|
|
Yanthe 654 Actief It's more fun to be a pirate than to join the Navy.
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] zo 23 aug 2015 - 12:27 | |
| Ik wil een ava!Naam erop: Nope Wat voor randje (enkel/dubbel): Uhm, wat het beste staat xD Plaatjes:- >>:
Lettertype (druk/rustig): // Extra: // Ik wil een osje!Naam erop: Nyra Wat voor randje (enkel/dubbel): Weer wat het beste staan (liefst overeen komen met ava) Plaatjes: Zie boven^ Lettertype: Een typisch kitten lettertype, niet te hoekig en grof Extra: Je mag er altijd één of andere gif overgooien of iets van legend of the guardians, if ya know what I mean ;D |
|
| |
Hannah 294 Actief just admit it
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] zo 23 aug 2015 - 16:43 | |
| Ik wil een ava! Naam erop: Nee Wat voor randje (enkel/dubbel, wit/zwart/beide): Enkel, wit Plaatjes: - :
Lettertype (druk/rustig): nee Extra: het hoofd wat meer ingezoomd
Ik wil een osje! Naam erop: Rina (er onder de zin: Monster, how should I feel?) Wat voor randje (enkel/dubbel, wit/zwart/beide): enkel, wit Plaatjes: - :
Lettertype (druk/rustig/downloaden): Naam: sierlijk en lichtgeel, Zin: Blockletters en wit Extra: Dit graag als achtergrond: - Achtergrond:
dit als achtergrond: . En dit als achtergrond:
|
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| |
| |
Lilith 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] ma 24 aug 2015 - 12:23 | |
| |
|
| |
Demi 468 Afwezig "It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] di 25 aug 2015 - 12:38 | |
|
Laatst aangepast door Ophelia op vr 28 aug 2015 - 15:23; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] di 25 aug 2015 - 19:12 | |
| |
|
| |
862 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] di 25 aug 2015 - 21:43 | |
| |
|
| |
❖ Loïs 426 Actief ❖ A desert flower? More like a desert cobra!
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] za 29 aug 2015 - 12:25 | |
| |
|
| |
❖ Loïs 426 Actief ❖ A desert flower? More like a desert cobra!
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] za 29 aug 2015 - 12:52 | |
| |
|
| |
862 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] za 29 aug 2015 - 13:59 | |
| |
|
| |
Endria/Knight 227 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] za 29 aug 2015 - 14:04 | |
| Ik wil een ava!Naam erop: FlashpawWat voor randje (enkel/dubbel): Wat je zelf mooi vind^^Plaatjes: http://img05.deviantart.net/2624/i/2013/340/c/c/open_the_door_for_me__pleaseeee__by_skarface6-d5spcv0.jpgLettertype (druk/rustig): Wat je zelf mooi vindExtra: Kun je een ava normaal maken, en een met een litteken over zijn oog?Ik wil een osje!Naam erop: Yep, FlashpawWat voor randje (enkel/dubbel): Wat je zelf mooi vindPlaatjes: http://img05.deviantart.net/2624/i/2013/340/c/c/open_the_door_for_me__pleaseeee__by_skarface6-d5spcv0.jpgLettertype (druk/rustig/downloaden): Wat je zelf mooi vindQuote?: nopeExtra: Hier ook een normaal, en een met een litteken. |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] zo 30 aug 2015 - 21:11 | |
| Ik wil een ava!Naam erop: Nee Wat voor randje (enkel/dubbel): Zoals iedereen? xD Wat mooi is Plaatjes: KlikLettertype (druk/rustig): x Extra: Misschien kun je de ogen groen maken? Ik wil een osje!Naam erop: Ja, Lockedrose Wat voor randje (enkel/dubbel): Zoals bij de avatar Plaatjes: Die van de avatar Lettertype (druk/rustig/downloaden): Early Bird Quote?: You can't truly describe a moment with words Extra: Miss iets met een roos erbij? En zoals bij de avatar, groene ogen als t mogelijk is :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] di 1 sep 2015 - 22:08 | |
| |
|
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] wo 2 sep 2015 - 9:28 | |
| Thanks Lolo! Hij is echt super pretty^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] wo 2 sep 2015 - 11:32 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] do 3 sep 2015 - 18:04 | |
| |
|
| |
(Food) Beertje xD 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] do 3 sep 2015 - 18:39 | |
| |
|
| |
Esmee / Sokje 204 Actief Sky above me
Earth below me
Fire within me
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] do 3 sep 2015 - 19:39 | |
| Omg prachtig <3 Heb nog ff tijd nodig om te kiezen tussen die onderschriften xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] do 3 sep 2015 - 19:44 | |
| Hehe, ben blij dat je ze zo mooi vindt! Ik zie nu trouwens dat ik één ava te weinig geplaatst heb, dus hier is tie (is de lichtere versie ervan): Oh damn, zie nu pas dat ik de quote vergeten ben. Als je wilt kan ik die er nog op zetten? |
|
| |
| Onderwerp: Re: The Red Jacket [setjes] | |
| |
|
| |
|