Family meet {Dauntrose} - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Family meet {Dauntrose}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Wagbright
Member
Family meet {Dauntrose} - Pagina 2 DPKsfdL
67
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons ~
Gender:
Rank:
Wagbright
BerichtOnderwerp: Re: Family meet {Dauntrose}   Family meet {Dauntrose} - Pagina 2 Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 14:03


Dauntwing glimlachte nog breder. "Wagkit is rossig met een gestreepte tabby patroon. Ze hebben hun oogjes nog niet opengedaan dus ik weet niet welke kleur ze hebben." Dauntwing keek langs Wagpaw. "Redkit zegt het al zelf. Ze ziet eruit als papa. Ze heeft geen gestreepte patroon." Ze legde haar staart rond haar pootjes. "En dan heb je nog Burnkit. Burnkit is grijs. Natuurlijk is er dan ook nog mijn zoontje Dovekit. Hij is wit, daarom is hij vernoemd naar een witte duif." Ze stond op en wandelde een stukje weg. "Dag zusje..." Ze zwaaide met haar staart terwijl ze de glimlach weg veegde. "Als jij leugens verteld... ik ook." Ze draaide zich om en verdween in het struikgewas.
Wagpaw snapte het inneens niet maar. Wagpaw heeft helemaal geen leugens verteld! Dus die kittens en haar naam is totaal niet waar? "Ik heb totaal geen leugens vertelt! Jij bent degene die alle leugens verzint! Wagpaw keek naar de grond en draaide zich om. Ze liep wenend naar de clan met eekhoorn die ze had gevangen in haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Family meet {Dauntrose}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Thunderpath-
Ga naar: