|
|
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warning di 7 apr 2015 - 12:03 | |
| Er groeide een grijns om zijn lippen. Hij verwachtte ook niet anders van Black. "Maar.. Oke.. Dan wordt het eens tijd dat ik haar ga ontmoeten. Weet jij waar ze is?", op dat moment herinnerde de gestreepte kater zich dat hij haar nog niet over die dassen aanval had vertelt. "Medicine cats den", miauwde Mazepaw. Wel, misschien was ze een luchtje gaan scheppen. "Ze is een paar dagen geleden aangevallen door een das", legde hij vervolgens uit.
|
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warning di 7 apr 2015 - 18:06 | |
| "Wow.. Is ze wel oké?" Ze begon te twijfelen of dit dan wel het juiste moment was om haar op te zoeken. Ze kon zich voorstellen dat iemand prikkelbaarder was als diegene gewond was. En nu ze dit wist over Smokepaw.. "Denk je dat ik haar kan opzoeken?"
|
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warning di 7 apr 2015 - 18:36 | |
| "Ze is gewond aan haar schouder, maar voor de rest valt het wel mee", miauwde de gestreepte kater. Het was nu al weer even geleden gebeurd, maar ze zou ook nog voor een lange tijd in de medicine cats den mogen liggen. "Denk je dat ik haar kan opzoeken?", vroeg Black vervolgens. "Zeker. Ik ga haar elke dag opzoeken", antwoordde de bruine tabby. Hij was zelfs een keer bij haar blijven slapen wanneer het echt slecht weer was bruiten en hij echt geen zin had om naar buiten te gaan. |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warning di 7 apr 2015 - 18:40 | |
| Blackpaw knikte opgelucht. "Mooi. Gelukkig is ze niet zo gewond geraakt als jij toen met die das." Dat was nog wat geweest. Zij en Maze kenden elkaar toen nog niet zo goed, en het was te danken aan Tallshadow en Dauntrose dat ze hier allebei nog stonden. Mazepaw had een flinke klap opgelopen. Ze kon zich geen enkel ander moment herinneren dat ze zo bezorgd om iemand was geweest. "Wat ben je toch een romanticus," grijnsde ze.
|
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warning wo 8 apr 2015 - 10:08 | |
| "Ik kan toch moeilijk wachten tot ze zich doodverveeld?", glimlachte de gestreepte kater. Hij hield van Smoke. Alleen vond hij het echt jammer dat hij haar niet kon vertrouwen. Nog niet. Hij wist nog altijd niet of haar woede-uitbarstingen leugens waren of niet. Ach ja, op den duur zou het wel duidelijk worden, niet? |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warning wo 8 apr 2015 - 10:18 | |
| "Hmm, dat is waar," grinnikte Blackpaw. Dagen, misschien zelfs weken, in de medicine cat den leek haar afschuwelijk. Soms vond ze de apprentices den al benauwend, gewoon omdat het niet in de open lucht was en er zo veel katten per vierkante meter stonden. "Zeg.. Maze.." Dit onderwerp had ze vermeden aan te snijden, maar het zat haar toch hoog. "Wat was dat.. met.. Ember en jij toen?" De twee hadden op het punt gestaan elkaar aan te vallen, en dat terwijl ze allebei zo belangrijk voor haar waren. ~ Ik dacht, ik betrek dat er ook maar meteen bij |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warning wo 8 apr 2015 - 10:38 | |
| "Wat was dat.. met.. Ember en jij toen?", de gestreepte apprentice had echt geen zin in dit onderwerp. "Ik kan hem echt niet uitstaan, en hij kan mij niet uitstaan", miauwde hij schouderophalend. Er was niet veel aan te begrijpen. Emberkwal was gewoon een vervelend mormel. |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warning do 9 apr 2015 - 11:17 | |
| Mazepaw gaf meteen een kort antwoord, waarbij hij zijn schouders ophaalde. "Eh..." reageerde Blackpaw geërgerd. "Ik vind dat niet echt iets waarover jullie je schouders op kunnen halen." Hadden ze dat niet door hoe belangrijk zij beide voor haar waren? En hoe belangrijk ze het vond dat haar .. - tsja.. wat was Ember eigenlijk? - dat zij elkaar mochten. "Luister, Maze. Misschien begrijp dat je dat ik lichtelijk ongemakkelijk ben met het feit dat jij en Smoke wat zijn, vanwege haar aanvallen. Maar ik wil haar een eerlijke kans geven; ik wil heel graag kunnen zeggen dat ik haar mag - vanwege jou. Want ik vind het belangrijk dat ik, als vriendin, jouw vriendinnetje mag. Ik zou het heel erg op prijs stellen als jij in ieder geval de moeite wil doen hem ook te mogen." En dat gold ook voor Emberpaw, maar hem had ze nog niet gezien.
|
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warning do 9 apr 2015 - 11:30 | |
| "Luister, Maze. Misschien begrijp dat je dat ik lichtelijk ongemakkelijk ben met het feit dat jij en Smoke wat zijn, vanwege haar aanvallen. Maar ik wil haar een eerlijke kans geven; ik wil heel graag kunnen zeggen dat ik haar mag - vanwege jou. Want ik vind het belangrijk dat ik, als vriendin, jouw vriendinnetje mag. Ik zou het heel erg op prijs stellen als jij in ieder geval de moeite wil doen hem ook te mogen.", zo werkte het toch niet? Je mocht iemand, of je mocht iemand niet. Er was niet zoiets als: 'moeite doen om iemand te mogen'. De bruine tabby zuchtte. Hij begreep hoe belangrijk dit was voor Black. "Als hij moeite wil doen, zal ik ook moeite doen", besloot hij uiteindelijk. Het was hem wel duidelijk geworden dat vriendschap van twee kanten moest komen. |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warning do 9 apr 2015 - 12:24 | |
| Een zucht ontsnapte uit Maze's bek, en even had Blackpaw er moeite mee te bepalen wat hij precies dacht. Maar uiteindelijk stemde hij in. "Dank je, dat betekent veel voor me." Een dankbare glimlach verscheen op haar snoet. "Ik ga ook nog met Emberpaw praten." Ze gaf Maze een kopje. Ze wist niet precies waarom hij Emberpaw niet mocht, maar soms lagen twee katten elkaar gewoon niet. Ze hoefde elkaar ook niet écht te mogen, maar ze wilde niet hoeven kiezen tussen die twee.
|
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warning vr 10 apr 2015 - 9:57 | |
| "Dank je, dat betekent veel voor me.", Maze wist niet zeker of het wel zo'n goed idee was om in te stemmen. Het zou waarschijnlijk weer niet erg goed aflopen. "Ik ga ook nog met Emberpaw praten.", miauwde Black. "Goed plan", sprak de bruine tabby. "Vriendschap moet van twee kanten komen", zuchtte Maze vervolgens. Hij wilde weer vriendschap met Ivy sluiten. Maar ze was boos op hem. En hij kon er niets aan doen. |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warning vr 10 apr 2015 - 10:52 | |
| Blackpaw knikte instemmend. "Klopt. Maar Maze, ik verwacht niet dat je vrienden met hem wordt; soms mag je iemand gewoon niet. Maar ik wil wel graag dat jullie gewoon vriendelijk tegen elkaar kunnen doen, zodat jullie wel in dezelfde ruimte met elkaar kunnen zijn." Vriendschap kon ze niet afdwingen, dat wist ze al te goed.
|
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warning vr 10 apr 2015 - 11:00 | |
| "Klopt. Maar Maze, ik verwacht niet dat je vrienden met hem wordt; soms mag je iemand gewoon niet. Maar ik wil wel graag dat jullie gewoon vriendelijk tegen elkaar kunnen doen, zodat jullie wel in dezelfde ruimte met elkaar kunnen zijn.", de gestreepte kater knikte. Dat haalde al een hele last van zijn schouders. "En, is er verder nog iets interessant gebeurd?", vroeg Mazepaw. |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warning vr 10 apr 2015 - 11:06 | |
| Blackpaw begon te lachen. "Vind je dit niet al drama genoeg?" Ze stak even haar tong uit haar mond (als een ). "Het gaat iets beter met Dauntrose, want die was een beetje op oorlogspad nadat ze was bevallen. Oh, en ik weet nog steeds niet hoe m'n broertje en zusje heten." Toen bedacht ze zich dat Mazepaw hen nog helemaal niet gezien had. "Wil je bro en sis ontmoeten?" |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warning vr 10 apr 2015 - 11:13 | |
| Er groeide een grijns om zijn lippen. Zo kende hij Black wel. "Het gaat iets beter met Dauntrose, want die was een beetje op oorlogspad nadat ze was bevallen. Oh, en ik weet nog steeds niet hoe m'n broertje en zusje heten.", dat had hij wel gehoord, maar hij had nog tijd genomen om eens in de nursery te gaan kijken. "Wil je bro en sis ontmoeten?", vroeg de gestreepte poes vervolgens. "Natuurlijk", glimlachte de bruine tabby. Hij hield van kittens, ze waren altijd zo schattig, en veelbelovend, aangezien ze de toekomst van de clan waren. |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warning vr 10 apr 2015 - 11:19 | |
| "Top!" Dan hadden ze een plan voor de rest van de dag, wat wel aangenaam was nu ze nog geen trainingen kon krijgen van Dauntrose. Ze draaide zich meteen om en liep op een drafpasje richting de nursery. "You comin'?"
~ Zou jij een nieuw topic willen aanmaken? Ik ga douchen ;D
|
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warning vr 10 apr 2015 - 11:24 | |
| De donkerkleurige tabby begaf zich aan een drafpasje richting de nursery. "You comin'?", de gestreepte kater knikte en trippelde achter Black aan.
komt eraan c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Warning | |
| |
|
| |
|