|
|
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 19:38 | |
| - Smokepaw. schreef:
- Mazepaw. schreef:
- .Swiftkit schreef:
- Smokepaw. schreef:
- .Swiftkit schreef:
- Ik heb de neiging om dat ene topic van Ivy x Smoke binnen te vallen met Wolfpaw. xD
@Daan, https://www.warriorcatsnl.com/t23615-acting-cool het topic van Swift & Thaw. Geen slim plan,Smoke is niet in een opperbeste humeur ^^ Wolfpaw is dat nooit :') Hij is namelijk de jongere versie van Wolftail. xD en stiekem moet iemand ivy beschermen :') ik heb zin om Maze binnen te laten vallen xD @Kath, thanks, hij had er eens een nieuwe nodig Nope only Ivy xD @Hanna,wie gaat vervolgtopic maken? jij? c: |
|
| |
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 19:43 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Mazepaw. schreef:
- .Swiftkit schreef:
- Smokepaw. schreef:
- .Swiftkit schreef:
- Ik heb de neiging om dat ene topic van Ivy x Smoke binnen te vallen met Wolfpaw. xD
@Daan, https://www.warriorcatsnl.com/t23615-acting-cool het topic van Swift & Thaw. Geen slim plan,Smoke is niet in een opperbeste humeur ^^ Wolfpaw is dat nooit :') Hij is namelijk de jongere versie van Wolftail. xD en stiekem moet iemand ivy beschermen :') ik heb zin om Maze binnen te laten vallen xD @Kath, thanks, hij had er eens een nieuwe nodig Nope only Ivy xD @Hanna,wie gaat vervolgtopic maken? jij? c: Sure & tada https://www.warriorcatsnl.com/t23616-there-you-are-mazepaw#557931 |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 19:43 | |
| - Smokepaw. schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Mazepaw. schreef:
- .Swiftkit schreef:
- Smokepaw. schreef:
- .Swiftkit schreef:
@Daan, https://www.warriorcatsnl.com/t23615-acting-cool het topic van Swift & Thaw. Geen slim plan,Smoke is niet in een opperbeste humeur ^^ Wolfpaw is dat nooit :') Hij is namelijk de jongere versie van Wolftail. xD en stiekem moet iemand ivy beschermen :') ik heb zin om Maze binnen te laten vallen xD @Kath, thanks, hij had er eens een nieuwe nodig Nope only Ivy xD @Hanna,wie gaat vervolgtopic maken? jij? c: Sure & tada https://www.warriorcatsnl.com/t23616-there-you-are-mazepaw#557931 ik ga posten c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 19:44 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Mazepaw. schreef:
- .Swiftkit schreef:
- Smokepaw. schreef:
- .Swiftkit schreef:
@Daan, https://www.warriorcatsnl.com/t23615-acting-cool het topic van Swift & Thaw. Geen slim plan,Smoke is niet in een opperbeste humeur ^^ Wolfpaw is dat nooit :') Hij is namelijk de jongere versie van Wolftail. xD en stiekem moet iemand ivy beschermen :') ik heb zin om Maze binnen te laten vallen xD @Kath, thanks, hij had er eens een nieuwe nodig Nope only Ivy xD @Hanna,wie gaat vervolgtopic maken? jij? c: Sure & tada https://www.warriorcatsnl.com/t23616-there-you-are-mazepaw#557931 ik ga posten c: Jeej :3 |
|
| |
1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 19:45 | |
| ugh stome verkoudheid het voelt net als of mijn neus dood gaat x.x |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 19:45 | |
| oh shit, ik moet nog huiswerk maken...
*vliegt weg* |
|
| |
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 1195 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 19:47 | |
| - Airkit schreef:
- oh shit, ik moet nog huiswerk maken...
*vliegt weg* Mwahaha, ik heb vakantie xD |
|
| |
1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 19:48 | |
| ik nu ookkk morgen goede vrijdag~ |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 19:49 | |
| - Cinderkit.. schreef:
- Airkit schreef:
*vliegt weg* Mwahaha, ik heb vakantie xD jijjjjj geluks vogel xD mijn school is ook nog eens zo gemeen om ons geen vrij te geven op goede Vrijdag ._. |
|
| |
1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 19:50 | |
| - Airkit schreef:
- Cinderkit.. schreef:
- Airkit schreef:
*vliegt weg* Mwahaha, ik heb vakantie xD
jijjjjj geluks vogel xD mijn school is ook nog eens zo gemeen om ons geen vrij te geven op goede Vrijdag ._.
das echt poep |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 19:52 | |
| ben niet opgebeld geweest door de school :'D |
|
| |
1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 19:53 | |
| MAZE LIJKT OP WOLFGAZE MAAR DAN KLEINER X3 |
|
| |
Silke 163 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 9 moons (Although most think I look like 11 or 12 moons)Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 20:00 | |
| Haia, ik heb morgen alleen ontbijt op school en dan 4 dagen weekend, yeay!! |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 20:00 | |
| Ik moet morgen enkel m'n rapport afhalen en wat activiteiten doen, en heb dan twee weken geen school. bám |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 20:01 | |
| Ik moet ook morgen naar school tot 3 uur,eerst gaan we een spel doen dan krijgen we een broodje en dan gaan we wandelen. maar dat kan ik niet wegens mijn voeten dus ik ga dat morgen nog met een leerkracht bespreken en dan paasvakantie |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 20:02 | |
| - Venus schreef:
- MAZE LIJKT OP WOLFGAZE MAAR DAN KLEINER X3
HELEMAAL MEE EENS @Chi, bij ons ook, maar we hebben ook nog vastenvoettocht...uch |
|
| |
Silke 163 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 9 moons (Although most think I look like 11 or 12 moons)Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 20:03 | |
| woah, waarom heeft iedereen nu al vakantie? jaloerss!! hoewel ik over 2 of 3 weken ook al vakantie heb xD |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 20:07 | |
| - Soundpaw schreef:
- woah, waarom heeft iedereen nu al vakantie? jaloerss!! hoewel ik over 2 of 3 weken ook al vakantie heb xD
in Belgie hebben we Paasvakantie c: |
|
| |
1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 20:07 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Soundpaw schreef:
- woah, waarom heeft iedereen nu al vakantie? jaloerss!! hoewel ik over 2 of 3 weken ook al vakantie heb xD
in Belgie hebben we Paasvakantie c: In Nl oookk~ |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 20:15 | |
| uch, waarom lijkt iedreen op facebook opeens alles te vergeten wat ze tijdens de lessen Nederlands hebben geleerd, ik vind het echt irritant -.- |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|