|
|
| |
s o o f 280 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It even smells scary ma 6 apr 2015 - 18:52 | |
| Het bleef even stil en plots vroeg ze hem iets. Of hij .. mee wilde gaan? Het katertje keek even verrast op. "Uh.. j-ja, is goed." Mompelde hij. "Wanneer ..?" Hij sikte wat nerveus en voelde zich wangetjes al branden door een blos die verschenen was. |
| | | Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It even smells scary ma 6 apr 2015 - 18:58 | |
| "Morgenavond..?" klonk haar zachte stemmetje toen, terwijl ze de kater voorzichtig aankeek. Ze stelde expres niet voor om dezelfde avond al af te spreken, want ergens zou ze dan misschien opdringerig overkomen. Voorzichtig glimlachte ze naar de grijze kater, die nu weer een beetje nerveus was. Als haar vacht er niet voor had gezeten, had men kunnen zien dat de sneeuwwitte kattin ook een duidelijke blos op haar wangetjes had. Zelf wist ze het wel, want ze voelde hoe haar wangen opeens warmer aanvoelden dan normaal. "Hier?" |
| | | s o o f 280 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It even smells scary ma 6 apr 2015 - 19:08 | |
| Dat was al snel. Maar het voelde niet aan als te snel, nee toch? Cedarpaw knikte. "Is .. goed." Murmelde hij en spitste zijn oortjes toen hij een geluid hoorde. "I-ik denk dat ik dan nu maar ga, anders missen ze me straks te veel." Hij wilde geen straf krijgen. "Dan zie ik je hier weer, morgen?" Hij keek nog kort achterom, voordat hij zich weer terugtrok in zijn gebied.
-- nieuw topic of timeskip in deze? (': |
| | | Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It even smells scary ma 6 apr 2015 - 19:35 | |
| De grijze kater stemde ermee in, en zonder dat ze het echt bewust doorhad maakte haar hart een klein sprongetje. Vervolgens meldde hij dat hij nu ging, omdat ze hem anders gingen missen. "Oké.. tot morgen," mauwde de witte kattin waarna ze opstond en zich omdraaide. De dag begon al een beetje ten einde te lopen en ze wilde niet te laat komen voor het laatste maal van de dag. Toen de witte kattin een paar stapjes van de grens gedaan had, kon ze het niet laten om eventjes snel terug te gluren, waarbij haar ogen die van de grijze kater kort ontmoette. Snel schudde ze haar kopje en verdween ze in de schaduwen van haar eigen territorium.
- Nieuw topic? |
| | | | Onderwerp: Re: It even smells scary | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |
|