|
|
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 11:07 | |
| - 'Dawnpaw schreef:
- Iemand met een vrolijke Shadowclanner ide een topicje met Dawn wilt?
Hazel staat volledig open voor topics vandaag >D |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 11:13 | |
| Bed dag deel IV. Maar ik ga wel naar een les vandaag. Jeetje man ik ben echt nog nooit in m'n leven zo aangeslagen geweest door iets. Sorry dat ik zo'n depressieve drol ben, gaat wel weer over. |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 11:13 | |
| - Blackpaw schreef:
- Bed dag deel IV. Maar ik ga wel naar een les vandaag. Jeetje man ik ben echt nog nooit in m'n leven zo aangeslagen geweest door iets. Sorry dat ik zo'n depressieve drol ben, gaat wel weer over.
wat is er gebeurd? |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 11:14 | |
| Ik ben wat in de war. Zijn er twee Daan's op wc? |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 11:17 | |
| - Hazelpaw, schreef:
- Ik ben wat in de war. Zijn er twee Daan's op wc?
voor zover ik weet niet :/ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 11:19 | |
| Ah, dan had dan zich op 2 acc's tegelijkertijd aangemeld x'D
Ik probeer dat topic Maze x Hazel zo snel mogelijk aan te maken ;D |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 11:23 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Blackpaw schreef:
- Bed dag deel IV. Maar ik ga wel naar een les vandaag. Jeetje man ik ben echt nog nooit in m'n leven zo aangeslagen geweest door iets. Sorry dat ik zo'n depressieve drol ben, gaat wel weer over.
wat is er gebeurd? Het "volledige" verhaal staat in het ljh, maar ik werd maandagochtend gebeld door de broer van de jongen waar ik 2.5 jaar mee samen ben geweest. Hij is zondagnacht onverwacht overleden. |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 11:25 | |
| - Blackpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Blackpaw schreef:
wat is er gebeurd? Het "volledige" verhaal staat in het ljh, maar ik werd maandagochtend gebeld door de broer van de jongen waar ik 2.5 jaar mee samen ben geweest. Hij is zondagnacht onverwacht overleden. Ooh jemig wat heftig Eef :c . Heel veel sterkte :3 ...! |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 11:25 | |
| - Blackpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Blackpaw schreef:
wat is er gebeurd? Het "volledige" verhaal staat in het ljh, maar ik werd maandagochtend gebeld door de broer van de jongen waar ik 2.5 jaar mee samen ben geweest. Hij is zondagnacht onverwacht overleden. wow, dat is echt erg, gecondoleerd<3 |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 11:26 | |
| Ik lig nog steeds in bed, maar ben te lui om op te staan :') |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 11:26 | |
| Nogmaals sterkte Eef <3
Yanthe, graag, ik maak wel een topic en stuur je de link c: |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 11:28 | |
| - Hazelpaw, schreef:
- Ik ben wat in de war. Zijn er twee Daan's op wc?
Twee Daan's D: (?) |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 11:28 | |
| Laatste twee toetsen vandaag! 8) Daarna vier dagen weekend <3 |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 11:29 | |
| urgh...ik word gek van mijn kat... |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 11:32 | |
| Thanks guys. Het is gewoon heel naar dat we nog steeds aan het uitvogelen waren hoe we met elkaar om moesten gaan als vrienden, en niet meer als koppel. En daar hebben we niet lang genoeg de tijd voor gehad. We ergerden ons soms aan elkaar, logisch, als exen, maar ik hield zo ongelofelijk veel van die jongen. Ik kan niet anders dan denken aan de manier waarop hij naar me keek. Weet je wat je wel eens in films ziet? Dat een jongen met zo'n ongelofelijk verliefde en bewonderende blik in z'n ogen naar een meisje kijkt. En dat je wenst dat een jongen ooit zo naar jou kijkt. Zo was hij. Letterlijk iedereen die naar me toekomt om me sterkte te wensen, zegt dat ze hem herinneren als de jongen die duidelijk zo veel van me hield. En dat ze zich nog levendig de blik in zijn ogen herinneren waarmee hij naar me keek. Hij heeft de basis gelegd voor wat ik zoek in een jongen en hoe ik wil dat ze me behandelen. Het was goed dat het uit ging, want we hadden onze ruimte nodig. En ik wil voorlopig niet negatief over hem praten, zeker niet op het internet. Er waren dingen, maar nooit heb ik de relatie als iets slechts bestempeld. En hem zeker ook nooit. |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 11:44 | |
| *dat moment waarop je ziet dat je Maze al bijna een half jaar hebt* O.o de tijd vliegt echt |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 11:47 | |
| - Blackpaw schreef:
- Thanks guys. Het is gewoon heel naar dat we nog steeds aan het uitvogelen waren hoe we met elkaar om moesten gaan als vrienden, en niet meer als koppel. En daar hebben we niet lang genoeg de tijd voor gehad. We ergerden ons soms aan elkaar, logisch, als exen, maar ik hield zo ongelofelijk veel van die jongen. Ik kan niet anders dan denken aan de manier waarop hij naar me keek. Weet je wat je wel eens in films ziet? Dat een jongen met zo'n ongelofelijk verliefde en bewonderende blik in z'n ogen naar een meisje kijkt. En dat je wenst dat een jongen ooit zo naar jou kijkt. Zo was hij. Letterlijk iedereen die naar me toekomt om me sterkte te wensen, zegt dat ze hem herinneren als de jongen die duidelijk zo veel van me hield. En dat ze zich nog levendig de blik in zijn ogen herinneren waarmee hij naar me keek. Hij heeft de basis gelegd voor wat ik zoek in een jongen en hoe ik wil dat ze me behandelen.
Het was goed dat het uit ging, want we hadden onze ruimte nodig. En ik wil voorlopig niet negatief over hem praten, zeker niet op het internet. Er waren dingen, maar nooit heb ik de relatie als iets slechts bestempeld. En hem zeker ook nooit. *hugs* Ik hoop dat je het een plekje kan geven, hoe moeilijk dat ook is <3 |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 11:48 | |
| Ik heb Ivy over minder dan een maandje alweer 1 jaar ;-; Fawn heb ik al een paar jaar nu, al ben ik er wel achtergekomen dat haar registratiedatum niet helemaal klopt geloof ik x'3 Gosh, over precies 2 weken heb ik Sparrow alweer 2 jaar .. *dies* |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 11:51 | |
| De monsters.
Men, ik wil me zo graag aanmelden met Springkit voor ChainxDeter.
Dit is mijn plan: Springkit is een ijdel katertje, net zoals zijn moeder, maar hij bedoelt alles goed en is naast zijn ijdelheid het zonnetje in huis. Zolang men hem maar niet beledigt. Hij is vrolijk en maakt met iedereen vrienden. Dan in zijn Apprentice tijd komt hij een das tegen. Het breekt bijna uit in een gevecht, maar beiden lopen in een val van de tweebenige. De das komt er midden in en overleeft het niet. Springkit komt er ook in en raakt ernstig gewond. Als hij zichzelf heeft bevrijdt, is een groot gedeelte van zijn vacht los en zit hij onder de wonden. Die genezen nooit helemaal en zijn schoonheid is vernield. Katten zijn bang van hem. Hij verandert, ziet een paarse schim, die hij zag toen hij in de val kwam. (Druk op zijn ogen). Deze schim neemt hem over en hij verandert helemaal.
Springtrap |
|
| |
Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 2 apr 2015 - 11:52 | |
| Daan, ohja, wauw, al een jaar Dawn? o-o __
Halfuur met m'n moeder gepraat over enge dingen xD Ze zag een aflevering American Horor Story en ze was ban gdat ik er bang van was. Dus toen kwamen we op enge dingen die kleuters tegen hen babysitters zeiden En bij de slangen die in de buurt op de treinsporen lagen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|