The life is hard [Mini-Storyline]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Smokeghost
Member
The life is hard [Mini-Storyline] DPKsfdL
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: The life is hard [Mini-Storyline]   The life is hard [Mini-Storyline] Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 11:53

Ik val direct met de deur in huis. Ik zoek pesters voor Smokepaw. Even wat over deze dame.
Smokepaw is een onschuldige lieve poes die onwijs koppig is,maar ze heeft helaas ook woede aanvallen. Smokepaw is niet makkelijk klein te krijgen en dat laat ze ook merken.

Maar nu,ik zoek dus pesters die Smoke door haar karakter als een zwakke poes zien. Ze zien haar dus als doelwit en gaan haar pesten. Maar Smokepaw zal woede aanvallen krijgen. Na haar woede aanvallen weet ze niks meer,zelfs niet meer wat de pesters hadden gezegd. Er zullen toeschouwers zijn,en verbazingwekkend genoeg zullen ze Smoke geloven. Ook vrienden of familie zullen haar bijstaan.

Nu,ik zoek dus de pesters maar ook de toeschouwers,vrienden,kennissen,... die haar zullen steunen. Maar ik zoek ook nog een kat die zelf aan woede aanvallen leidt en Smokepaw gaat helpen met het onder controle te houden.

Als er nog ideeën zijn mag je me altijd een pb sturen c:
Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: