|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hey... do 2 apr 2015 - 18:28 | |
| "Dan word ik een elder die kan vechten en jagen en als we aangevallen worden kan ik ze beschermen.", lachte Smokepaw. "Kortom; de coolste elder van heel de clan", grijnsde Mazepaw. "Wat denk jij dat je warrior naam gaat worden?", miauwde de gestreepte apprentice nieuwschierig. |
| | | Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hey... do 2 apr 2015 - 18:37 | |
| "Kortom; de coolste elder van heel de clan", grijnsde Mazepaw. Ze lachte vrolijk mee. "Wat denk jij dat je warrior naam gaat worden?", ze trok een bedenkelijk gezicht. 'Smokemind misschien of Smokesoul.',antwoordde ze. 'En de jouwe?',vroeg ze nieuwsgierig.
|
| | | 2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hey... do 2 apr 2015 - 19:07 | |
| "Smokemind misschien of Smokesoul", miauwde de gevlekte poes. "En de jouwe?", over die vraag moest de bruine tabby even nadenken. "Mazewhisp, of zoiets", |
| |
| Onderwerp: Re: Hey... do 2 apr 2015 - 19:10 | |
| "Mazewhisp, of zoiets",antwoordde de kater. 'Dat klinkt best goed.',gaf ze toe. Ze bleef nog even denken aan hoe ze zou noemen als ze een warrior werd. Haar blik bleef hangen op Mazepaw toen ze even om haar heen keek.
|
| | | 2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hey... do 2 apr 2015 - 19:21 | |
| "Dat klinkt best goed", Mazepaw glimlachte, waarna hij besefte dat het al sunhigh voorbij was. "Smoke", begon de bruine tabby. "Ik, euh, ik moet nog op jacht", miauwde de gestreepte apprentice vervolgens, waarna hij overeind krabbelde. "Maar ik kom straks wel terug",
nog een paar posts hier en dan een vervolgtopic? |
| |
| Onderwerp: Re: Hey... do 2 apr 2015 - 19:26 | |
| "Smoke", begon de bruine tabby. "Ik, euh, ik moet nog op jacht", miauwde de gestreepte apprentice vervolgens. "Maar ik kom straks wel terug", Smoke knikte en gaf hem een lik over zijn wang. 'Ik wacht wel,ik kan toch nergens naar toe.',murmelde ze zacht en keek hem aan. Ze hees zichzelf ook overeind en liep naar haar nestje toe. Deze keer ging ze zo liggen dat ze de ingang kon zien.
~Is goed c: ~ |
| | | 2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hey... do 2 apr 2015 - 19:33 | |
| Hij likte Smokepaw op haar voorhoofd en draaide zich om. "Tot straks", miauwde hij luid over zijn schouder. Hopelijk zou het snel beter gaan met Smoke. |
| |
| Onderwerp: Re: Hey... do 2 apr 2015 - 19:35 | |
| "Tot straks", Miauwde de kater over zijn schouder. 'Tot straks',murmelde ze en legde haar kop op haar poten,nog even naar de ingang kijkend voor ze haar ogen met een zucht sloot.
~Wie maakt?~ |
| | | | Onderwerp: Re: Hey... | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |