| { Everyone can trust friends | |
|
Beertje 1076 Actief Your kisses
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: { Everyone can trust friends di 31 maa 2015 - 19:49 | |
|
Hallo. Vreemd genoeg is dit mijn eerste search {behalve van die kittens ^^} Maar niet minder belangrijk xD
Dauntrose zal in een postnatale depressie sukkelen waarbij ze het eigenlijk aan niemand durft te vertellen, al is het zeer duidelijk. Ze kan het niet aan om plotseling moeder te zijn van piepjonge kittens. Ze zal dan ook vaak de gedachten hebben om ze achter te laten. Op bepaalde punten zelf vermoorden. Maar hier heb ik dus katten voor nodig. Namelijk 2 vrienden. Kater of poes, maakt niet uit. Maar vrienden die elkaar vertrouwen en op elkaar kunnen steunen. Ze proberen Dauntrose op andere gedachten te brengen en ze zullen het nieuws dan ook vaak aan Ravenheart doorspelen. De depressie zal afnemen als haar kittens groter worden. Ze houd er dus 2 super goede vrienden aan over die vanalles samen doen etc.
Dus wat zoek ik; 2 vrienden. Mijn eisen; ShadowClan, warrior, rond de 16 moons en ouder. {15,5 mag ook natuurlijk ^^}
Ik heb geen lijstje. Gewoon eventjes wat info over de kat zelf en liefst de naam en een kleine motivatie xx
Groetjes Lilith xx
|
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: { Everyone can trust friends di 31 maa 2015 - 19:52 | |
| Well gee, Tall staat altijd klaar voor zijn vrienden. Ik weet niet of de twee vrienden zijn gezien alle interessante encounters xD Maar hij zou d'r nooit zomaar laten vallen want om haar geven doet hij zeker. Zeg maar wat je ervan denkt, maar gezien hun historie in de RPG leek het me vreemd als het compleet aan Tall voorbij zou gaan :') |
|
| |
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: { Everyone can trust friends di 31 maa 2015 - 19:57 | |
| Ghehe. Ik vind het wel een leuke wending ;D Het zal wat moeten wennen, maar jij bent al geaccepteerd haha >3 {Because zijn angst voor haar haha xD}
Zullen we dan een topicje doen (a) |
|
| |
• Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
| |
| Onderwerp: Re: { Everyone can trust friends di 31 maa 2015 - 20:06 | |
| Ik heb Fawnstep, Strugglebug of Arcanewish voor je :'D Eigenlijk zou geen een van hen ooit een goede vriend laten vallen, dus de keuze is aan jou wie je het beste bij Daunt vindt passen :'3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: { Everyone can trust friends di 31 maa 2015 - 20:07 | |
| |
|
| |
Butter<3 304 Actief
| |
| Onderwerp: Re: { Everyone can trust friends di 31 maa 2015 - 20:08 | |
| Icicle misschien? Ze weet van haar eigen verleden hoe het is als een van de ouders niet klaar staan voor een kitten, of het niet aan kunnen. Daarbij is ze een vriendelijke kattin die graag voor anderen klaar staat, zolang ze in dezelfde clan zitten. Ze heeft zelf ook een soort pleegkitten Redkit, dus dat kan ook verklaren waarom ze vaker in de Nursery komt. Ze is wel een stuk ouder.. |
|
| |
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: { Everyone can trust friends di 31 maa 2015 - 20:11 | |
| Ik denk dat ik voor Fawn of Acrane ga gaan. *kan niet kiezen* @Butter; vat het niet slecht op ofzo ^^ We kunnen wel eens een topicje doen x |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: { Everyone can trust friends di 31 maa 2015 - 20:13 | |
| Ik heb Sharpsoul voor je als vriend ^-^ Sharpsoul is een zwart-witte kater van 17 moons. Sharpsoul is zelf door best veel geweest en heeft ene tijd best depressief rondgelopen, hier is hij echter grotendeels overheen en hij begint weer heel vele dingen positief te zien, al heeft hij natuurlijk zijn dipjes en schaamt hij zich over hoe hij zich heeft gedragen de laatste tijd. Sharpsoul is sociaal ene beetje awkward maar doet zijn best om zich eroverheen te zetten. Hij is iemand die je elke minuut zou kunnen roepen, zelfs in de nacht en hij zal direct komen. Hij heeft niet zo vele ervaring in het troosten van anderen maar heeft er wel een goed instinct voor en hij bedoeld alles altijd goed. Hij kan erg streng zijn als het nodig is maar daarnaast is hij vaak erg vriendelijk en op momenten zelfs speels. Je kan met alles naar hem toe gaan en hij zal luisteren en je steunen. |
|
| |
• Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
| |
| Onderwerp: Re: { Everyone can trust friends di 31 maa 2015 - 20:15 | |
| Fawn is natuurlijk familie van d'r geworden nu, misschien dat die twee daarom al een soort van band hebben, wat het gemakkelijker maakt om te communiceren :'D Plus, Fawn heeft ervaring met het hebben van een nestje op jongere leeftijd (A) |
|
| |
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: { Everyone can trust friends di 31 maa 2015 - 20:27 | |
| Alexx; Ik kies je als gewone vriend. Niet de beste, maar Dauntrose heeft nogal weinig gewone vrienden. Icicle kan dat trouwens ook gewoon zijn ^^
Daanz; Oké, dan ga ik voor Fawnie ^^ Topicje, of je kan ook gewoon reageren bij het topic van Tallshadow {als t mag} :3 |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: { Everyone can trust friends di 31 maa 2015 - 20:42 | |
| |
|
| |
Butter<3 304 Actief
| |
| Onderwerp: Re: { Everyone can trust friends di 31 maa 2015 - 21:42 | |
| |
|
| |
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: { Everyone can trust friends wo 1 apr 2015 - 7:44 | |
| Okay. Dus even op een rijtje zetten. - "Gewone" vrienden:
-Icicleshard -Sharpsoul ...
- "Beste" vrienden:
Fawnstep & Tallshadow
:3 Je mag je nog steeds aanmelden voor een gewone vriend, maar de aanmeldingen zijn gesloten voor de beste vrienden ^-^ xx |
|
| |
| Onderwerp: Re: { Everyone can trust friends | |
| |
|
| |
|