We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Here we go again :/ ma 30 maa 2015 - 17:03
Goodbye, farewell and all those other words
Hoi Gast.
Laat ik het kort houden: Zoals een aantal van jullie misschien al meegekregen hebben, zit ik te denken aan stoppen met Warrior Cats. Mijn motivatie om hier te posten is niet echt hoog en ik voel me de laatste tijd ook niet echt mentaal geweldig. Ik ga dus (proberen om te) stoppen met dit forum... Ik ga niemand in het speciaal bedanken, maar aan heel WC: Erg bedankt voor de goede tijd hier.
Onderwerp: Re: Here we go again :/ ma 30 maa 2015 - 17:10
Marieke, Ik ken je niet zo heel goed, maar ik had je graag beter leren kennen! Hopelijk komt alles terug mooi op zijn pootjes terecht! Veel succes met alles wat je doet/gaat doen in je leven! You should know, we are always there for you! xD
XXX Emma
Aslan
Member
Luca 300 Actief Things never happen the same way twice
Onderwerp: Re: Here we go again :/ ma 30 maa 2015 - 17:35
Nooo Mariek :c Ik ga je echt heeel erg missen. Ik vond t altijd leuk om met je te kletsen in het AOT. Jammer dat je stopt met WC, maar iedereen gaat z'n eigen weg. Ik hoop je nog eens af en toe te spreken in het AOT. Veel succes in plezier in real meid! <3 Xxx, Nynke
Foxfire
Member
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
Onderwerp: Re: Here we go again :/ ma 30 maa 2015 - 20:33
:'C nee Marieke! Ik ga je heel hard missen tho xxx {En ook je zangtalent <'3} Veel succes met je Real Life en k hoop dat je er snel weer bovenop komt <3333
Onderwerp: Re: Here we go again :/ di 31 maa 2015 - 21:21
oh Marieke wat jammer! ik snap je beslissing ook en heb er respect voor,Hopelijk gaat je het goed en dat alles wwer goed komt dat verdien jij,Anyways hopelijk spreeken we je nog ! heel erg veel sterkte mies! *Hugs*
xxxx -San
Mazerunner
Member
2815 Actief
Onderwerp: Re: Here we go again :/ di 31 maa 2015 - 21:34
waarom zie ik dit nu pas? we gaan je missen, en ik wens je veel succes in rl
Onderwerp: Re: Here we go again :/ wo 1 apr 2015 - 11:02
Zoals ik toen ook op skype zei: als je je zo slecht voelt, is het soms goed om je even te onttrekken aan sommige dingen. Hopelijk vind je nu de tijd om wat nieuwe dingen te ontdekken en uit te proberen, en hopelijk daar een nieuwe hobby en geluk in te vinden. Wat ik ook zei: als het je niet lukt om hier weg te blijven, maar het toch is wat je echt wil, vraag dan of je even gebanned kan worden. Als dat beter is voor jouw gezondheid en geluk, dan is dat zeker iets wat je zou kunnen overwegen. Heel veel succes meid!
Onderwerp: Re: Here we go again :/ wo 1 apr 2015 - 21:27
Marieke nee nee nee nee D': ik ga je echt zo ontzettend missen meid, omg ;n; Ik ken je al zo ontzettend lang, 2012 woaaahhh en je bent gewoon zo awesome en lief en omg... Je zult echt ontzettend gemist worden, vind het ook zo jammer dat je niet meer mee gaat naar Beekse Bergen.... We moeten echt echt echt een andere keer meeten meid, want ik hou van je, je bent zo awesome en <33333 ik blijf contact met je houden op Facebook, deviantART en Skype okay? Want ik wil contact met je houden omg en ik hoop zo dat het binnenkort weer beter gaat en dat je dan toch weer overweegt om terug te komen c: Heel veel succes en ik blijf er voor je zijn, hè, je weet me te bereiken c: Liefs Jeltje