Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: I am sh*t(Blackpaw) di 31 maa 2015 - 21:37 | |
| First world problems, they breed in my head. Ethical contridictions between my actions and what I’ve said. I should just shut my mouth as evidence piles against me, that I’m so much worse than I think, exposed as a phoney.
Ze sprong maar miste, waardoor de muis er snel vandoor sprong. Airpaw rende en roekeloos achteraan, maar door vermoeidheid en woede struikelde en het beest schoot zijn holletje in. Airpaw vloekte hardop en zette haar klauwen doelloos in de grond. Haar ogen prikten van frustratie. Ze was er zó klaar mee. Haar zus was weggegaan en ze gaf zichzelf er de schuld van, omdat ze haar niet had tegengehouden. Daarom was ze de laatste dagen gaan jagen, maar zonder training bakte ze er niets van. Haar mentor, wie tevens haar moeder was, was nergens te bekennen. Bovendien had ze moeite met slapen, ja, de laatste paar dagen waren vreselijk. Er knapte een takje achter haar en Airpaw draaide zich abrupt om. "Wat is er?"miauwde ze scherp, daar kreeg ze spijt van toen ze Blackpaw zag, een poes die ze al kende als een kitten. "Oh, jij bent t."murmelde ze.
sorry, ik kon de titel niet laten x3 ik ben een liedje aan het luisteren met de titel daarom ook misschien dat dit topic wat depressief is. |
|