|
|
Luca 1091 Actief “Spread your arms and always trust your cape.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 12:22 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Venus schreef:
- Creamyfrost schreef:
- Als ik hier ga dansen kijken ze een beetje raar op denk ik, alhoewel misschien ook wel niet =P .
probeer het gewoon xD Er is iemand aan de telefoon laat ik dat nu maar niet doen, haha Dat zal heel wat rare blikken opleveren xD |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 12:24 | |
| - Walnutpaw schreef:
- Creamyfrost schreef:
- Venus schreef:
- Creamyfrost schreef:
- Als ik hier ga dansen kijken ze een beetje raar op denk ik, alhoewel misschien ook wel niet =P .
probeer het gewoon xD Er is iemand aan de telefoon laat ik dat nu maar niet doen, haha Dat zal heel wat rare blikken opleveren xD Slappe lach denk ik vooral. Ze zijn inmiddels wel wat van me gewend XD . |
|
| |
Luca 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 12:25 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Walnutpaw schreef:
- Creamyfrost schreef:
- Venus schreef:
- Creamyfrost schreef:
probeer het gewoon xD Er is iemand aan de telefoon laat ik dat nu maar niet doen, haha Dat zal heel wat rare blikken opleveren xD Slappe lach denk ik vooral. Ze zijn inmiddels wel wat van me gewend XD . Hahahaha ja dat zegt iets over jezelf XD |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 12:27 | |
| - Smokekit.. schreef:
- Creamyfrost schreef:
- Walnutpaw schreef:
- Creamyfrost schreef:
- Venus schreef:
- Creamyfrost schreef:
probeer het gewoon xD Er is iemand aan de telefoon laat ik dat nu maar niet doen, haha Dat zal heel wat rare blikken opleveren xD Slappe lach denk ik vooral. Ze zijn inmiddels wel wat van me gewend XD . Hahahaha ja dat zegt iets over jezelf XD Haha, dat houdt de lol er een beetje in hè =D. Gelukkig ben ik niet de enige een collega van mij is vandaag al tegen de prullenbak aangelopen en heeft de telefoon van het bureau afgegooid XD . |
|
| |
Luca 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 12:28 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Smokekit.. schreef:
- Creamyfrost schreef:
- Walnutpaw schreef:
- Creamyfrost schreef:
- Venus schreef:
- Creamyfrost schreef:
probeer het gewoon xD Er is iemand aan de telefoon laat ik dat nu maar niet doen, haha Dat zal heel wat rare blikken opleveren xD Slappe lach denk ik vooral. Ze zijn inmiddels wel wat van me gewend XD . Hahahaha ja dat zegt iets over jezelf XD Haha, dat houdt de lol er een beetje in hè =D. Gelukkig ben ik niet de enige een collega van mij is vandaag al tegen de prullenbak aangelopen en heeft de telefoon van het bureau afgegooid XD . ZO doe maar, lekker bezig met zen alle xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 12:33 | |
| Haha altijd, altijd =D maar we hebben pauze, dus ik ben even lopen. Tot zo :3 ! |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 12:34 | |
| Smokekits OS is awesome :0 |
|
| |
Yanthe 654 Actief It's more fun to be a pirate than to join the Navy.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 13:00 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 13:01 | |
| |
|
| |
James 347 Actief "There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 13:05 | |
| hallo iedereen c: morgen mijn laatste examen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 13:17 | |
| Heel veel succes, Hannanas ;D Leuk setje trouwens ^^ |
|
| |
James 347 Actief "There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 13:19 | |
| - Fisheye schreef:
- Heel veel succes, Hannanas ;D
Leuk setje trouwens ^^ thanks c: ik denk dat het wel gaat lukken, het is geschiedenis en voor het examen hebben we nog 100 minuten studie ^-^ |
|
| |
Yanthe 654 Actief It's more fun to be a pirate than to join the Navy.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 13:24 | |
| |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 13:41 | |
| meurpphhhh zit even te twijfelen wanneer ik de kitties geboren laat worden c: |
|
| |
kippiestein, but just Kip is fine 483 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 14:05 | |
| Yessss ben al weer thuis ^-^ echt heerlijk dit, morgen geen les en vanavond naar een concert van Within Temptation <'3 |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 14:06 | |
| @Kippiestein (yep, zo ga ik je nu veel vaker noemen >D) yay, leuk en ik wens je alvast super veel plezier. i never heard of them, are they good? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 14:07 | |
| Thanks! <'3 ja ze zijn best goed! =3 ben eens eerder naar hun concert geweest, vreemd genoeg is mijn vader helemaal weg ervan XD maar nu zijn ze akoestisch, dus dat moet ook wel gaaf zijn ^^ |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 14:08 | |
| cool akoestisch! dat vind ik persoonlijk vaak het beste muziek ^-^ so, how are you? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 14:09 | |
| same! =3 good! ^^ lekker vroeg uit vandaag <'3 jij? kom je op skype? =3 |
|
| |
51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 maa 2015 - 14:11 | |
| |