|
|
6 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] zo 15 nov 2015 - 15:10 | |
| |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| |
| |
E 635 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] zo 22 nov 2015 - 13:53 | |
| Ik wil een ava!Naam erop: Nee Wat voor randje (enkel/dubbel): Standaard randje wat bijna iedereen heeft Plaatjes: - Spoiler:
of Lettertype (druk/rustig): Schrijfletters als dat kan, anders krullerig Extra: kan je de ogen fel groen maken? Ik wil een osje!Naam erop: Ja, Emeraldtail Wat voor randje (enkel/dubbel): Zelfde als bij ava Plaatjes: - Spoiler:
Lettertype (druk/rustig/downloaden): Schrijfletters, als dat niet kan krullerig Quote?: Nee Extra: |
|
| |
66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] zo 22 nov 2015 - 13:59 | |
| |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] zo 7 feb 2016 - 14:33 | |
| Ik begin weer opnieuw met dit shopje, ik gebruik geen slotjes meer. Ik heb twee opmerkingen geplaatst die van belang zijn, check daarvoor even de eerste pagina! Alle aanvragen die ik nog niet afgehandeld heb maar die je nog wel hebben wilt graag even opnieuw plaatsen. |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] zo 7 feb 2016 - 14:39 | |
| |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] zo 7 feb 2016 - 14:57 | |
| @Bunny: Het is waarschijnlijk niet helemaal wat je wilde maar ik hoop dat het toch leuk is? Zo niet zeg het gerust x3 |
|
| |
Cynthia 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] zo 7 feb 2016 - 15:05 | |
| Ik wil een ava!Naam erop: Ja, Stormshadow Wat voor randje (enkel/dubbel/zwart boven en onder): enkel Plaatjes: Lettertype (druk/rustig): wat het mooiste staat Extra: - Ik wil een osje!Naam erop: Ja, Stormshadow Wat voor randje (enkel/dubbel/zwart boven en onder): wat het beste staat xD Plaatjes: (De laatste foto alsjeblieft wel gebruiken uit de rest mag je gewoon kiezen) Lettertype (druk/rustig/downloaden): beetje griezelig? (idk hoe het anders te zeggen, sorry) Quote?: Welcome to hell Sfeer: een beetje griezelig. Stormshadow zit vol woede, is best agressief en een beetje moordlustig dus maybe iets wat bij zijn karakter past? (Leef je maar uit xD) Extra: Ik heb echt geen verstand van foto's dus sorry als de foto's niet 500px zijn. |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] zo 7 feb 2016 - 15:08 | |
| @Lolo huhm.. Om heel eerlijk te zijn vind ik het meer vreemd, ghehe xD De tekst is heel mooi, maar ik vind de rode schaduw niet zo geweldig mooi :') Ik bedoelde meer de grond een roodachtige glans te geven, als je snapt wat ik bedoel? ^^" |
|
| |
{ Loïs 281 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] zo 7 feb 2016 - 15:09 | |
| @Cynthia: Wat moet de oogkleur zijn?
@Bunny: Snap ik hehe x3 Ik zat zelf idd ook te twijfelen. Ik zal hem veranderen! |
|
| |
Cynthia 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] zo 7 feb 2016 - 15:15 | |
| @Lolo: Helemaal vergeten erbij te zetten sorry ^^". De ogen mogen licht bruin als dat kan. |
|
| |
{ Loïs 281 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] zo 7 feb 2016 - 15:21 | |
| @Cynthia: Is helemaal goed! @Bunny: Is het zo zoals je hem wilde? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] zo 7 feb 2016 - 15:22 | |
| @Lolo Ah, die is heel mooi, dankjewel <'3 |
|
| |
{ Loïs 281 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] zo 7 feb 2016 - 15:57 | |
| |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] zo 7 feb 2016 - 16:16 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] ma 8 feb 2016 - 20:45 | |
| |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] ma 8 feb 2016 - 22:05 | |
| Wauw ze zijn echt mooi! Bedankt <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] ma 8 feb 2016 - 22:11 | |
| |
|
| |
San 728 Actief
| |