|
|
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] wo 1 apr 2015 - 19:58 | |
| oh sorry dat t onduidelijk is ^^" ik bedoelde zo'n randje als bij Soundpaw's setje |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] wo 1 apr 2015 - 20:33 | |
| Oké, is goed! Maakt niet uit hoor xD |
|
| |
36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] do 2 apr 2015 - 17:52 | |
| Ik wil een ava!Naam erop: Ja Wat voor randje: Maakt niet uit, je mag vrij kiezen. Wat mooi is! Plaatjes: Lettertype (druk/rustig): rustig Extra: - Ik wil een osje!Naam erop: Ja gewoon Iceshimmer Wat voor randje: Eentje die overeenkomt met de avatar Plaatjes: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] do 2 apr 2015 - 17:53 | |
| Je plaatje is wat te klein voor een onderschrift, ik heb een bredere nodig, kan je dat zoeken of moet ik dat doen? |
|
| |
36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] do 2 apr 2015 - 17:55 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] do 2 apr 2015 - 20:42 | |
| |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] di 14 apr 2015 - 7:18 | |
| |
|
| |
31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] vr 1 mei 2015 - 16:28 | |
| Was hier al een tijdje niet meer in gepost maar it's worth a shot Ik wil een ava! Naam erop: Nee Wat voor randje: Basic wit randje Plaatjes:- Spoiler:
Lettertype (druk/rustig):- Extra:- Ik wil een osje! Naam erop: Ja op deze manier : CRUC1AL Wat voor randje: Basic wit randje Plaatjes: - Spoiler:
Lettertype (druk/rustig): Rustig Extra: Nee |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] vr 1 mei 2015 - 16:34 | |
| Welk plaatje wil je precies voor de ava? De eerste link leidt alleen maar naar google ^^ |
|
| |
31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] vr 1 mei 2015 - 16:43 | |
| Oh dacht dat hij werkte naja misschien deze dan? - Spoiler:
|
|
| |
Lolo [Loïs] 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] ma 4 mei 2015 - 12:21 | |
| @Crucial: Het plaatje van de os kreeg ik niet mooi, dus vandaar heb ik die van de ava gebruikt ^^ |
|
| |
Izza <3 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] ma 4 mei 2015 - 12:35 | |
| Ik wil een ava! Naam erop: Ja, Memphis Wat voor randje: Buitenste zwart dan doorzichtig met iets van een filtertje ofzo en dan zwart? Anders gewoon een basic zwart randje. Plaatjes: http://www.deviantart.com/art/cat-survives-sandy-335558404 Dit is de goede Lettertype (druk/rustig): Doe maar iets van Arial ofzo ^^ Extra:
Ik wil een osje! Naam erop: Jup, Memphis Wat voor randje: Zelfde als hierboven Plaatjes: http://www.deviantart.com/art/cat-survives-sandy-335558404 Lettertype (druk/rustig): Druk, Blood Shade op dafont Extra: Een tekstje met hetzelfde lettertype als de naam: If it doesn't come naturally, leave it |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| |
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] vr 8 mei 2015 - 19:01 | |
| Ik wil een ava! Naam erop: Nope Wat voor randje: Dubbel doorzichtig Plaatjes:- Spoiler:
Lettertype (druk/rustig): rustig, maar mag ook druk als dat mooier uitkomt Extra: Blauwe ogen
Ik wil een osje! Naam erop: Yep Wat voor randje: Dubbel doorzichtig Plaatjes: - Spoiler:
Lettertype (druk/rustig): rustig, maar mag ook druk als dat mooier uitkomt Extra: Blauwe ogen + De tekst: The gray son of Gotham |
|
| |
| |
| |
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] vr 8 mei 2015 - 22:04 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] vr 8 mei 2015 - 22:06 | |
| |
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] ma 11 mei 2015 - 20:45 | |
| [size=10] Ik wil een ava!Naam erop: x Wat voor randje: x Plaatjes: https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/15x4ql0.jpgLettertype (druk/rustig): x Extra: Zou je een litteken kunnen maken over zijn rechter oog voor me please?? {Links op het plaatje dus} |
|
| |
16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] ma 11 mei 2015 - 20:55 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] wo 13 mei 2015 - 21:35 | |
| Whoops, zie dit beide nu pas, ga meteen aan de slag ^^ Vapor: Ik hoop dat het zo goed is. Als hij anders moet zeg je het maar! |
|
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] | |
| |
|
| |
|