|
|
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 12:09 | |
| Heb net drie taarten gekocht voor familiefeest >:3 |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 12:12 | |
| - Tallshadow schreef:
- Leopardkit, schreef:
- Emma, ik wil een Chaos Bunny kopen maar die zijn er dus alleen in America ;-; Ik kan ze wss alleen via amazon ofzo kunnen kopen en ik wil advies of dit wel handig is en of iemand ervaring ermee heeft of een andere site weet :'3
Amazon is een heel betrouwbare site ;') Enige waar je echt rekening mee moet houden is verzendkosten, die zijn namelijk killing. Andere sites zijn er ook wel maar Amazon is iig betrouwbaar daar haal ik al mijn stuff vandaan ^^ Anders zou ik als ik jou was ook nog even kijken of ze het niet hebben op de Duitse variant van Amazon, dat is zeker qua vervoer stukken goedkoper Gelukkig :'3 En weet je misschien hoe het zit met vreemd geld? Aangezien het erop staat in dollars en ik wil betalen in euro? Of wijst dit zichzelf wel uit? :') |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 12:15 | |
| - Leopardkit, schreef:
- Tallshadow schreef:
- Leopardkit, schreef:
- Emma, ik wil een Chaos Bunny kopen maar die zijn er dus alleen in America ;-; Ik kan ze wss alleen via amazon ofzo kunnen kopen en ik wil advies of dit wel handig is en of iemand ervaring ermee heeft of een andere site weet :'3
Amazon is een heel betrouwbare site ;') Enige waar je echt rekening mee moet houden is verzendkosten, die zijn namelijk killing. Andere sites zijn er ook wel maar Amazon is iig betrouwbaar daar haal ik al mijn stuff vandaan ^^ Anders zou ik als ik jou was ook nog even kijken of ze het niet hebben op de Duitse variant van Amazon, dat is zeker qua vervoer stukken goedkoper Gelukkig :'3 En weet je misschien hoe het zit met vreemd geld? Aangezien het erop staat in dollars en ik wil betalen in euro? Of wijst dit zichzelf wel uit? :') Je kan ook met euros betalen, dat rekent 'ie als het goed is om ;D |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 12:17 | |
| - Tallshadow schreef:
- Leopardkit, schreef:
- Tallshadow schreef:
- Leopardkit, schreef:
Amazon is een heel betrouwbare site ;') Enige waar je echt rekening mee moet houden is verzendkosten, die zijn namelijk killing. Andere sites zijn er ook wel maar Amazon is iig betrouwbaar daar haal ik al mijn stuff vandaan ^^ Anders zou ik als ik jou was ook nog even kijken of ze het niet hebben op de Duitse variant van Amazon, dat is zeker qua vervoer stukken goedkoper Gelukkig :'3 En weet je misschien hoe het zit met vreemd geld? Aangezien het erop staat in dollars en ik wil betalen in euro? Of wijst dit zichzelf wel uit? :') Je kan ook met euros betalen, dat rekent 'ie als het goed is om ;D *Is nu freakin happy* Eindelijk iets waar ik wat mee kan :'D Thx~~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 12:19 | |
| - Leopardkit, schreef:
- Tallshadow schreef:
- Leopardkit, schreef:
- Tallshadow schreef:
- Leopardkit, schreef:
Amazon is een heel betrouwbare site ;') Enige waar je echt rekening mee moet houden is verzendkosten, die zijn namelijk killing. Andere sites zijn er ook wel maar Amazon is iig betrouwbaar daar haal ik al mijn stuff vandaan ^^ Anders zou ik als ik jou was ook nog even kijken of ze het niet hebben op de Duitse variant van Amazon, dat is zeker qua vervoer stukken goedkoper Gelukkig :'3 En weet je misschien hoe het zit met vreemd geld? Aangezien het erop staat in dollars en ik wil betalen in euro? Of wijst dit zichzelf wel uit? :') Je kan ook met euros betalen, dat rekent 'ie als het goed is om ;D *Is nu freakin happy* Eindelijk iets waar ik wat mee kan :'D Thx~~ You're welcome, en als er nog iets is geef je maar een schreeuw ;D |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 12:20 | |
| Lol, Little heeft een tactiek hoor mensen. xD - kijkt naar post - :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 12:21 | |
| Little is flauw, arme Tall kan niet tegen dingen die hij eerst wel en nu niet mag weten xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 12:23 | |
| - Tallshadow schreef:
- Little is flauw, arme Tall kan niet tegen dingen die hij eerst wel en nu niet mag weten xD
Ghehe xD Ze is sluw, ik weet 't :') Al vraag ik me echt af wat Shaggydog van d'r wilt ;w; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 12:27 | |
| - Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
- Little is flauw, arme Tall kan niet tegen dingen die hij eerst wel en nu niet mag weten xD
Ghehe xD Ze is sluw, ik weet 't :') Al vraag ik me echt af wat Shaggydog van d'r wilt ;w; Ze is flauw Ik ook D: *stare @ Sanne* |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 12:27 | |
| - Littlestream schreef:
- Tallshadow schreef:
Ghehe xD Ze is sluw, ik weet 't :') Al vraag ik me echt af wat Shaggydog van d'r wilt ;w; Duiffie X"D Ik lach me kapot om dat topic |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 12:28 | |
| Duiffie D: stiekem haat ze die bijnaam echt Tja ... oké misschien wel xD @Emma |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 12:29 | |
| Mwuahahahh ;D En duiffie is zo schattig heb ik van Vagebond
Kent iemand Once upon a time? Ik heb Shaggy op Captain Hook gebaseerd, dat is dus beetje zijn karakter.
|
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 12:29 | |
| Bij dat woord duiffie stel ik me ook gewoon zo'n geweldig grappig accent voor X"D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 12:30 | |
| Difference is though dat Vagebond echt de droom van ieder kind beest is en Shaggy niet xD Hook ken ik wel ein bisschen, thanks to Cato, de serie heb ik nooit echt verder gekeken dan aflevering 1 (A)" |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 12:31 | |
| Ik zelf ken het niet maar weet wel wat mensen die het wel kijken ^^ |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 12:35 | |
| *kijkt naar berg dvd-boxen en rubiks cube die ze juist gekocht heeft* ik denk niet dat ik vandaag veel online ga komen :/ |
|
| |
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 1195 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 12:37 | |
| Emma is back in thaaa houuusseee xD |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 12:39 | |
| Hahaha have fun Han ^^
Heya Emma~ |
|
| |
Sanne 86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 12:41 | |
| - Tallshadow schreef:
- Difference is though dat Vagebond echt de droom van ieder
kind beest is en Shaggy niet xD Hook ken ik wel ein bisschen, thanks to Cato, de serie heb ik nooit echt verder gekeken dan aflevering 1 (A)" :3 True Maar Shaggy kan ook heel charmant zijn hoor. Als hij het wil. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 12:42 | |
| Leuk, welke zoal Hanna?
Hola naamgenoot (:
Dat geloof ik graag Sanne :') Maar niemand is zo hopeloos romantisch als Vagebond, ik wilde altijd een vriendje die net zo was als hij xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|