| Mini-verhaallijn: Everything happens for a reason | |
|
|
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Mini-verhaallijn: Everything happens for a reason ma 30 maa 2015 - 21:10 | |
| Hey guys,
Het zat er een keer aan te komen, Bluewisp komt er eindelijk achter dat ze ook Bluestar is. Dit brengt de nodige drama met zich mee en daar heb ik dus ook verschillende katten voor nodig! Het lijkt me leuk als jullie hier aan mee willen werken. Nou, hier in het kort het verhaal en de katten die ik nodig heb:
.:: Het verhaal ::.
Acefray krijgt een bericht van Starclan kat [kat 2] dat Bluewisp eigenlijk de oude ThunderClan leidster Bluestar is. De achterliggende reden is nog niet bekend. Acefray praatte echter in zijn slaap en een warrior/apprentice [kat 3] hoort Acefray praten en is er heilig van overtuigd dat Bluewisp al het slechte in zich draagt. Het is onnatuurlijk en bizar. De warrior/apprentice beraamt een aanval op Bluewisp en dreigt haar te vermoorden. Hiervoor is een maatje nodig uit willekeurige Clan [kat 4].
Tijdens de aanval wordt niet duidelijk wat er wordt bedoeld, ze overleefd maar wordt vol verbazing en vragen achtergelaten. Uiteindelijk vraagt ze toestemming aan Silverstar om naar de Moon Stone te gaan en antwoorden te krijgen op haar vragen. Hier komt ze terecht als Bluestar, en ze herinnert zich haar leven weer. Op dat moment komt ze er ook achter dat ze als Bluewisp verliefd is geworden op haar eigen zoon, Rowanflight.
Bluewisp wordt beduusd wakker en weet niet wat haar overkomt, met deze nieuwe informatie gaat ze terug naar de Clan. Ze wordt bestookt met vragen, vooral van één bepaalde warrior [kat 5] waaraan ze het hele verhaal verteld. De warrior beloofd haar niks door te vertellen, maar kan zijn/haar mond niet houden tegen degene die het absoluut niet mocht weten, Rowanflight.
Er volgt een flinke ruzie met Rowanflight waarin duidelijk wordt dat Bluewisp zijn kittens draagt. Ze walgt van zichzelf, omdat naast haar liefde als partner er ook nog een ander gevoel heerst: liefde voor haar zoon.
Bluewisp keert terug naar StarClan en vraagt om raad, ze vraagt om te vergeten dat ze Bluestar was. Zodat alles weer kon worden als voorheen. Maar ze krijgt slechts een simpele zin als antwoord. “Everything happens for a reason”
Ondertussen verspreiden de geruchten zich en wordt er flink over haar geroddeld. De ene heeft respect, de ander afschuw. Ze is in een flinke tweestrijd met zichzelf, en wordt ondertussen nog altijd bedreigt door de warrior/apprentice en zijn maatje.
..:: Katten die nodig zijn ::.
✦ Acefray, Medicine Cat ✦ Uit ShadowClan die de droom krijgt over Bluewisp. Hierin wordt duidelijk dat ze omdat ze twee levens heeft gegeven, er een nieuw leven voor terug kreeg. Acefray praat in zijn slaap waardoor de nieuwe informatie in verkeerde pootjes terecht komt.
✦ Firestar, StarClan kat ✦ Deze geeft het bericht dat Bluewisp dezelfde is als Bluestar.
✦ Mountainsound, warrior uit ShadowClan ✦ Uit dezelfde Clan als de Medicine Cat [Apprentice]. De warrior hoort de Medicine Cat praten in zijn/haar slaap en krijgt een enorme afschuw voor Bluewisp. Hij/zij ziet al het slechte in de jonge warrior. Deze kat plant een aanval op Bluewisp samen met een maatje.
✦ Whitepaw, maatje van Mountainsound ✦ Mag uit elke Clan zelfs Rogue of BloodClan. Deze valt samen met kat 3 Bluewisp aan en verspreid de geruchten.
✦ Dustpaw, warrior uit ThunderClan ✦ Bluewisp verteld hem/haar het hele verhaal. Deze kan echter zijn mond niet houden en verteld al haar geheimen aan Rowanflight.
Nou, dit was 'm dan. Gelukkig sluiten we het wel af met iets leuks, een nestje Rowanflight x Bluewisp. Maar daar komt nog een apart topic voor!
Kusjes Sanne
Laatst aangepast door Bluewisp op di 31 maa 2015 - 17:48; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Mini-verhaallijn: Everything happens for a reason ma 30 maa 2015 - 21:15 | |
| Dustpaw als kat 5? Hij zou niet zomaar iets verklappen maar misschien dat hij en Blue vrienden worden en Rowan gewoon heel gemeen/kwaad is op Blue en hij zich dan genoodzaakt voelt om het te vertellen aan Rowan?
Edit; I mean, dit is de perfecte rol voor Dustpaw. Hij stelt altijd super veel vragen en is heel nieuwsgierig, maar heeft daarnaast ook een bepaalde charme over zich dat katten hem vaak wel vertrouwen :') Alleen dat hij dit keer misschien een woordje laat vallen, per ongeluk natuurlijk, met goede intenties die niet zo goed uitkomen ;D
Laatst aangepast door Dustpaw. op ma 30 maa 2015 - 21:21; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Mini-verhaallijn: Everything happens for a reason ma 30 maa 2015 - 21:18 | |
| ✦ Kat 2, StarClan kat ✦ Deze geeft het bericht dat Bluewisp dezelfde is als Bluestar.
Wanneer dit een Riverclan kat mag zijn biedt ik Lovefeather aan =) . |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mini-verhaallijn: Everything happens for a reason ma 30 maa 2015 - 21:19 | |
| Ik heb Starlingdash voor kat 5. Wie heeft er nou meer contact met Rowan dan zijn eigen zusje :') Plus Starling kan wel af en toe wat doorhebben, aangezien Bluestar d'r moeder was en dus kan ze ook Blue wat snauwerig vragen stellen. |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Mini-verhaallijn: Everything happens for a reason ma 30 maa 2015 - 21:26 | |
| Ik meld Acefray aan vol rol 1. Hij is de med cat van SC en mag best eens wat Starclan activiteiten begaan. Daarbij is het algemeen bekent dat hij een enorm vaste slaper is, en zo dus niemand hoort binnen komen, en ook best in zijn slaap zou kunnen gaan praten :'3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Mini-verhaallijn: Everything happens for a reason ma 30 maa 2015 - 21:27 | |
| Kat 2 zou ik op zich ook wel Fire voor willen opgeven, omdat hij dat van Rowan en haar ziet en toch wel wil dat ze weet hoe het zit, aangezien dat allemaal een beetje fout is x'D |
|
| |
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mini-verhaallijn: Everything happens for a reason ma 30 maa 2015 - 21:30 | |
| Ik heb voor kat 2 Cinderfell een windclan poes? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Mini-verhaallijn: Everything happens for a reason di 31 maa 2015 - 10:05 | |
| Ik kan iig met zekerheid zeggen dat Acefray de Medicine Cat wordt die het nieuws ontvangt. Ik zoek dan ook een ShadowClan apprentice/warrior die Blue aanvalt met een maatje.
De rest beslis ik later! Wordt wel pittig moeilijk hahaha |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Mini-verhaallijn: Everything happens for a reason di 31 maa 2015 - 10:48 | |
| Als Starclan kat heb ik nog Flowertime (SC) en Dyingblack (WC) Euhm, ik kan voor kat 4 Whitekit (Whitepaw) dan aanmelden, maar ik moet overleggen met Bo of 'ie tijdens de volgende ceremonie apprentice kan worden :') In ieder geval heeft 'ie alle slechtheid geërfd van zijn beroemde beruchte vader Whitelion (a)
White moet vriendelijker Ik zou 'm aanmelden voor kat 3 maar dan is hij pas net apprentice en nog niet echt ervaren en alles ^^' |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Mini-verhaallijn: Everything happens for a reason di 31 maa 2015 - 17:22 | |
| Als StarClan kat heb ik eventueel Bravesoul(RC) of Leafstorm(WC) of Psychevoice(SC) voor je n.n |
|
| |
Flame 24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mini-verhaallijn: Everything happens for a reason di 31 maa 2015 - 17:32 | |
| Ik heb Mountainsound als Kat 3 of 4. Komt uit de Shadowclan. :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Mini-verhaallijn: Everything happens for a reason di 31 maa 2015 - 17:46 | |
| Kat 2 --> Firestar Firestar is goed bevriend met Blue dus het is een logische keuze dat hij de boodschap brengt. Dat hij het fout vind is ook een goede reden dat hij het verteld. Kat 3 --> Mountainsound Kat 4 --> Whitepaw Kat 5 --> Dustpaw
Het is Starlingdash niet geworden omdat ze het niet zo snel aan haar dochter zal vertellen. Er kan nog wel een topic tussen die twee komen waarin ze openlijk haar afschuw uit ofzo als je het leuk vind? (:
|
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Mini-verhaallijn: Everything happens for a reason di 31 maa 2015 - 18:02 | |
| Damn ik had ook wel kat 5 willen zijn met Glow xc maar te laat haha xx |
|
| |
Loïs 635 Actief Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L
| |
| Onderwerp: Re: Mini-verhaallijn: Everything happens for a reason di 31 maa 2015 - 18:06 | |
| *Staart met grote ogen naar 1ste bericht* kittens Rowanflame x Bluewisp?! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Mini-verhaallijn: Everything happens for a reason di 31 maa 2015 - 18:07 | |
| Nah Blue kan het ook wel aan Glow vertellen hoor, alleen zal Glow dan niet degene zijn die het aan Rowan verteld maar eerder een hulp zijn voor haar.
Kleine aanvulling: Zephyrpaw verklaart Blue ondertussen de liefde maar zij is weg van Rowan. Als ze erachter komt dat ze zwanger is van Rowanflight, maar ook de waarheid ontdekt is ze ten einde raad. Ze zal naar Zephyr gaan en hem vragen om zich voor te doen als de vader, want de Clan mag er niet achter komen dat haar zoon de vader is van haar kittens. [God dit is echt erg xd]
en haha jaa er komen kittens. |
|
| |
Loïs 635 Actief Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L
| |
| Onderwerp: Re: Mini-verhaallijn: Everything happens for a reason di 31 maa 2015 - 18:08 | |
| HAAR ZOON DE VADER IS VAN HAAR KITTENS?!
Oh holy fudge Sanne, verwacht maar een aanmelding van mij :3 |
|
| |
S o o f 189 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mini-verhaallijn: Everything happens for a reason di 31 maa 2015 - 18:10 | |
| Lijkt me een goed idee voor dat topic ^^ |
|
| |
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mini-verhaallijn: Everything happens for a reason di 31 maa 2015 - 18:12 | |
| Omg Sanne,kittens van je eigen zoon en dan een apprentice de vader laten spelen,goed bezig |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Mini-verhaallijn: Everything happens for a reason di 31 maa 2015 - 18:14 | |
| Zeg maar wanneer ik het topic kan openen met Ace :'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Mini-verhaallijn: Everything happens for a reason di 31 maa 2015 - 19:08 | |
| Hhahaha kan eigenlijk echt niet he. oeps.
Start maar gelijk Jamie! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Mini-verhaallijn: Everything happens for a reason | |
| |
|
| |
|