You'll never see me cry



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 You'll never see me cry

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Snakebites
Member
You'll never see me cry DPKsfdL
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Snakebites
BerichtOnderwerp: You'll never see me cry   You'll never see me cry Icon_minitimema 23 maa 2015 - 17:13

Snakebites
Met een grimmige uitdrukking op haar gezicht zag ze hoe iedereen te blij was over newleaf. Ze was alleen blij dat ze nu wat meer vet kon verzamelen, ze had echt amper eten gehad. In de Riverclan was het eten nadat de clan gevoed was en in de Bloodclan zat ze nog niet lang. Ze geeuwde en keek naar de hopen smeltende sneeuw. Snakebites zuchtte en rolde met haar ogen, voor ze onder het afdak van een Twoleg huis ging liggen.
Tags: Aife
Terug naar boven Ga naar beneden
Aife
Member
You'll never see me cry DPKsfdL
Raven | Romy
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x-30 moons-x
Gender:
Rank:
Aife
BerichtOnderwerp: Re: You'll never see me cry   You'll never see me cry Icon_minitimema 23 maa 2015 - 17:29

Leuk en al dat het nu Newleaf was, maar de temperatuur en koude wind deden anders denken. Guur en koud was niet wat menig kat met Newleaf associeerde. Nee, gaf Aife maar de bloemetjes die uitkwamen, de heerlijk zachtwarme temperatuur. Daar in tegen was Newleaf ook het seizoen waarin menig kitten zijn kop opstook en geboren werd.. Iets minder leuk, vond Aife. Ze had het na het incident met haar eigen kitten niet zo erg op kittens meer. En andere katten blij zien zijn met hun kroost vond ze nog erger. Zij kon niet blij zijn met haar kroost, waarom andere wel?

"Shit, waarom ben ik hier?" Aife schudde haar hoofd en keek om zich heen. Dit gebied was volkomen nieuw voor haar.. wat deed ze hier? En waarom had ze niet door dat ze hier heen was gelopen? Geïrriteerd sloeg ze een zucht waarna ze nogmaals de omgeving in zich op nam. Het leken wel.. huizen. Snel zette ze het op een lopen, want het geen waar ze echt niet bij in de buurt wilde zijn waren huizen. Helaas voor Aife daar in tegen, lag er een obstakel midden in de weg waar ze met een noodvaart over struikelde. En dat obstakel had vacht en leek te ademen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakebites
Member
You'll never see me cry DPKsfdL
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: You'll never see me cry   You'll never see me cry Icon_minitimedi 24 maa 2015 - 14:53

Snakebites
Ze had al langer een geur geroken maar een stem bevestigde de aanwzigheid van een andere kat. "Shit, waarom ben ik hier?" Snake opende licht een oog, maar negeerde de rossige poes volkomen. De poes zette het op een lopen en Snakebites zag net door haar wimpers hoe de kat naar haar toe liep. Wel, die kon duidelijk niet overweg met geuren. De rosse poes viel over de tabby heen. De ex-Riverclanner kwam overeind, zuchtte eens diep en keek de rosse kat aan. "Je bent hier precies niet echt thuis, zie ik aan je manier van doen."
Tags: Aife
Terug naar boven Ga naar beneden
Aife
Member
You'll never see me cry DPKsfdL
Raven | Romy
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x-30 moons-x
Gender:
Rank:
Aife
BerichtOnderwerp: Re: You'll never see me cry   You'll never see me cry Icon_minitimedi 24 maa 2015 - 18:38

They won't see me cry
Behind my misty eyes

Aife was normaal gesproken niet bepaald onhandig, ze had de kat heus wel eerder geroken. Echter was ze zo geschrokken van haar plotseling veranderde omgeving dat ze niet meer oplette en pardoes over een ander struikelde. En om het nog even erger te maken zag ze dat het niet zomaar een poes was, maar een poes van de Bloodclan om precies te zijn. Dat was nog eens fijn, ze zat er net bij en ze verprutst het meteen bij een van de leden. Hopelijk was ze geen hoge rang. Toch liet ze zich niet van de wijs brengen. "Je bent hier precies niet echt thuis, zie ik aan je manier van doen." Aife krabbelde snel overeind en strekte haar rug, waarna ze zich zwierig omdraaide en de poes aankeek. "Niet bepaald nee, wie zou zich hier nou thuis willen voelen?" sprak ze, duidend op het feit dat dit het gebied van de twolegs en kittypets was. Twee dingen die ze verafschuwde. "Maar zo te ruiken jij ook niet gelukkig. Aife is de naam," zei ze rosse poes met haar borst vooruit gestoken. Ze moest haar slechte eerste indruk maar eventjes de kop in drukken, dit was namelijk een van de weinige katten van haar clan die ze tot nu toe had ontmoet. En ze moest wel in de smaak vallen natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: You'll never see me cry   You'll never see me cry Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
You'll never see me cry
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: