|
|
| Silke 163 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 9 moons (Although most think I look like 11 or 12 moons)Gender: Rank: |
| Onderwerp: Toch clankat worden? za 11 apr 2015 - 19:47 | |
| Heyhey, In de regels staat dat je niet zomaar in de clan kan komen, want daar moet je geboren zijn. Maar ik zag wel ergens dat er iemand was die als rogue geboren was maar nu toch een clankat was. Dus kunnen hulpeloze kittens wel nog clankat worden? Of hoe zit dat precies? Ik hoop dat de vraag een beetje duidelijk is uitgelegd c: xxx - Ben niet vaak online door onderstaande reden:
De zon piekte door de donkere, zware gordijnen. Het geluid van een zomerbries zweeft door het open raam, maar stug blijf ik achter de laptop. Van beneden hoor ik gelach, en de geur van vers gemaaid gras bereikt me zelfs helemaal boven. Geïrriteerd sta ik op om alles dicht te doen als ik een bericht binnenkrijg. ''Kom je zwemmen?'' Staat er. Twijfelend kijk ik naar de laptop, die mij aanstaart met het merk dat oplicht. Weer een golf van gelach klinkt in mijn oren, en als ik het toch even waag om naar buiten te kijken is de lucht helemaal blauw. Met een zucht gooi ik de gordijnen nu helemaal open en pak mijn telefoon met beide handen vast. ''Ik ben er in 10 minuten.'' Schrijf ik terug. Met een klap sluit ik de laptop en ren naar de zolder voor mijn bikini. Ook ik ben gezwicht voor de zomer.
|
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| | | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| | | | Silke 163 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 9 moons (Although most think I look like 11 or 12 moons)Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Toch clankat worden? zo 12 apr 2015 - 14:30 | |
| Ooh, okay, dankjee! (: - Ben niet vaak online door onderstaande reden:
De zon piekte door de donkere, zware gordijnen. Het geluid van een zomerbries zweeft door het open raam, maar stug blijf ik achter de laptop. Van beneden hoor ik gelach, en de geur van vers gemaaid gras bereikt me zelfs helemaal boven. Geïrriteerd sta ik op om alles dicht te doen als ik een bericht binnenkrijg. ''Kom je zwemmen?'' Staat er. Twijfelend kijk ik naar de laptop, die mij aanstaart met het merk dat oplicht. Weer een golf van gelach klinkt in mijn oren, en als ik het toch even waag om naar buiten te kijken is de lucht helemaal blauw. Met een zucht gooi ik de gordijnen nu helemaal open en pak mijn telefoon met beide handen vast. ''Ik ben er in 10 minuten.'' Schrijf ik terug. Met een klap sluit ik de laptop en ren naar de zolder voor mijn bikini. Ook ik ben gezwicht voor de zomer.
|
| | | | Onderwerp: Re: Toch clankat worden? | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |
|