|
|
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 maa 2015 - 15:16 | |
| - Smokepaw. schreef:
- Net even de topics van Jewel doorgebladerd,en toen stuitte ik op het geboorte topic en tevens ook het topic waar Icestorm in sterft,en ik heb toch een aantal traantjes moeten wegpinken...
Ben blij dat ik niet de enige was x) |
|
| |
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 maa 2015 - 15:18 | |
| - Otterflight schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Net even de topics van Jewel doorgebladerd,en toen stuitte ik op het geboorte topic en tevens ook het topic waar Icestorm in sterft,en ik heb toch een aantal traantjes moeten wegpinken...
Ben blij dat ik niet de enige was x) En dat liedje op de achtergrond auwch ik kreeg bijna zin om mijn computer in te springen en iedereen te knuffelen,vooral Fire dan xD |
|
| |
San or Wolfie 542 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 maa 2015 - 15:29 | |
| |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 maa 2015 - 15:33 | |
| Nog twee dagen en dan .. ! Nog paar weken school xD Maar 11 april komt zo dichtbij yeeees <3 |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 maa 2015 - 15:37 | |
| Ik heb me dood gehuild met Ice x Fire hahaha. Ook toen het zo slecht ging met ice en fire helemaal sad was ;x; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 maa 2015 - 15:38 | |
| Spijtig dat ik toen nog niet op WC zat,heb toen al wel wat gemist :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 maa 2015 - 15:39 | |
| Dat is zonder twijfel het meest zielige topic hier op heel Warrior Cats :/
Onze kat wordt geloof ik een beetje shaggy van de filmpjes die ik van hem moet maken voor school xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 maa 2015 - 15:42 | |
| Ja dat kan ik wel geloven,in dat topic zat zoveel gevoel én emotie. Als het een boek was lag ik gegarandeerd te huilen,of als het een film was hield ik het ook niet droog. Daarom wil ik de kans grijpen om een van de kittens van Fire x Ice te kunnen spelen. |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 maa 2015 - 15:42 | |
| Pas op voor deze gurl ze heeft al 7 hondentanden x3 |
|
| |
S o o f 189 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 maa 2015 - 15:43 | |
| Iemand een topic met deze knapperd? ~ Hij moet meer katten leren kennen c: |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 maa 2015 - 15:43 | |
| Soof, Zira x Lecter? Dan moet jij hem wel aanmaken want ik moet eigenlijk huiswerk maken xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 maa 2015 - 15:44 | |
| - Smokepaw. schreef:
- Ja dat kan ik wel geloven,in dat topic zat zoveel gevoel én emotie. Als het een boek was lag ik gegarandeerd te huilen,of als het een film was hield ik het ook niet droog. Daarom wil ik de kans grijpen om een van de kittens van Fire x Ice te kunnen spelen.
*Deep sigh* Voor de meeting ga ik een naamkaartje maken met een tekening van mijn kat erbij :3 |
|
| |
S o o f 189 Actief
| |
| |
|
| |
| |
| - Otterflight schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Ja dat kan ik wel geloven,in dat topic zat zoveel gevoel én emotie. Als het een boek was lag ik gegarandeerd te huilen,of als het een film was hield ik het ook niet droog. Daarom wil ik de kans grijpen om een van de kittens van Fire x Ice te kunnen spelen.
*Deep sigh*
Voor de meeting ga ik een naamkaartje maken met een tekening van mijn kat erbij :3 Ooit kom ik ook naar een meeting c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 maa 2015 - 15:45 | |
| - Smokepaw. schreef:
- Otterflight schreef:
- Smokepaw. schreef:
*Deep sigh*
Voor de meeting ga ik een naamkaartje maken met een tekening van mijn kat erbij :3 Ooit kom ik ook naar een meeting c: Kom je niet? D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 maa 2015 - 15:47 | |
| - Otterflight schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Otterflight schreef:
- Smokepaw. schreef:
*Deep sigh*
Voor de meeting ga ik een naamkaartje maken met een tekening van mijn kat erbij :3 Ooit kom ik ook naar een meeting c: Kom je niet? D: Nee te ver,ik woon ergens aan de andere kant van de provincie Antwerpen dus ja :c |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 maa 2015 - 15:56 | |
| - Smokepaw. schreef:
- Otterflight schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Otterflight schreef:
- Smokepaw. schreef:
*Deep sigh*
Voor de meeting ga ik een naamkaartje maken met een tekening van mijn kat erbij :3 Ooit kom ik ook naar een meeting c: Kom je niet? D: Nee te ver,ik woon ergens aan de andere kant van de provincie Antwerpen dus ja :c Ik moet ook een naamkaartje maken anders kent niemand me >D (behalve Laura (a)) AA, misschien kan je met me meerijden? Hangt ervanaf vanwaar je komt natuurlijk :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 maa 2015 - 15:56 | |
| - Smokepaw. schreef:
- Otterflight schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Otterflight schreef:
- Smokepaw. schreef:
*Deep sigh*
Voor de meeting ga ik een naamkaartje maken met een tekening van mijn kat erbij :3 Ooit kom ik ook naar een meeting c: Kom je niet? D: Nee te ver,ik woon ergens aan de andere kant van de provincie Antwerpen dus ja :c Stiekem moet er gewoon een WC meeting in Antwerpen Zoo komen, ideaal met het OV te doen c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 maa 2015 - 15:58 | |
| - Otterflight schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Otterflight schreef:
- Smokepaw. schreef:
- Otterflight schreef:
- Smokepaw. schreef:
*Deep sigh*
Voor de meeting ga ik een naamkaartje maken met een tekening van mijn kat erbij :3 Ooit kom ik ook naar een meeting c: Kom je niet? D: Nee te ver,ik woon ergens aan de andere kant van de provincie Antwerpen dus ja :c Stiekem moet er gewoon een WC meeting in Antwerpen Zoo komen, ideaal met het OV te doen c: Ja of in de Olmense zoo ofz. Dan hoef ik helemaal niet ver te reizen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 maa 2015 - 15:59 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |