|
|
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 maa 2015 - 17:05 | |
| - Blackpaw schreef:
- Leopardkit, schreef:
- Thank you Chriss :') I love him so much <33 Hij moet de actiefste Sc'er worden x3
No fcking way :') Dan moet je Tall en Black nog verslaan haha. Maar als ie zo actief wordt, dan wil ik wel een topiccie om dat te supporten Hell yeah I am >3 Leopard will be awsome and epic~ Und yushhhh C: Wie maakt? ^^ San {Right?} Thankyou C: Wacht maar tot hij ouder is >3 |
|
| |
Hannanas! and Sannanas! 52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 maa 2015 - 17:06 | |
| - Leopardkit, schreef:
San {Right?} Thankyou C: Wacht maar tot hij ouder is >3 Yush this is San,Kan echt niet wachten! ;3 |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 maa 2015 - 17:07 | |
| - Leopardkit, schreef:
- Blackpaw schreef:
- Leopardkit, schreef:
- Thank you Chriss :') I love him so much <33 Hij moet de actiefste Sc'er worden x3
No fcking way :') Dan moet je Tall en Black nog verslaan haha. Maar als ie zo actief wordt, dan wil ik wel een topiccie om dat te supporten Hell yeah I am >3 Leopard will be awsome and epic~ Und yushhhh C: Wie maakt? ^^
San {Right?} Thankyou C: Wacht maar tot hij ouder is >3 Dat zullen we nog wel eens zien *wbw* Zou jij willen maken? Ik heb namelijk wel altijd issues met topics met zulke jonge kittens, omdat ze nogal onkunnend zijn xD Maar als jij me een mooie pass geeft waar ik op door kan gaan, dan moet het lukken |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 maa 2015 - 17:07 | |
| |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 maa 2015 - 17:08 | |
| Backstories bedenken is moeilijk .^. |
|
| |
Hannanas! and Sannanas! 52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 maa 2015 - 17:09 | |
| |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 maa 2015 - 17:12 | |
| BUNNY HIIIII
Ik ben niet op m'n eigen laptop want ik ben in de haast m'n oplader vergeten mee naar Leiden te nemen (snugger, I know), dus ik heb geen skype D: |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 maa 2015 - 17:14 | |
| - Blackpaw schreef:
- BUNNY HIIIII
Ik ben niet op m'n eigen laptop want ik ben in de haast m'n oplader vergeten mee naar Leiden te nemen (snugger, I know), dus ik heb geen skype D: noo :c daarmee dat je niet reageert *wbw* Ik wou heel vrolijk tegen je zijn want ik mag mee naar meeting maar ik kan je niet onderspammen >d |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 maa 2015 - 17:17 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 maa 2015 - 17:18 | |
| *stare* Wow xD Ik heb er serieus vijf minuten over gedaan voor ik bedacht dat Leopard gewn hetzelfde plaatje gebruikte als dat ik voor Tall had ooit ipv dat iemand super random mijn account had xD Staat hem goed James! |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 maa 2015 - 17:18 | |
| - Whitelion schreef:
- Blackpaw schreef:
- BUNNY HIIIII
Ik ben niet op m'n eigen laptop want ik ben in de haast m'n oplader vergeten mee naar Leiden te nemen (snugger, I know), dus ik heb geen skype D: noo :c daarmee dat je niet reageert *wbw* Ik wou heel vrolijk tegen je zijn want ik mag mee naar meeting maar ik kan je niet onderspammen >d
JAAAA ik had het gelezen! Als je nog nummers uit wil wisselen ofzo voor als je het niet kan vinden, moet je dat maar zeggen. Misschien dat je paps t ook fijn vindt om iemands nummer te hebben voor t geval dat ie denkt dat je ontvoerd bent ofzo? @Jamzel, ik ga meteen reageren ^__^ |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 maa 2015 - 17:20 | |
| |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 maa 2015 - 17:21 | |
| IK ZAG HET Fijn om weer te zien dat m'n browser vol staat met geopende topics waar ik nog op moet reageren ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 maa 2015 - 17:25 | |
| Dankje Emma c: Ik zat te twijfelen of ik hem wel zou gebruiken maar het was het enige plaatje dat mee wou werken :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 maa 2015 - 17:29 | |
| Dat ken ik Eef *kijkt naar aantal notificaties* Tijd om te posten :')
Haha xD 't is ook een mooi plaatje <3 + Ace & Tall moeten topic!! Ace was erbij toen Lion Tall aanviel, dus Tall moet zijn trauma bespreken xD |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 maa 2015 - 17:31 | |
| @Emma, je moet ook nog posten bij Arcane x Tall :'3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 maa 2015 - 17:32 | |
| Emma, therapeut Ace? Ik ken betere ideeën xD Maar sure c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 maa 2015 - 17:34 | |
| I know Daan xD Ik ben bezig met het afwerken van mijn lijstje, ben al een heel eind (A) Ik ga hem lekker toch openen James Dan kan Tall mooi zeuren "Tall je zeurt" "Ace watvoor therapeut bén jij!" |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 maa 2015 - 17:36 | |
| oeh Jamie kan je nog even posten op dat birthtopic van sinnie? <3 kan Bee geboren worden en dan kan dat topic afgesloten worden zodat Sinnie ze naar TC kan brengen x3 |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 29 maa 2015 - 17:40 | |
| - Tallshadow schreef:
- I know Daan xD Ik ben bezig met het afwerken van mijn lijstje, ben al een heel eind (A)
Ik ga hem lekker toch openen James Dan kan Tall mooi zeuren "Tall je zeurt" "Ace watvoor therapeut bén jij!"
Niet het een of het ander, maar soms vind ik dat therapeuten dat best wel wat vager mogen zeggen tegen hun patienten :') Soms is even een reality-check over dat er eigenlijk niet zo veel aan de hand is veel succesvoller dan een over-analyse van problemen die niet bestaan waar mensen zich toch slecht door voelen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|