|
|
1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 8:12 | |
| |
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 8:18 | |
| Maar ik blijf vandaag ziek thuis D: |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 8:19 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 8:20 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 8:24 | |
| Ik werk in de pauze door want de dierenarts komt bij mijn paard aan het eind van de middag. Ze moet haar jaarlijkse inentingen weer, dat zal ze vast leuk vinden haha. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 8:27 | |
| Jij hebt paard, cool! Welk ras, hoe heet ie, welk geslacht??????? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 8:29 | |
| Ik heb een IJslandse merrie van 12 jaar jong, ze is een vosje met een bles in de vorm van een omgekeerd vraagteken =) . |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 8:33 | |
| Leuk. We hebben drie ruinen... kunnen niet met elkaar en kunnen niet zonder elkaar.
Scheikunde toets. Leraar foetsie |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 8:34 | |
| Leuk! Ik heb zelf 3 paarden gehad, een fries ze was 5 toen ik haar had maar we moesten haar verkopen toen ze 6 was D: ze heete lotte Dan was er nog kobe, een arabier ruin van rond de 20 we moesten hem laten inslapen toen hij een keer gevallen was en niet kon opdtaana later bleek hij kanker te hebben, hij was mishandeld geweest en verwaarloosd voor we hem kochten En dan was er nog jefke, hij was een ex dressuur paard, niet zeker welk ras, hij was een ruin en ook verwaarloosd en het schuwst, hij vertrouwde alleen maar mij. Hij had spijtig genoeg spat D: hij was rond de 23 en kreeg een hardaanval en is daaraan gestorven |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 8:37 | |
| @Aimée: Haha, dat is heel vaak zo inderdaad. Al staat mijn paard bij een ruin in en dat lijkt net een getrouwd stel =P . @Alexx: Waarom heb je nu geen paard meer? |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 8:38 | |
| @Julia, heb je een vierganger of vijfganger? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 8:39 | |
| Nu hebben we er geen geld voor, we hebben amper geld voor eten en wonen in een te klein appartement |
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 8:44 | |
| Ghehe, blijkbaar zijn het vandaag busstakingen. We zitten nu dus met 4 in de afdeling xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 8:47 | |
| - Silhouetteheart schreef:
- @Julia, heb je een vierganger of vijfganger?
Vijfganger, maar ik heb de telgang niet doorgereden. Ik wil niet dat ze stijf wordt en tölt vind ik genoeg =P . @Alexx: Ooh :c ... Wat naar! @Yanthe: Haha =P . |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 9:02 | |
| morning peeps |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 9:03 | |
| |
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 9:03 | |
| |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 9:07 | |
| yeey al dat blauw x'D meh ik zit in de les met honger >< |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 9:08 | |
| Ghehe >D
Ik heb niet bepaald veel les vandaag. UPDATE: we zijn ondertussen met 5lln x'D |
|
| |
Alexandra but call me alexx 250 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 maa 2015 - 9:09 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |