| is there something wrong with me? (open) | |
|
|
Meike 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: is there something wrong with me? (open) di 7 apr 2015 - 15:31 | |
| Shykit liep achter haar vriendin aan en rilde in de buitenlucht. een paar katten keken haar aan maar de rest besteedde geen aandacht aan haar. snel trippelde ze verder man wat is die voedselhoop ver zeg dacht ze bij zichzelf. toen vroeg ze aan Lighningkit mag ik Fisheye een keer zien? ze was nieuwsgierig geworden naar de andere kat. |
|
| |
[img][/img] juno 315 Actief Boop!
| |
| Onderwerp: Re: is there something wrong with me? (open) di 7 apr 2015 - 15:58 | |
| nee, ze komt liever niet in de buurt van de nursery zei lightningkit. Zullen we een muisje delen? vroeg ze. ze zocht een leker vettig muisje uit. |
|
| |
Meike 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: is there something wrong with me? (open) di 7 apr 2015 - 16:06 | |
| oh een beetje teleurgesteld liep ze achter de ´warrior´ aan. het muisje was wel lekker. zullen we spelen? vroeg ze, en zonder op antwoord te wachten riep ze dan ben jij de jagende kat en ik de muis! en ze schoot weg. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: is there something wrong with me? (open) di 7 apr 2015 - 16:11 | |
| lachend rende ze achter de roze kitten aan, Kom hier muis! riep ze toen ze de kitten bijna had. |
|
| |
Meike 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: is there something wrong with me? (open) di 7 apr 2015 - 16:18 | |
| piepend van het lachen probeerde ze een een holletje te graven, toen dat niet lukte en haar grote vriendin ´kom hier muis´ riep vielen haar oogjes ineens op een muizenhol. omdat ze zo klein was (en het muizenhol zo groot) paste ze er precies in. pak me dan als je kan! piepte ze lachend. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: is there something wrong with me? (open) di 7 apr 2015 - 16:25 | |
| Lightningkit graaide met haar poot in het muizenhol. en voelde het beestje zitten kom hieeer! zei ze met een plagende stem. en graaide weer verder |
|
| |
Meike 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: is there something wrong with me? (open) di 7 apr 2015 - 20:40 | |
| oef Shykit ontweek de poot en viel dieper het muizenhol in, waar het veel nauwer was. help Lightningkit! riep ze, want ze zat vast, bibberend probeerde ze zich te bevrijden, tevergeefs. was je nou maar niet naar buiten gegaan zei ze tegen zichzelf maar ze schudde die gedachte van zich af. Lighningkit? ik zit vast zei ze, van onder de grond.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: is there something wrong with me? (open) wo 8 apr 2015 - 20:46 | |
| "help Lightningkit!" lightning kit lachde omdat ze dacht dat het een grapje was. "Lighningkit? ik zit vast!" toen klonk het toch wat paniekeriger. Grijp mijn poot! riep ze. ze stak haar poot in het hol om de kleine kit eruit te halen, ze voelde haar al zitten. |
|
| |
Meike 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: is there something wrong with me? (open) do 9 apr 2015 - 8:11 | |
| Shykit probeerde de poot te pakken maar ze zakte alleen maar verder weg. help Lightningkit! zei ze paniekerig ik kan je niet vasthouden! ze sloeg met haar pootjes naar de grote pot en ze kreeg hem eindelijk te pakken. ik heb je Lightningkit! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: is there something wrong with me? (open) do 9 apr 2015 - 13:25 | |
| Shykit had haar poot vast, IK HEB JE!! riep ze, en ze trok het roze beestje omhoog. gaat het!? vroeg ze bezorgd. |
|
| |
Meike 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: is there something wrong with me? (open) do 9 apr 2015 - 13:27 | |
| ik ben oké.. fluisterde ze, terwijl ze trillend opstond. dankje Lighningkit! ik weet zeker dat je snel een warrior zal worden! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: is there something wrong with me? (open) do 9 apr 2015 - 13:28 | |
| uhw... bedankt! maar ik moet eerst nog aprentice worden! ze zei rustig, misschien moeten we niet meer muis en kat spelen lachte ze |
|
| |
Meike 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: is there something wrong with me? (open) di 14 apr 2015 - 8:43 | |
| Shykit lachte aarzelend of jij moet de muis zijn.. ze zakte door haar pootjes midden in de open plek. te moe om te praten sloot ze haar oogjes en viel ze in slaap. |
|
| |
| Onderwerp: Re: is there something wrong with me? (open) | |
| |
|
| |
|