|
|
Beertje 205 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 16:50 | |
| Iemand die een osje wilt maken voor Heron? - Spoiler:
Merci alvast |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 16:52 | |
| - Sharpsoul schreef:
- Hellhound schreef:
- Sharpsoul schreef:
- haai ^-^
net terug van meeten met Nele, we zijn geïnterviewd geweest o.o Oh leuk en waarvoor zijn jullie geïnterviewd? over Pasen hoe het goedeweek is en een beetje over het laatste avondmaal *zakt door de grond* Ik hoop dat ze het niet uitzenden xD Maar de meet was gezelligggggg! <33
Holy shit, ik schrok me dood van die likkende kitten O.O |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 16:53 | |
| Heya Nele iedereen schrikt er van X"D |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 16:56 | |
| Nou we moesten een voorwerp uitzoeken uit het Rijksmuseum van Oudheden en daar een essay over schrijven waarin we dat voorwerp beschrijven vanuit de drie paradigma's in de archeologie. En ik weet het, 2000 woorden is veel voor drie dobbelstenen. Vandaar ook dat het me zo veel moeite kost. |
|
| |
Alexx / Lex 266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 16:57 | |
| - Rudekit schreef:
- Sharpsoul schreef:
- Hellhound schreef:
- Sharpsoul schreef:
- haai ^-^
net terug van meeten met Nele, we zijn geïnterviewd geweest o.o Oh leuk en waarvoor zijn jullie geïnterviewd? over Pasen hoe het goedeweek is en een beetje over het laatste avondmaal *zakt door de grond* Ik hoop dat ze het niet uitzenden xD Maar de meet was gezelligggggg! <33
Holy shit, ik schrok me dood van die likkende kitten O.O Het lijkt me juist grappig als ze het uitzenden, wij met onze nee's xD |
|
| |
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 16:58 | |
| @Bunny,bloeit er soms wat tussen Hazel & Wind? :3 |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Okay en wat is een paradigma? X"D Ik moet wel zeggen dat je een van de bijzonderste voorwerpen hebt gekozen om een essay over te schrijven, dat doet niemand je na hoor ^^ |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| uuuhhrrggg sterf cbr... Krijg je nog een mailtje achteraf met de uitslag SHUT UP! IK WEET WAT HET RESULTAAT WAS EN BEN NU OP HET PUNT DAT IK DIE VENT WIL SLAAN
-Rage out xD |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 17:00 | |
| - Firepaw schreef:
- Nou we moesten een voorwerp uitzoeken uit het Rijksmuseum van Oudheden en daar een essay over schrijven waarin we dat voorwerp beschrijven vanuit de drie paradigma's in de archeologie. En ik weet het, 2000 woorden is veel voor drie dobbelstenen. Vandaar ook dat het me zo veel moeite kost.
Halleluja; respect voor jou! |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 17:03 | |
| - Hellhound schreef:
- Okay en wat is een paradigma? X"D
Ik moet wel zeggen dat je een van de bijzonderste voorwerpen hebt gekozen om een essay over te schrijven, dat doet niemand je na hoor ^^ Een soort manier van kijken naar iets. Dus je focust op bepaalde punten die belangrijk worden gevonden in dat paradigma en andere beschouwingen laat je erbuiten. @Nath: Thanks xD |
|
| |
Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 17:04 | |
| - *Lionkit schreef:
- Rudekit schreef:
- Sharpsoul schreef:
- Hellhound schreef:
- Sharpsoul schreef:
- haai ^-^
Holy shit, ik schrok me dood van die likkende kitten O.O Het lijkt me juist grappig als ze het uitzenden, wij met onze nee's xD Euhhehe nee. Tenzij op ROB TV, kijk toch niemand naar x3 |
|
| |
Alexx / Lex 266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 17:05 | |
| - Rudekit schreef:
- *Lionkit schreef:
- Rudekit schreef:
- Sharpsoul schreef:
- Hellhound schreef:
- Sharpsoul schreef:
- haai ^-^
Holy shit, ik schrok me dood van die likkende kitten O.O Het lijkt me juist grappig als ze het uitzenden, wij met onze nee's xD Euhhehe nee. Tenzij op ROB TV, kijk toch niemand naar x3 nou ja, als ze het uitzenden i er toch maar ene mini kans dat iemand die je kent het ziet |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 17:05 | |
| - Firepaw schreef:
- Hellhound schreef:
- Okay en wat is een paradigma? X"D
Ik moet wel zeggen dat je een van de bijzonderste voorwerpen hebt gekozen om een essay over te schrijven, dat doet niemand je na hoor ^^ Een soort manier van kijken naar iets. Dus je focust op bepaalde punten die belangrijk worden gevonden in dat paradigma en andere beschouwingen laat je erbuiten.
@Nath: Thanks xD Oh leuk dat maakt het nog ingewikkelder, respect voor jou hoor ^^ |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 17:07 | |
| Whaha xD Die kitten in de headbanner c: |
|
| |
Dani 317 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 17:08 | |
| Moest net hockeytraining geven en toen ging het keihard hagelen. Mijn arm zit onder de schaafwondjes van de hagel. x'D Het was wel koud. :'(
Ja, die kitten is echt geweldig. x3 |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 17:08 | |
| Deze blijft gewoon zo hilarisch waar |
|
| |
Just another family torn
677 IC
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 17:10 | |
| - Thor schreef:
- Moest net hockeytraining geven en toen ging het keihard hagelen. Mijn arm zit onder de schaafwondjes van de hagel. x'D
Het was wel koud. :'(
Ja, die kitten is echt geweldig. x3 Nahw *carefully hugs* |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 17:11 | |
| - Hellhound schreef:
- Thor schreef:
- Moest net hockeytraining geven en toen ging het keihard hagelen. Mijn arm zit onder de schaafwondjes van de hagel. x'D
Ja, die kitten is echt geweldig. x3 Nahw *carefully hugs* Ik schrok me dood toen ik hm zag xD |
|
| |
Silke 163 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 9 moons (Although most think I look like 11 or 12 moons)Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 17:11 | |
| Yeay, ik ben vandaag eindelijk naar een andere klas geplaatst, en het is nu al zo veel leuker dan mijn oude klas! Ik zit eindelijk weer bij mijn vrienden (: |
|
| |
Emma2 509 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 1 apr 2015 - 17:12 | |
| - .Snowkit schreef:
- Hellhound schreef:
- Thor schreef:
Ja, die kitten is echt geweldig. x3 Nahw *carefully hugs* Ik schrok me dood toen ik hm zag xD +1 Ik schrik me nog steeds dood xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|