Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Tired zo 22 maa 2015 - 19:59 | |
| Het was de ochtend na haar krijgsceremonie, en om eerlijk te zijn had de nachtwaak die ze had moeten houden geen goed gedaan aan haar beenderen. Normaal gezien zou een kat vol energie moeten zitten, of toch zeker na ze net krijger wwas geworden. Maar de koude had al die uren aan haar lichaam getrokken dat het nu zelfs pijnlijk was om te bewegen. Vermoeid liet ze zich vallen in haar mosnest dat ze nog snel uitgekozen had gisterenavond. Haar amberkleurige blik viel nog net eventjes op de witte vacht van de kat die in het nest lag dat zich naast de hare bevond. Eindelijk, rust..
{1ste post Doveblithe}
|
|
Lilith >3 28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Tired zo 22 maa 2015 - 20:19 | |
|
Doveblithe was zo vermoeid. Ze had geen zin in het trainen van haar apprentice. Ze was mentaal gebroken en elke dag moest ze zoveel moeite doen om zich erdoor te sleuren. Eerst haar vriendin Tawnylight en daarna haar zusje Snowfox. Ze zuchtte. Een gevlekte vacht plofte met veel lawaai naast haar. Doveblithes hard slaagde een tel over. Lionroar... dochter... Ze sprong meteen recht. Haar ogen waren rood omrand van het vele gehuil. De tranen waren op en in plaats daarvan vulde haar ogen zich met woede. "Ga weg.", siste ze. Dove zette haar vacht op en maakte zich groot. Ze stond haar op haar poten en toornde dus ook boven de calico poes uit. "Ik wil geen moordenaars naast mijn nest."
|
|
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Tired zo 22 maa 2015 - 20:49 | |
| De poes keek even verward op toen iemand haar beval weg te gaan. 'Ga weg.' Klonk het, blijkbaar vastberaden. Pas toen ze nog eens met haar goudkleurige blik over diens lichaam gleed merkte ze op dat het de beste vriendin was geweest van Whitelion's slachtoffer. Ze zou toch niet echt..? 'Ik wil geen moordenaars naast mijn nest.' Ja hoor. Dus wel. Spottedwish hees zich overeind en keek de iets oudere poes aan met een neutrale blik. "Ik denk niet dat jij het recht hebt iemand als moordenaar te bestempelen. Ik heb nog nooit een kat vermoord, laat staan iemand van mijn eigen Clan verwond." En daarbij heeft mijn vader niets gedaan. Echter had ze besloten dat niet luidop te zeggen, aangezien ze wou voorkomen dat de rest van Windclan haar ging verachten. Ze wist hoe men nu over Lionroar dacht. Ze kon het 't best laten bezinken, bewijs zoeken dat erop wees dat Whitelion de dader was en zo de onschuld van de ex- deputy bewijzen.
|
|