Lay me down



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Lay me down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Littlestream
Member
Lay me down DPKsfdL
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Lay me down   Lay me down Icon_minitimedi 31 maa 2015 - 23:27

Haar pootkussens voelde pijnlijk aan terwijl ze over de met dennennaalden gevulde grondbodem liep. Haar grijze oortjes wiebelden af en toe heen en weer, om te zien of er nergens geen gevaar school. Nu ze getraind werd door Innerghost, lette ze veel beter op en voelde ze zich ook meer waard. Ze kon zeggen dat ze voor 't eerst in d'r leven wat zelfwaarde voelde. Niet dat ze zichzelf niet respecteerde als medicine cat, maar dat was simpelweg anders. Nu voelde het beter aan, natuurlijker. Alsof ze al die tijd toch voorbestemd was om warrior te worden. Ze deed er enkel wel dubbel zo lang over als een normale apprentice, maar dat terzijde deed ze het toch redelijk goed. Toen de poes een omgevallen boomstam zag liggen, trippelde ze er naar toe en sprong ze luchtig erop. Een zachte zucht verliet haar bekje, blij zijnde dat haar pootkussens voor heel even geen prikkende naalden hoefden te voelen.

{1st post Fawnstep}


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Lay me down UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Lay me down   Lay me down Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 0:02

Het leventje als warrior beviel haar weer prima. Niet dat de warme nursery zo verkeerd geweest was, maar het was anders. Ze had de vrijheid vreselijk gemist, het warriorschap had op de een of andere manier een minder grote verantwoording dan queen zijnde. Kittens waren namelijk afhankelijk van wat er de eerste paar manen in hun leventje gebeurde, en daar had de moederkat dus ook inbreng in. Maar tot zover ze wist had ze vier prachtige dochters opgevoed, die nu een pootje mee konden helpen in ShadowClan. Vier dochters die waardig warrior zouden worden. Een bekende geur drong haar neusgaten in, waarbij ze toch even moest slikken. Iets verderop zag ze haar zus, Littlestream, zitten. Kort twijfelde de zwarte kattin, maar toen naderde ze de ander toch maar. "Hey, Little," mauwde ze redelijk zacht, maar wel met een glimlach. "Mind if I join you?"


Lay me down SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Lay me down DPKsfdL
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Lay me down   Lay me down Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 13:39

Zodra ze beweging hoorde in de verte keek ze op, ergens hopende dat het net die ene kater zou zijn. Maar zodra ze de glimp van iemands almaar bekende zwarte vacht zag, verdween haar hoop als sneeuw voor de zon. Alsnog wist ze een kleine glimlach boven op haar gelaat te toveren. 'Hey, Little,' Klonk de andere, waarop de grijze poes reageerde met een knikje van haar kopje. "Goedendag Fawnstep," Sprak ze terug, met haar altijd zo vriendelijk en fluweelzachte stem. Afgezien het feit dat Littlestream altijd medicine cat taken gedaan had, was haar gestalte veel slanker dan dat van haar zus. Alhoewel er nog steeds jonge spieren aan het groeien waren, was het toch duidelijk dat de twee tot nu toe een andere manier van leven hebben gehad. Echter hadden zij en haar zus op één vlak iets gelijk; de liefde. Ze wist maar al te goed van Fawn's chaotische liefdesleven, vooral wat Ashdrizzle betrof. Littlestream zelf kon daar niet echt veel op zeggen, aangezien ze bedrogen was geweest door zowel Ash als Nightspark. Ze kon er zelfs een heel verhaal van maken. Iedereen mocht zeggen wat ze wilden, maar de grijze poes wist tenminste wel wat ze later allemaal tegen haar kleinkinderen zou moeten zeggen wanneer het op liefdestips aankwam. Als ze die tenminste ging krijgen. Ze schudde even haar kopje en glimlachte zachtjes, duidelijk niet bepaald lettende op het gezelschap van haar zuster. 'Mind if I join you?' Het waren de woorden die haar deden opschrikken. Een nee gebaar werd gemaakt met haar kopje, waarna ze wat opzij schuifelde. "Kom er maar bij," Grinnikte ze.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Lay me down UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Lay me down   Lay me down Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 13:50

Liefde was absoluut niet haar sterkste punt, dat was een ding dat vrijwel zeker was als ze er zo snel eventjes aan dacht. Eerst had ze gevoelens ontwikkeld voor haar jeugdvriend Thrushdive, maar deze had voor haar ogen gekozen voor de sneeuwwitte kattin Snowynight. Ze wist nog wel hoe gebroken ze toen was geweest, wat voor een monster er bij haar naar boven was gekomen. Ashdrizzle was er voor haar geweest in die periode, maar als je hun namen nu in één zin zou laten vallen, kon je vrijwel van te voren al voorspellen dat het niet veel goeds betekende. De zwarte kattin vond het alles behalve leuk hoe ze haar kittens op had zien groeien, twee ouders die elkaar de hele tijd bestookten met vreselijke woorden en elkaar zelfs een keer hadden aangevallen. Nee, als ze de tijd terug kon draaien, dan wist ze het wel. Haar grijze zusje schudde met haar kopje, waarna ze een beetje opzij schuifelde om plek voor de zwarte kattin te maken. "Kom er maar bij," grinnikte ze toen. De zwarte kattin toverde een zachte glimlach op haar snuit, waarna ze zich afzette van de grond, door de lucht heen zweefde en stilletjes naast haar zusje neerkwam op de omgevallen boomstam. Ze draaide half rond haar as, en liet haar achterste toen simpeltjes op de boom neerzetten. Ergens voelde ze zich een beetje opgelaten, gezien het een aantal manen geleden onwaarschijnlijk geweest zou zijn om de twee zusjes bij elkaar op één boomstam te zien zitten. Toch glimlachte de zwarte kattin nog altijd, waarna ze haar kopje een beetje kantelde en naar haar zusje keek. "Alles goed?" vroeg ze toen met een kleine grijns rond haar lippen. Eigenlijk merkte ze nu pas hoe hard ze haar zusje had gemist, al die manen.


Lay me down SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Lay me down DPKsfdL
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Lay me down   Lay me down Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 13:57

Algauw sprong haar zus op de boomstam en zette ze zich neer naast haar. Nog steeds kon de grijze poes het niet laten om breed te glimlachen, pas nadien doorhebbende dat dit vast een tikkeltje vreemd overkwam. En dus sloeg ze de nogal dromerige lach van haar gelaat en keek ze opzij toen haar zus een vraag stelde. 'Alles goed?' Klonk deze als volgt, waardoor Littlestream eventjes knikte. Nu was alles goed met haar. Eigenlijk al sinds ze hem ontmoet had.. Nu deed ze het weer! Een zachte zucht verliet haar bekje. Ze moest leren aan iets anders te denken, maar het was nu eenmaal zo dat ze sinds het gevecht met Windclan aan niemand anders meer kon denken. Overal waar ze kwam maakte ze zich zorgen om hem, het was zelfs zo erg dat ze het eng begon te vinden. "Ja hoor, nu wel." Greens ze, nog steeds opzij kijkende. "En met jou?" Klonk ze vervolgens.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Lay me down UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Lay me down   Lay me down Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 17:02

Haar grijze zusje knikte als teken dat alles goed met haar was, waarop de zwarte kattin zich op de een of andere manier lichtjes opgelucht voelde. Eigenlijk was het best raar, want er was een periode geweest dat het haar geen haarbal interesseerde wat haar zusje uitspookte. Des te meer het haar nu interesseerde eigenlijk. "Ja hoor, nu wel." Met twinkelende oogjes keek de zwarte kattin opzij naar haar zusje, die lichtjes grijnsde en ook opzij keek. "En met jou?" vroeg ze toen. De zwarte kattin knikte nu ook een keertje. Voor heel eventjes was er een ondeugende schittering in haar ogen te zien, maar al snel wist ze deze weer weg te stoppen. "Ja, alles hier ook goed," zei ze met een glimlachje. Vervolgens besloot ze haar zusje weer op de woorden te vangen. "Maar, eh. Hoezo, nu wel?" De kattin kon het niet laten om kort met haar wenkbrauw te wiebelen, waarna ze kort grinnikte.


Lay me down SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Lay me down DPKsfdL
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Lay me down   Lay me down Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 18:44

Toen haar zuster zei dat alles ook met haar goed ging, greens de grijze poes even. Haar olijfgroene blik priemde zich in de helderblauwe van Fawnstep toen ze terug sprak. 'Maar, eh. Hoezo, nu wel?' Opnieuw verscheen de grijns op haar gelaat en keek ze even weg. Om eerlijk te zijn wist ze het niet goed. Maar telkens als ze aan die ene bepaalde kater dacht, werd ze vanzelf gelukkig. Maar haar gevoel werd verduisterd door haar verleden. En dus was het allemaal nogal verwarrend en wist ze geen blijf met deze gevoelens. "Gewoon.." Murmelde ze wat zachtjes. Haar kopje schudde zich uit en haar pluizige staart krulde zich om haar smalle lichaam heen. "Laten we zeggen dat ik gewoon iemand leuk heb ontmoet.. Het lijkt wel alsof de enge dagen verder van me af zijn dan ooit tevoren.. snap je?" Miauwde ze nadien, waarna een zucht volgde. "Nee laat maar.. Het is stom.. het is gewoon een stom gevoel." Vulde ze zichzelf al snel bij, wat duidelijk aangaf dat de poes er zelf nog niet helemaal zeker van was.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Lay me down UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Lay me down   Lay me down Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 20:28

"Gewoon.." murmelde haar zusje toen op een zachte toon. Als een soort evenbeeld sloeg de zwarte kattin precies op hetzelfde moment haar pluizige staart om haar lichaam heen. Tsja, ze waren niet voor niet zusjes. Ondertussen was haar ondeugende blik weer op de grijze kattin gericht. "Laten we zeggen dat ik gewoon iemand leuk heb ontmoet.. Het lijkt wel alsof de enge dagen verder van me af zijn dan ooit tevoren.. snap je?" De ondeugende blik werd iets groter en ze grijnsde kort. "Nee laat maar.. Het is stom.. het is gewoon een stom gevoel." De zwarte kattin grinnikte eventjes en keek naar haar zusje. "Het is niet stom, geloof me," zei ze met een zachte glimlach en schudde haar kopje een keertje. "Ik denk.. ik denk dat ik precies weet wat je bedoelt," mompelde ze toen, ook iets bedenkelijk, wenkbrauwen een beetje gefronst. Eventjes voelde ze een gevoel opspelen in haar maag, maar snel schudde ze haar kopje weer. "Dus... wie is het die jouw dagen doet opklaren?" vroeg ze toen voorzichtig, haar zusje aankijkend.


Lay me down SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Lay me down DPKsfdL
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Lay me down   Lay me down Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 21:04

Toen haar zusje verklaarde dat het geen stom gevoel was, maakte de poes een nee-knikkend gebaar met haar kopje. Het was wel stom, aangezien ze niet eens zeker was van wat ze nu precies voelde. En daarbij was het zelfs nog gekker dat ze zulke gesprekken kon houden met haar zus, afgezien het feit dat de twee niet altijd even goed met elkaar overweg konden. 'Dus... wie is het die jouw dagen doet opklaren?' Eventjes leek Littlestream te twijfelen, en aangezien deze twijfels toch de doorslag hadden gemaakt schudde ze even haar kopje. "Nee laat maar.. Het is toch niet belangrijk.." Ze had al genoeg meegemaakt en was juist blij dat ze voor nu geen drama meer had in haar leven. Of .. wou ze juist terug drama? Wou ze nu wél iemand hebben? Maar .. ugh! Ze was het beu om zodanig lang na te denken over onnozele dingen zodat ze nadien last zou krijgen van hoofdpijn. Het was stom, punt.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Lay me down UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Lay me down   Lay me down Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 21:14

Haar zusje bleef ontkennen dat het stom was, niet belangrijk, enkel maar hersenspinsels die nooit uit zouden komen en verbeelding waren. "Nee laat maar.. Het is toch niet belangrijk.." De zwarte kattin grijnsde eventjes kort, waarschijnlijk had Littlestream het goed te pakken. Iet wat dromerig wendde ze haar ijsblauwe oogjes weer van de ander af. "Ik denk dat je bang bent om te geloven dat je zoiets overkomt," mauwde de zwarte kattin met een zacht glimlachje, "maar geloof me, dit voorjaar brengt veel warme gevoelens.." Haar stem stierf weer een beetje af en de dromerige uitdrukking op haar gezicht, terwijl ze nu haar eigen kopje schudde. Eigenlijk mocht ze zo niet denken, dat was fout. Maar.. wat kon ze anders? Ze kon hem gewoon niet uit haar kop zetten..


Lay me down SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Lay me down DPKsfdL
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Lay me down   Lay me down Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 22:23

'Ik denk dat je bang bent om te geloven dat je zoiets overkomt,' Mauwde haar zusje terwijl ze zachtjes glimlachte. De grijze ex- medicine cat slikte even.. Klopte wat Fawnstep zei? Was ze echt te bang om te geloven dat dit haar weer overkwam? 'maar geloof me, dit voorjaar brengt veel warme gevoelens..' Nu was het niet op Littlestream bedoelt, en dat wist ze. Nieuwsgierig keek ze Fawnstep aan. Een plagerige schouderduw kon er nog net vanaf, waarna ze oprecht nieuwsgierig in diens ogen keek. "Nu jij, wie is het?" Greens ze.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Lay me down UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Lay me down   Lay me down Icon_minitimevr 3 apr 2015 - 19:27

Ze leunde wat dromerig mee door de schouderduw die haar zusje haar gaf, maar toen ze hoorde wat deze vroeg aan haar schudde ze snel haar kopje. "Oh.. nee.. Niet.. niet zo," zei ze met een kleine glimlach en zuchtte een keertje opgelaten. "Laten we gewoon zeggen dat ik een oude vriend weer terug heb in mijn leven," zei ze met een voorzichtige glimlach.


Lay me down SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Lay me down   Lay me down Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lay me down
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: