|
|
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 16:14 | |
| *stares at Clouds ava* Hij heeft best grote oren xD |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 16:18 | |
| |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 16:30 | |
| Marieke, herinner je je nog de optie die ik je vertelde als je het lastig vond worden? |
|
| |
Silke 163 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 9 moons (Although most think I look like 11 or 12 moons)Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 16:32 | |
| Ik ga vanavond wild feesten bij iemand!! (dat houd in dat we een film kijken in onze onesie, pizza bestellen en om 11 weer naar huis gaan) |
|
| |
Dani 317 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 16:33 | |
| - Soundpaw schreef:
- Ik ga vanavond wild feesten bij iemand!! (dat houd in dat we een film kijken in onze onesie, pizza bestellen en om 11 weer naar huis gaan)
Bij mij is dat ook altijd zo. Dag erna een Sugar Rush. x'D |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 16:36 | |
| *zet zielige muziek on* Yes, dit is perfect om het leven van mijn Never te gaan verpesten <3 |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 16:44 | |
| terug thuis c: rapport viel nog goed mee |
|
| |
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 16:48 | |
| - Mazepaw. schreef:
- terug thuis c: rapport viel nog goed mee
Hanna :3 Ben ook thuis & mijne viel ook wel mee,1 buis & heb een slang in mijn nek gehad c: ps. Reageer je op topic :3 |
|
| |
218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 16:48 | |
| Oh god ik moet strx ;^; Ik ben heel bang en ik ga zo hard janken als ik binnen moet xD |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 16:50 | |
| - Smokepaw. schreef:
- Mazepaw. schreef:
Hanna :3 Ben ook thuis & mijne viel ook wel mee,1 buis & heb een slang in mijn nek gehad c: ps. Reageer je op topic :3 ik ga zometteen posten c: en ik had maar 66 voor wiskunde, en ik wil volgend jaar wetenschappen doen :c ach, ja dat krijd ik volgend trimester vast wel opgehaald |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 16:51 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Mazepaw. schreef:
Hanna :3 Ben ook thuis & mijne viel ook wel mee,1 buis & heb een slang in mijn nek gehad c: ps. Reageer je op topic :3 ik ga zometteen posten c: en ik had maar 66 voor wiskunde, en ik wil volgend jaar wetenschappen doen :c ach, ja dat krijd ik volgend trimester vast wel opgehaald Jeej,ik had 43 voor Plant & 65 voor dier maar ik had vorig trimester voor dier geleerd en buiste er toen voor & nu leerde ik goed voor plant buis ik daar op xD Maja :s |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 16:52 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Mazepaw. schreef:
Hanna :3 Ben ook thuis & mijne viel ook wel mee,1 buis & heb een slang in mijn nek gehad c: ps. Reageer je op topic :3 ik ga zometteen posten c: en ik had maar 66 voor wiskunde, en ik wil volgend jaar wetenschappen doen :c ach, ja dat krijd ik volgend trimester vast wel opgehaald Ik doe nu een wetenschappelijke richting en ik was in een algemen richting een ei in wiskunde, nu had ik wel goede punten voor wiskunde in een talenrichting, maar nu struggle ik ook wat met wiskude. Je moet echt gwn doen wat je graag doet en dan graak je er, echt, niet luisteren naar advies, maar gwn je hart volgen. Ik heb al genoeg geluisterd naar advies en dat liep altijd verkeerd af. Als jij voelt dat je wetenschappen je gelegen ligt, moet je gwn even niet naar dat kijken en gwn doen wat je leuk vind. Je doet beter iets leuks, waar je graag voor werkt, dan dat je iets doet dat makkelijk is laar oersaai (ervaring hiero) x) Wauw was langer dan verwacht *gaat maar even posten* |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 16:53 | |
| - Smokepaw. schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Mazepaw. schreef:
Hanna :3 Ben ook thuis & mijne viel ook wel mee,1 buis & heb een slang in mijn nek gehad c: ps. Reageer je op topic :3 ik ga zometteen posten c: en ik had maar 66 voor wiskunde, en ik wil volgend jaar wetenschappen doen :c ach, ja dat krijd ik volgend trimester vast wel opgehaald Jeej,ik had 43 voor Plant & 65 voor dier maar ik had vorig trimester voor dier geleerd en buiste er toen voor & nu leerde ik goed voor plant buis ik daar op xD Maja :s wiskunde:86.5 Frans: 52.5 Aardrijkskunde:87.2 ben best blij mee ^-^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 16:54 | |
| - Sharpsoul schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Mazepaw. schreef:
Hanna :3 Ben ook thuis & mijne viel ook wel mee,1 buis & heb een slang in mijn nek gehad c: ps. Reageer je op topic :3 ik ga zometteen posten c: en ik had maar 66 voor wiskunde, en ik wil volgend jaar wetenschappen doen :c ach, ja dat krijd ik volgend trimester vast wel opgehaald Jeej,ik had 43 voor Plant & 65 voor dier maar ik had vorig trimester voor dier geleerd en buiste er toen voor & nu leerde ik goed voor plant buis ik daar op xD Maja :s wiskunde:86.5 Frans: 52.5 Aardrijkskunde:87.2 ben best blij mee ^-^ Idd,ondanks die buis ben ik wel erg trots. Maar mijn punten voor praktijk zijn wel goed en de totaal van het trimester enz. Ben ik wel door met plant(daar haalde ik 71 op) :3 |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 16:55 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Mazepaw. schreef:
Hanna :3 Ben ook thuis & mijne viel ook wel mee,1 buis & heb een slang in mijn nek gehad c: ps. Reageer je op topic :3 ik ga zometteen posten c: en ik had maar 66 voor wiskunde, en ik wil volgend jaar wetenschappen doen :c ach, ja dat krijd ik volgend trimester vast wel opgehaald Ik doe nu een wetenschappelijke richting en ik was in een algemen richting een ei in wiskunde, nu had ik wel goede punten voor wiskunde in een talenrichting, maar nu struggle ik ook wat met wiskude. Je moet echt gwn doen wat je graag doet en dan graak je er, echt, niet luisteren naar advies, maar gwn je hart volgen. Ik heb al genoeg geluisterd naar advies en dat liep altijd verkeerd af. Als jij voelt dat je wetenschappen je gelegen ligt, moet je gwn even niet naar dat kijken en gwn doen wat je leuk vind. Je doet beter iets leuks, waar je graag voor werkt, dan dat je iets doet dat makkelijk is laar oersaai (ervaring hiero) x)
Wauw was langer dan verwacht *gaat maar even posten* bedankt c: ik was sowieso van plan om wetenshappen te doen, als ik er moeite voor wil doen houd zo'n advies mij niet tegen |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 16:57 | |
| Brr, ik wil ook mijn punten, ookal weet ik dat ik een buis heb voor dagelijks werk Biotechniek omdat ik boos ben geweest op mijn leerkracht... Chemie en biologie ga ik wss wel iets van 90% hebben... maar toch xD
Goed zo Hanna! Ik moest luisteren naar advies en werd in een krotrichting geduwd, waar ik met gemak een 80% haalde en zelfs een 99% voor Wiskunde en 89 voor natuurwetenschappen, toen zeiden ze dat ik een wetenschapsrichting mocht doen, beste keuze ever dan <3 |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 16:58 | |
| - Blackpaw schreef:
- Marieke, herinner je je nog de optie die ik je vertelde als je het lastig vond worden?
ja, maar dat wil ik eigenlijk ook weer niet :/ |
|
| |
Emma2 509 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 16:58 | |
| Yeah, vandaag m'n rapport gekregen, GEEN BUIZEN! YEAH F*CKING PROUD! @Hanna, Wetenschappen all the way! |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 16:59 | |
| |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 apr 2015 - 17:00 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Brr, ik wil ook mijn punten, ookal weet ik dat ik een buis heb voor dagelijks werk Biotechniek omdat ik boos ben geweest op mijn leerkracht... Chemie en biologie ga ik wss wel iets van 90% hebben... maar toch xD
Goed zo Hanna! Ik moest luisteren naar advies en werd in een krotrichting geduwd, waar ik met gemak een 80% haalde en zelfs een 99% voor Wiskunde en 89 voor natuurwetenschappen, toen zeiden ze dat ik een wetenschapsrichting mocht doen, beste keuze ever dan <3 99 voor wiskunde? O.o wauw ik ga alle leerstof nog eens met mijn vader bekijken c: hij zou wiskunde leerkracht mogen worden als hij een leeraren opleiding zou doen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|