|
|
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 10:27 | |
| - Tallshadow schreef:
- Leuk Nynke (:
Wolken zijn cool Kip 8) & prima, ik maak wel ^^ nee dat zijn ze niet D: Ik moet namelijk sowieso mijn hond uitlaten, en dat si een stuk lekkerder als die wolken weg zijn x'D okii, thanks! c: |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Kip ik heb gereageerd op Zira x Jinx, sorry dat het zolang geduurd heeft! Ik had niet gezien dat je had gepost D: |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| - Zira schreef:
- Swallowkit. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Wiens kit is ze Nynke?
Lightleaf x Hate x3 Drama koppel, but it is also nicee c: Zira gaat een hekel aan haar krijgen, be warned x3 SWALLOW IS BESCHERMER VAN COALKIT< En die is later BC, heheh word nice. xD Ik durf te wedden dat Swallowkit als ze app is in aanraking komt met de bc x) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 10:28 | |
| - Swallowkit. schreef:
- Zira schreef:
- Swallowkit. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Wiens kit is ze Nynke?
Lightleaf x Hate x3 Drama koppel, but it is also nicee c: Zira gaat een hekel aan haar krijgen, be warned x3 SWALLOW IS BESCHERMER VAN COALKIT< En die is later BC, heheh word nice. xD Ik durf te wedden dat Swallowkit als ze app is in aanraking komt met de bc x) Tuurlijk, haar vader is van de BC xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 10:29 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 10:30 | |
| - Zira schreef:
- Swallowkit. schreef:
- Zira schreef:
- Swallowkit. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Wiens kit is ze Nynke?
Lightleaf x Hate x3 Drama koppel, but it is also nicee c: Zira gaat een hekel aan haar krijgen, be warned x3 SWALLOW IS BESCHERMER VAN COALKIT< En die is later BC, heheh word nice. xD Ik durf te wedden dat Swallowkit als ze app is in aanraking komt met de bc x) Tuurlijk, haar vader is van de BC xD En haar broertje later ook 8) Bc familyyy x) Swallow blijft lekker thunderclan ^-^ |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 10:31 | |
| - Zira schreef:
- Kip ik heb gereageerd op Zira x Jinx, sorry dat het zolang geduurd heeft! Ik had niet gezien dat je had gepost D:
haha np! c: ik zal zo terug posten! @Emma; whaha xD ik zal posten! ik vind wolken nog steeds stom |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 10:34 | |
| Er stond geen Airkit in mijn post hoor *fluit onschuldig* Soms ben ik echt niet wakker (A)" |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 10:37 | |
| Good mornin~~ Ik heb oma's laptop weer :'3 Vandaag dus lekker met Leo posten~~ Iemand een topicje met hm? :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 10:37 | |
| @Emma; haha, doe ik ook wel eens perrongelijk hoor (a) en trouwens, ik weet dat je dit vast heel vaak gevraagd wordt, maar waarom zit er nog steeds een kerstmuts in je os? xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 10:38 | |
| Wij moeten nog steeds ons topic afmaken *stare* en daarna wil ik wel een nieuw + je moest ook nog posten met Ace D:
Gelukkig maar Kip xD Ik voelde me heel dom (A) En de kerstmuts zit er voor de all-year-through christmas spirit en vanwege een weddenschap met Max xD |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 10:39 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 10:45 | |
| @Emma; Niet doen hoor xD ik typ ook wel eens Dawnpaw in plaats van Jinx, en andersom x'D Of Farai en Airpaw, die wil ook nog wel eens omdraaien. Das een mooie motivatie xD Kerst 4 ever Vind je het trouwens heel erg als ik over een tijdje terug post? D: ik moet even m'n hond uit gaan laten |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 10:46 | |
| Doe dat James :')
Neem je tijd Kip! Ik moet toch eigenlijk leren dus het komt prima uit xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 10:47 | |
| Emma, hoe lang ga je het nog volhouden dat Tall in de kerstsfeer is x) *Stares at signature* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 10:53 | |
| Net heel Lostvoice d'r geschiedenis gelezen x3 Dat is toch wel even een mega history! |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 10:56 | |
| Ik moet ooit eens de history van maze afwerken... mss morgen ofzo en de history van broken want drama :"3 Maar goed, goedemorgen iedereen x) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 11:02 | |
| Forever Nynke 8)
Dat is inderdaad een heel verhaal Loïs, nog steeds respect voor Q dat ze het uitgeschreven heeft xD
YO BO! |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 11:04 | |
| HEY EMSIE *hug*
Wss mag ik vandaag nie op de pc want ik moet leren... in de vakantie... van ouders, als straf dat ik een paar procent te weinig had *sigh* en omdat ik gister ipv een uur, 50 min leerde... ik snap ouders soms niet xD Aan de andere kant, ik heb vandaag wel weer autorijles en ik ga naar de stal yay :3 |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 apr 2015 - 11:05 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|