Sugar and Spice {GZ}

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Sugar and Spice {GZ}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Auburnkit.
Member
Sugar and Spice {GZ} DPKsfdL
10
Actief
Auburnkit.
BerichtOnderwerp: Sugar and Spice {GZ}   Sugar and Spice {GZ} Icon_minitimewo 25 maa 2015 - 13:32

Hallo,

Ik ben opzoek naar iets voor Auburnkit.

Auburnkit is altijd al een beetje een kille kitten geweest, maar na de dood van haar familie is het verdubbeld. Ze snauwt snel mensen af, en is zeer getalenteerd in vechten. Vaak heeft ze een behoorlijk humeur.

Nu ben ik opzoek naar een vriend, iets wat ze kan beschermen, de sugar. Ik ben dus opzoek naar een kitten die wat zwakker is. Uiterlijk en geslacht maken niet uit. Leeftijd is even oud of iets jonger. Een paar karakterpunten zijn bijvoorbeeld dat de kit makkelijk bang is, over het algemeen een goede kat. De rest mag je zelf weten: Heel sociaal of extreem verlegen. Uiteindelijk gaat het erom dat het karkter niet op dat van Auburn lijkt.

Auburn zal de kitten ontmoeten, en een soort zorgzaam gevoel voelen voor de kit. Omdat deze niet erg sterk is, besluit ze deze te beschermen. Ze blijft altijd bij de kit, waar deze ook heen gaat. Ze ziet hem/haar als iets breekbaars wat haar doel is om te beschermen.

Ze blijven samen, zelfs als apprentice zijnde. Uiteindelijk doet Aaburn dit allemaal omdat ze afleiding zoekt, ze geeft zelf niet zo veel om haar leven.

Dus is zoek:
Een kitten;
-Die in Thunderclan zit
-Leeftijd, uiterlijk en (deels) karakter mag zelf bedacht worden.

Hopelijk is er interesse!
Ik hoef geen lang lijstje, maar graag een goede beschrijving van het karakter^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Icicleshard
Member
Butter<3
304
Actief

CAT'S PROFILE
Icicleshard
BerichtOnderwerp: Re: Sugar and Spice {GZ}   Sugar and Spice {GZ} Icon_minitimedo 26 maa 2015 - 18:38

Naam: Desertkit
Leeftijd: 4,5 Moons
Geslacht: Mannelijk
Uiterlijk: Zandkleurig met veel strepen, en heldere blauwe ogen.
Foto: Sugar and Spice {GZ} 2nbvs7r
Karakter: Erg verlegen, en snel bang. Hij schuilt graag in een hoekje van de Nursery en weigert de rest van het kamp te ontdekken. Praten doet hij alleen met katten die hij vertrouwd maar zelfs dan komt er weinig uit zijn mond behalve antwoorden. Hij is erg bedachtzaam en zou daardoor niet zo snel in de problemen raken.

(Ik wou altijd al een nieuwe kitten in Thunderclan)
Whitelion
Dark forest
Sugar and Spice {GZ} BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Sugar and Spice {GZ}   Sugar and Spice {GZ} Icon_minitimedo 26 maa 2015 - 19:04

Ik heb misschien iemand voor je, maar ik moet even wachten om te weten of het kan c: Dus Hold on ^^
Lola
Member
Sugar and Spice {GZ} 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Sugar and Spice {GZ}   Sugar and Spice {GZ} Icon_minitimevr 27 maa 2015 - 14:49

»Name: Darkkit
»Age: 3 moons
»Geslacht: Male
»Outside: Dark heeft een helemaal zwarte vacht, en blauwe ogen. Hij heeft een kleine bouw. 
»Inside: Dark is erg sociaal, maar ondanks dat is hij wel zwak. Als hij speelt met andere kitten verliest hij meestal, en het speelgevecht duurt dan ook niet erg lang. Ook is hij erg kwetsbaar, omdat hij altijd zijn emoties toont. En je kunt gelijk zien of er iets mis is met Dark. Overal is hij vrolijk, maar als iemand hem intimideert is hij vooral bang, en probeert hij die kat te ontwijken.
Auburnkit.
Member
10
Actief
Auburnkit.
BerichtOnderwerp: Re: Sugar and Spice {GZ}   Sugar and Spice {GZ} Icon_minitimevr 27 maa 2015 - 20:57

Alvast bedankt voor alle aanmeldingen!

Wie zich nog wil aanmelden kan dat doen voor donderdag 2 april, dan kies ik iemand uit^^
Auburnkit.
Member
10
Actief
Auburnkit.
BerichtOnderwerp: Re: Sugar and Spice {GZ}   Sugar and Spice {GZ} Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 10:14

-Dp-

Bunny, morgen is de deadline! Dan moet je het dus afhebben Smile

Dat geld voor iedereen die zich nog wil aanmelden.
Whitelion
Dark forest
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Sugar and Spice {GZ}   Sugar and Spice {GZ} Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 10:23

Ohw bloep ik was dit vergeten xD
Naam: Redkit - whiskers
Geslacht: Poes
Leeftijd: Nu nog unborn
Uiterlijk: Red is eigenlijk volledig gemiddeld; niet groot, niet klein, niet dik, niet dun. Haar rode pels kan wat opvallen als ze tussen allemaal donkere katten staat, maar over het algemeen gaat ze helemaal op in de menigte. Haar ogen hebben een hemelsblauwe kleur, maar niet zo fel dat ze meteen opvallen. Als kitten zullen ze donkerder zijn, maar ze worden steeds een beetje lichter van kleur.
Innerlijk: Red is een heel onzekere poes. Ze is nooit zeker van iets en vraagt altijd om erkenning. Dat kan soms erg vervelend zijn, maar ze bedoelt het goed. Ze heeft ook last van verlatingsangst. Dat komt vooral door haar onzekere karakter. Ze zal vaak aan andere katten blijven kleven, want als er iets is dat ze niet graag heeft dan is het wel alleen zijn. Ze haat de stilte en wil het constant vullen met onnozel gebabbel. Toch kan ze ook goed luisteren. Red zal zich altijd aanpassen aan andere katten en zichzelf daarmee helemaal wegcijferen. Ze wil voor iedereen goed doen, soms iets te enthousiast. Ze wil er helemaal bij horen, wat ze er ook voor moet doen. Red is zeker een vriendelijke poes, maar ze heeft last van heel wat complexen. Ze zal zichzelf ook steeds met anderen vergelijken, en zichzelf daarom niet altijd goed vinden. Ze zal ze ook anderen na gaan doen, om net zo goed te zijn als zij zijn. (word verder uitgewerkt in de RPG)
Auburnkit.
Member
10
Actief
Auburnkit.
BerichtOnderwerp: Re: Sugar and Spice {GZ}   Sugar and Spice {GZ} Icon_minitimedo 2 apr 2015 - 22:02

Ik heb gekozen!

Spoiler:

Ik zal de leeftijd van Auburn iets aanpassen, gezien het enorme leeftijdsverschil.

Iedereen alsnog bedankt voor de moeite om een aanmelding te maken!
Whitelion
Dark forest
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Sugar and Spice {GZ}   Sugar and Spice {GZ} Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 15:08

Jej :')
Als ze geboren is kunnen we een topicje doen c:
Auburnkit.
Member
10
Actief
Auburnkit.
BerichtOnderwerp: Re: Sugar and Spice {GZ}   Sugar and Spice {GZ} Icon_minitimema 6 apr 2015 - 13:47

Dat is goed. Smile
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Sugar and Spice {GZ}   Sugar and Spice {GZ} Icon_minitime

Sugar and Spice {GZ}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: