|
|
81 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 apr 2015 - 19:10 | |
| Ik vond de Mazerunner eigenlijk niet eens zo goed? o; Ik vond alles een beetje rushed en een beetje too much. Ook jammer dat ze gelijk al uit het doolhof gingen, ik vond het juist interessant om te zien hoe ze daar leefden. Verder vond ik die ene gast met die nare wenkbrauwen echt heel ergerlijk, ik vind hem geen leuke of aantrekkelijke of interessante acteur bah D: |
|
| |
Amy a.k.a Bananamy 162 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 apr 2015 - 19:12 | |
| Nieuw os'je voor Thommy,beetje mijn isnpi de vrije loop te laten gaan. Dus,wat vinden jullie van mijn setje? Selfmade :3 |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 apr 2015 - 19:12 | |
| @hierboven Meet the M-millers dan?;________; daar was hij blessed |
|
| |
81 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 apr 2015 - 19:14 | |
| Soof: Nee >.< Daar zag ik hem ook als eerst in. Hij is zo'n knulletje en ik vind hem ook echt niet aantrekkelijk. Hij hoeft niet van mij aha |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 apr 2015 - 19:22 | |
| - Blizzardleap schreef:
Ik vond de Mazerunner eigenlijk niet eens zo goed? o; Ik vond alles een beetje rushed en een beetje too much. Ook jammer dat ze gelijk al uit het doolhof gingen, ik vond het juist interessant om te zien hoe ze daar leefden. Verder vond ik die ene gast met die nare wenkbrauwen echt heel ergerlijk, ik vind hem geen leuke of aantrekkelijke of interessante acteur bah D: misschien vond ik het beter omdat ik het boek gelezen heb, en dan alles beter in elkaar leek te passen :/ |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 apr 2015 - 19:23 | |
| De enige 2 uit Maze Runner die ik wel iets vond, waren Newt & Minho <'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 apr 2015 - 19:24 | |
| - Ivypaw. schreef:
- De enige 2 uit Maze Runner die ik wel iets vond, waren Newt & Minho <'3
Newt kwam me zo bekend voor! En Minho is kei schattig :3 En tja Thomas heeft alles *He is mine* =3 |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 apr 2015 - 19:29 | |
| Urgh, Ik wil posten maar heb geen leuke topics waar ik post zin van krijg met Leo x3 En op het kidnapping moet ik wachten tot Cyber heeft gepost en dan pas kan ik met overmoedige Abyss aankomen x.x |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 apr 2015 - 19:30 | |
| Haha xp Hanna je moet posten met Maze, had gereageerd op je open topic :'3 |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 apr 2015 - 19:31 | |
| NOU IK KWIJLDE GEWOON WEG BIJ THOMAS HOOR *maakt statement* |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 apr 2015 - 19:32 | |
| - Ivypaw. schreef:
- Haha xp
Hanna je moet posten met Maze, had gereageerd op je open topic :'3 ik ga zometeen reageren c: |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 apr 2015 - 19:33 | |
| Geef mij maar liever Newt of Minho~ :'3 Ik houd meestal niet zo van die perfecte hoofdpersoon figuren x'D
behalve van Peeta van de Hunger Games, maar die is ook niet echt zo'n perfecte hoofdpersoon so yeah x3
Kii Hanna :'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 apr 2015 - 19:34 | |
| - Blackpaw schreef:
- NOU IK KWIJLDE GEWOON WEG BIJ THOMAS HOOR
*maakt statement* Wie nu niet,ik zag hem en het was echt *baf!* En ik ging haast tegen de tv aan zitten :') en toen ons ma in de weg stond zei ik letterlijk "ga aan de kant!" en ik bleef de hele tijd "ssshhht" zeggen want ja het was spannend en Thomas is gewoon H-O-T @Daan,Peeta is f*cking knap! Maar stiekem is Thomas knapper =3 |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 apr 2015 - 19:37 | |
| Peeta is mine then <'3 *pakt Peeta* mine x3 |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 apr 2015 - 19:38 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 apr 2015 - 19:38 | |
| - Ivypaw. schreef:
- Peeta is mine then <'3 *pakt Peeta* mine x3
*Pakt Thomas* For ever mine :3 *Let's start the fight* xD |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 apr 2015 - 19:39 | |
| I made Zira a softie, so I changed the post... Idk what I like more, evil Zira or hesitating Zira.. - Wat ik eerst had:
Wat een lelijk mormel was het eigenlijk, bedacht Zira zich en ze duwde haar klauw in de schouder van de poes. Toen bedacht ze zich iets, iets wat haar meteen haar klauw deed terugtrekken. De poes had kittens. Ze was zwanger. Het was als de klap in haar gezicht, dit had zijzelf kunnen zijn. Zijzelf had net zoiets meegemaakt, alleen had zij nog net geen kittens. Ze had gezien hoe haar partner vermoord werd, en het idee maakte haar misselijk als zij deze moeder met haar kittens zou vermoorden. De Elite draaide zich om naar Hellhound en keek naar hem, ze wist niet wat ze nou moest doen. Aan de ene kant was dit haar ultieme kans voor wraak, als ze deze kattin kon vermoorden dan zou de Thunderclan eindelijk boeten, maar ze wilde niet zoiets vreselijks doen als kittens vermoorden. Dus stond ze daar maar, niet goed wetend wat te doen. Iemand moest haar helpen een beslissing te nemen - wegrennen of vechten. Het zou Hate of Hellhound worden die haar zou moeten overhalen.
En nu heb ik haar gewoon laten doorvechten... Hmm |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 apr 2015 - 19:40 | |
| - Thomas. schreef:
- Ivypaw. schreef:
*Pakt Thomas* For ever mine :3 *Let's start the fight* xD Humpf ik hoef Thomas nie hoor x'D |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 apr 2015 - 19:41 | |
|
Laatst aangepast door Tallshadow op wo 8 apr 2015 - 19:41; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 apr 2015 - 19:41 | |
| - Ivypaw. schreef:
- Thomas. schreef:
- Ivypaw. schreef:
*Pakt Thomas* For ever mine :3 *Let's start the fight* xD Humpf ik hoef Thomas nie hoor x'D Jeej,meer Thomas voor mij :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|