The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Good boy - part II zo 5 apr 2015 - 12:07 | |
| "Zolang er avontuur is en prooi vind ik alles best!" antwoordde ze en hij knikte even waarna hij wat versnelde en uit de struiken sprong. "Alleen hoop ik wel dat jij de weg kent." Hij knikte. "Ik ben er al geweest, het is best ver, maar we kunnen er zo geraken als we doorlopen en de hazenvreters ontwijken," zei hij vervolgens waarna hij begon te lopen in de richting van de hoge gebergtes. |
|
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 1195 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Good boy - part II zo 5 apr 2015 - 12:08 | |
| "Ik ben er al geweest, het is best ver, maar we kunnen er zo geraken als we doorlopen en de hazenvreters ontwijken," Ze knikte en volgde hem richting de bergen. Op naar een nieuw avontuur! "Ayay, Augurk." Miauwde ze grijnzend, maar waarschijnlijk zag hij dat niet want ze liep achter hem.
~Vervolg topic bij de highstones? c: Zal ik maken? |
|
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Good boy - part II zo 5 apr 2015 - 12:11 | |
| "Ayay, Augurk." zei ze en hij begon te lopen. Hoe sneller ze er waren, hoe beter, enzovoort en zo verder. Het was best grappig dat ze nog geen echte gevaren waren tegengekomen. Die dingen lagen vast te slapen of te kauwen op wat hazenbotjes. Hij keek even naar Cinder en begon naast haar te lopen. Stiekem vond hij dit best nog leuk...
{Is goed c:} |
|
| Onderwerp: Re: Good boy - part II | |
| |
|