Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Who we are {TS} zo 29 maa 2015 - 12:15 | |
| Laat ik het kort houden; Ik zoek topics om actief te blijven en ga proberen het zo goed mogelijk bij te houden! Voor nu heb ik geen limit, maar dat kan later altijd nog komen.
Softvoice: Een thunderclan poes van 20 moons. Het is over het algemeen een lieve en zorgzame poes, alleen heeft ze op het moment wat problemen in haar liefdesleven waardoor ze af en toe wat chagrijnig en op zichzelf is.
Littlepaw: Een thunderclan apprentice van ongeveer 8 manen. Ze was altijd wat onhandig en naïef, maar bedoelde alles goed. Ze is nu verlieft op Forestpaw en ze kan aan niks anders meer denken. Ze doet zich nu nog voor als een lief onschuldig poesje, maar vanbinnen is ze aan het veranderen in een jaloerse stalker die om niks anders meer geeft.
Smokepaw: Een jonge riverclan apprentice. Een altijd vrolijke en behulpzame kater die soms een beetje verlegen is. Hij probeert altijd het beste doen voor zijn clan en zou nooit een ander kwaad doen.
x Isa
|
|
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 110 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Who we are {TS} zo 29 maa 2015 - 12:27 | |
| |
|
269 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Who we are {TS} zo 29 maa 2015 - 13:28 | |
| Ja leuk! Zou jij hem willen maken? Moet nog op een aantal andere topics reageren C; |
|
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well 110 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Who we are {TS} zo 29 maa 2015 - 20:07 | |
| |
|
| Onderwerp: Re: Who we are {TS} | |
| |
|