The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: You are a fool {Blackpaw} vr 10 apr 2015 - 9:42 | |
| "Weet ik, weet ik," zei ze meteen en even keek hij haar aan. Wat deed hij nu weer verkeerd? Helpen was goed, helpen was leuk. Vooral op zijn manier. "En het is heel goed en lief dat je haar wil helpen, maar ik weet niet zeker of dit de beste manier is." Hij zuchtte even en met veel tegenzin knikte hij dan toch naar de tabby kattin. "Kunnen we niet.." Even keek hij haar kort aan, ze was aan het nadenken. "Als ik nou eens kijk hoe ze tegen mij doet. Ik weet niet hoe ze als vriendinnetje is, maar ik krijg het idee dat ze ook behoorlijk jaloers is. Ik kan me dan voorstellen dat ze mij niet zal mogen, omdat ik heel close ben met Maze, en, je weet wel, een poes ben. Als ze me het idee geeft dat ze gevaarlijk is, kom ik meteen naar je toe. Misschien kunnen we dan naar Acefray gaan. Misschien heeft hij een idee wat er aan de hand is met haar." Dat klonk nog niet zo erg eigenlijk. Langzaam knikte hij. "Oké dan," zei hij kort. "Maar ben je er zeker van dat dat niet uit de hand kan lopen?" zei hij vervolgens. Tja, als Black gewond zou geraken, wat moest hij dan doen? Want hij had niet echt veel plaats in het plan. Nuja, niet dat hij meteen stond te springen een wildvreemde die zijn zus had aangevallen te helpen. Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
2533 Actief
| |
| |