleen Sunkit van Blacksoul af weet en dit geheim houdt, maar we zullen eerst moeten brainstormen lijkt me. En zoals Dreathfang al zegt, we moeten Brookestar ook op de hoogte brengen en overleggen. Nu, voor mij allemaal geen probleem en het lijkt me zeker de moeite waard, maar dat moet jij ook zo bezien
Fearkit, normaal gezien leven m'n ouders nog ja. Dus het lijkt me lastiger om zusjes te zijn. Nu, wat wel kan, en als jij dat zelf ook wilt natuurlijk, kan Sunkit altijd nog met Fearkit optrekken. (Heb je topic met Fearkit en Ghostpaw bijgelezen om te kunnen volgen wat er speelt
) Sunkit is onverschrokken, zoekt juist de problemen op en kan gewoon een grote energieke plaagbeest zijn. Daarnaast is ze ook nog positief ingesteld en zo nieuwsgierig als iets ^_^ Je moet zelf natuurlijk beslissen, maar voor mij is het ook goed als ze goeie vriendinnetjes worden, als je met zoiets als Sunkit overweg kan XD
Harekit, je mag zeker uit hetzelfde nestje zijn
Tweelingzusjes in dat geval ^_^ Lijkt me nog best grappig en kan ook hele leuke situaties opleveren. Vind het dan ook echt leuk dat je ook een rooie poes bent ^_^
In dat geval is het wel logisch dat Whitekit-Whitepaw een nichtje van je is en Raindrop een tante dus je familie breidt zich ook uit ^_^
Raindrop, natuurlijk mag je een tante zijn. Lijkt me super, een volwassen poes die de kittens wat in het gareel houdt.
Goh, een hele hoop, maar daar ben ik juist blij mee aangezien ik iemand ben die altijd alles wilt geven met een personage. Zeker als ze me ligt (daarom is Sandwhisper iets minder actief vergeleken met Sunkit XD)
Ik denk wel, dat het voor nu even genoeg is met de familieleden, tenzij iemand nog met iets leuks en origineels komt ^_^
Ik hoor het in ieder geval wel van de mensjes hierboven wat ze er verder van vinden
Ow, en Dreathfang, jij nog ontzettend bedankt voor je mededeling tussendoor en super dat je Brokie wilt helpen