|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 12:41 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- *facepalm* Lord, twee seconden weg en nu gaat Bo Ember uit de clan gooien, gee why not. En no Bo don't you dare! Geen zin hebben om Never te vermoorden!
Maar... maar... Jij zei dat ik actief moest worden :c En jij gooide ook gwn Fire dood omdat je zin had xD I know, maar dat was Fire, niet Never *stare* Smooth name Hanna xD |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 12:42 | |
| - Tallshadow schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- *facepalm* Lord, twee seconden weg en nu gaat Bo Ember uit de clan gooien, gee why not. En no Bo don't you dare! Geen zin hebben om Never te vermoorden!
Maar... maar... Jij zei dat ik actief moest worden :c En jij gooide ook gwn Fire dood omdat je zin had xD I know, maar dat was Fire, niet Never *stare*
Smooth name Hanna xD Ja ze zijn even awesome hoor... En Never heeft minder swag, want want... *zoekt excuses* WANT HIJ IS DERP Prachtige naam Hanna <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 12:47 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
Maar... maar... Jij zei dat ik actief moest worden :c En jij gooide ook gwn Fire dood omdat je zin had xD I know, maar dat was Fire, niet Never *stare*
Smooth name Hanna xD Ja ze zijn even awesome hoor... En Never heeft minder swag, want want... *zoekt excuses* WANT HIJ IS DERP
Prachtige naam Hanna <3 Daar kan hij niets aan doen, dat ligt aan jou xD En Fire moest sterven om de verhalen door te laten gaan, het liep allemaal dood D: |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 13:00 | |
| |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 13:01 | |
| |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 13:04 | |
| Hej Marieke! Alles goed? C: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 13:05 | |
| Ja ^^
Zal ik Fisheye weer aanmelden als apprentice? |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 13:05 | |
| - Tallshadow schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
Smooth name Hanna xD Ja ze zijn even awesome hoor... En Never heeft minder swag, want want... *zoekt excuses* WANT HIJ IS DERP
Prachtige naam Hanna <3 Daar kan hij niets aan doen, dat ligt aan jou xD En Fire moest sterven om de verhalen door te laten gaan, het liep allemaal dood D:
Sush <3 kijk je wapp |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 13:08 | |
| You are officially the weirdest human being ever Bo xD |
|
| |
x 131 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Old enough to destruct the KittypetsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 13:11 | |
| |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 13:21 | |
| - Voldemort schreef:
- MEH I WANT EAT AN EGG DX
+1 |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 13:25 | |
| - Soundpaw schreef:
- Ik heb het afgelopen weekend 24 uur volgehouden om met een vriendin te zijn! xD, ik had maar 1 vriendin waar ik echt een week lang mee zou kunnen logeren (bij wijze van) en verder vindt ik het gewoon heel moeilijk om langer dan een middag met vriendinnen om te gaan. Ook vaker dan 2x per week wil ik nooit afspreken. Ik wordt dan gewoon heel chagie en verdrietig als ik weer thuis ben (I dunno why) Maar de laatste tijd gaat dat zo veel beter! :-D (Klinkt heel ernstig, is het niet xD)
Haha ik ken dat hoor! Alleen heb ik het wel iets minder. Ik kan wel lang met vriendinnen zijn en ik vind het ook leuk om in groepen te zijn. Maar als dat te lang duurt, dan word ik heel prikkelbaar en chagrijnig, en dan wil ik gewoon heel graag in mn eentje even op m'n kamer zitten en rust om me heen hebben. Okay guys, wish me luck. Ik ben over 2 uurtjes weer terug ofzo, en dan heb ik ook weer m'n etensvoorraad van de week gekocht ;3 Dus dan kan ik lekker gaan vreten. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 13:30 | |
| Is er hier misschien iemand die mij zou willen helpen met het maken van een forum? (Niet qua lay-out en codes en dergelijke, maar meer qua dingen bedenken en uitleggen)
Ik weet niet of ik dit mag vragen hier, ik kan er namelijk niet veel over vinden... Sorry als dit niet mag |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 13:31 | |
| Good luck Eef! Kies maar lekker voedsel uit voor het geval er plots mensen op bezoek komen ofzo xD
Huiswerk maken is echt een bore -.- |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 13:33 | |
| succes Eef c: @Marieke, wat is het onderwerp? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 13:36 | |
| - Mazepaw. schreef:
- @Marieke, wat is het onderwerp?
Kort samengevat: Warrior Cats met speciale/bovennatuurlijke krachten. In een nieuw gebied en (misschien) met nieuwe/andere Clans. |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 13:37 | |
| - Fisheye schreef:
- Mazepaw. schreef:
Kort samengevat: Warrior Cats met speciale/bovennatuurlijke krachten. In een nieuw gebied en (misschien) met nieuwe/andere Clans. lijkt me leuk c: ik wil wel helpen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 13:41 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Fisheye schreef:
- Mazepaw. schreef:
Kort samengevat: Warrior Cats met speciale/bovennatuurlijke krachten. In een nieuw gebied en (misschien) met nieuwe/andere Clans. lijkt me leuk c: ik wil wel helpen Ik PM je wel c: |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 apr 2015 - 14:01 | |
| |
|
| |