Naar haar sissende snauw, voelde Iceshimmer zich een klein beetje schuldig. Zeker toen de kater even met zijn oortjes bewoog. "Wat is er mis met de Medicine Cat's den?" Fluisterde de kater toen zacht, Iceshimmer sloot haar ogen langzaam. "Toen ik kitten was, is mijn moeder in het water bij de waterval gesprongen en uiteindelijk wist iemand haar bij de rand er uit te trekken. Daarna is ze naar de den gebracht, daarbij houdt ik niet zo van de geuren in die den. Ze zijn misselijkmakend." Bekende de kattin langzaam. Ze opende haar ogen weer en rechtte haar rug. “Whisperwind en Honeypaw zijn aardige kattinnen, ze zijn hele goede vriendinnen van mij. Ze zullen niks raars met je doen hoor Iceshimmer.” Iceshimmer knikte even langzaam, duidelijk luisterde ze naar hem, want ze haalde diep adem en liep ietsje naar voren toe. De geruststelling werkte al iets. Haar oren bewogen even bezorgd naar achteren zodra de kater over de vreselijke ziekte groenhoest begon. “Ik wil niet dat jij ook nog groenhoest krijgt, één kat die het heeft in RiverClan is eigenlijk al veel te veel.” Hij kneep even zijn lippen op elkaar. Hij gaf haar nog een duwtje het kamp ik. “Kom op Iceshimmer, ik loop met je mee. Het komt wel goed.” De kattin knikte toen naar Creamyfrost en liep met kortdate passen richting de Medicine Cat den. "Dankje, en sorry van mij snauw." Murmelde ze nog net.
Wie maakt het vervolgtopic?